Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hou toch eens op met je betekenis volle onderbouwingen. Echt he, je komt echt niet verder dan die achterlijke propaganda onzin die de media brengt. Al die in scene gezette zielige fotootjes enzo, zoals bijv van die man die over z'n vrouw en kind buigt die op het spoor liggen terwijl er politie met stokken omheen staan. Die foto is zo gezet alsof het lijkt dat ie z'n gezin beschermt. Check in dat filmpje bijv eens 2:44min.
Echt he, open je ogen en hou op met die achterlijke nonsens.
http://www.dumpert.nl/mediabase/668...geving_vluchtelingencrisis_door_de_media.html
Waarom kan je niet gewoon accepteren dat ik een andere mening heb dan jij? Ik probeer toch ook niet op allerlei manieren mijn mening door jouw strot te duwen?
Respecteer een ander gewoon, je lijkt wel een klein kind zo.
Ik kijk niet eens naar foto's van vluchtelingen, ik heb nooit gehoord over een foto van een spoor of iets dergelijks.
Misschien moet jij je ogen open doen, mond houden en accepteren dat niet iedereen dezelfde mening deelt als jij. Ik respecteer toch ook gewoon dat veel mensen hier vinden dat vluchtelingen hier niet welkom zijn.
Het gedrag dat ze tonen dóór die mening, respecteer ik overigens niet, maar ik wens dan ook niemand dood of zo.
Kijk maar niet nee en blijf maar lekker in sprookjes geloven. 0,0 respect voor mensen die bewust ervoor kiezen om blind te blijven voor de werkelijkheid. .
Is ook beter voor ze, want in de Europese opvangcentra worden ze geterroriseerd door moslims.Beetje ironisch dat er nog steeds Jezidi's in de bergen zitten aldaar, terwijl er hier n*gers arriveren.
Ik heb het filmpje gekeken en het verandert niet mijn mening dat ze in de eerste plaats welkom zijn, mits ze zich gedragen en als ze dit niet doen, ze de consequenties dragen.
Kan jij dit accepteren of moet je nog meer janken dat iemand het niet eens is met jou?
Misschien moet je eens kijken hoe jij typt en hoe bijv. tythor zeth typt, voor hem heb ik respect, omdat hij wel met onderbouwingen komt, terwijl hij mijn mening gewoon respecteert, ook al is hij er niet (volledig) mee eens.
Ik heb het filmpje gekeken en het verandert niet mijn mening dat ze in de eerste plaats welkom zijn, mits ze zich gedragen en als ze dit niet doen, ze de consequenties dragen.
Kan jij dit accepteren of moet je nog meer janken dat iemand het niet eens is met jou?
Misschien moet je eens kijken hoe jij typt en hoe bijv. tythor zeth typt, voor hem heb ik respect, omdat hij wel met onderbouwingen komt, terwijl hij mijn mening gewoon respecteert, ook al is hij er niet (volledig) mee eens.
Je hoeft geen respect te hebben voor mij want dat heb ik sinds dit topic ook niet voor jou. En je onderbouwingen gezeur wordt al helemaal te saai voor woorden, de filmpjes zijn de onderbouwingen. Alle negatieve nieuwsberichten die heel Europa overspoelen zijn de onderbouwingen. De ervaringen die het Westen heeft met dit soort volk zijn de onderbouwingen. De situatie in Duitsland is een onderbouwing. De realiteit is de enige onderbouwing die je nodig zou moeten hebben!
Echt he, met je respect. Ik hoef geen respect van iemand met jouw zieke denkwijze. Jij bent de jankert hier, wat denk je nou te bereiken op een forum waar 90% je mening NIET deelt.

Op iemands anders centen teren noem ik nou niet bepaald je gedragen
Als ze echt vluchten voor oorlog vind ik het goed dat EU ze opneemt, mits ze teruggaan als het rustig is. Nu maken veel gewoon misbruik van de gastvrijheid.
Oh shit, ik moet hier iets bereiken? He verdamme zeg, nou, ik zal mijn mening maar snel aanpassen aan de rest, zodat ik net zoals de rest word, zodat ik iets (wat het dan ook is) kan bereiken.
![]()
Weet je, een paar weken terug noemde Ijzer me in een ander topic nog een moslimknuffelaar om mijn mening. Nu sta ik op één lijn met hem. Zo snel kan iemands mening en denkwijze veranderen. Als je pro huidige asielbeleid ziet als wit en anti als zwart was ik persoonlijk altijd een beetje grijs. Maar gezien er mensen zoals jou bestaan ben je het als Nederlander gewoon verplicht om je pikzwart te gaan opstellen. Jullie werken mee aan het kapot maken van je eigen land. Ik ben mensen als jou nog liever kwijt dan al die parasieten bij elkaar.
Ik kan wel mijn mening veranderen en het eens zijn met 90% van dit forum, zodat ik iets bereik (wat Badfella zegt), maar volgens mij bereik ik daar alleen maar mee dat ik boos word op de vluchtelingen en de overheid, terwijl mij dat echt niks verder brengt in het leven.
Oh shit, ik moet hier iets bereiken? He verdamme zeg, nou, ik zal mijn mening maar snel aanpassen aan de rest, zodat ik net zoals de rest word, zodat ik iets (wat het dan ook is) kan bereiken.
Hierom zijn ze dus wat mij betreft welkom. Natuurlijk ben ik met veel dingen eens, dat heb ik ook gezegd tegen Tythor Zeth.
Helaas zitten er nadelen aan vluchtelingen (die, de nieuwe vluchtelingen, wel degelijk vluchten voor oorlog), zoals geld en woningen, maar ik geloof dat de overheid daar nu erg druk mee bezig is om er het beste van te maken.
Ikzelf kan daar helaas niks aan veranderen..
Ik kan wel mijn mening veranderen en het eens zijn met 90% van dit forum, zodat ik iets bereik (wat Badfella zegt), maar volgens mij bereik ik daar alleen maar mee dat ik boos word op de vluchtelingen en de overheid, terwijl mij dat echt niks verder brengt in het leven.
Mag ik vragen wat jij zo verkeerd/slecht/dom/debiel etc. vindt aan mijn mening?
Ik bedoel, ja, je mening kan snel veranderen, maar niet als je random roept dat ik een zieke denkwijze heb, zonder dat je duidelijk maakt wat jij vindt van mijn mening, dus zonder ''filmpje dit, nieuwsbericht dat''.
Zou dat kunnen?
Ik vraag me af wat je denkt te bereiken met je posts, alsof je de illusie hebt dat mensen hun mening gaan bijstellen door jouw gezwets. Ik zeg niet dat je iets bereikt mocht je je eigen mening bijstellen.
En ja idd, de overheid is idd erg druk bezig met het regelen van oa woonruimte. Door Nederlanders uit hun huis te zetten!! Maar ook dat lees je allemaal niet want ja, het zijn nieuwsberichten en die boeien jou niet. Wat verwacht je dan, dat ik alles uit eigen ervaring kan vertellenNatuurlijk komt mijn kennis van nieuwsberichten en filmpjes, waar moet ik het anders vandaag halen
Nee, zie reactie hierboven.
maar kunt geen fatsoenlijke mening geven waarom dit dan zo is.
Als je iets niet wilt moet je opkomen voor je standpunt, anders lopen mensen telkens over je heen. De overheid zou best mogen luisteren naar hun burgers. Al vinden die sociale partijen het vast niet erg als ze stemmen krijgen van onze nieuwe aanwinsten, aldus Brotoscience.