- Waardering
- 710
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 118kg
- Vetpercentage
- 31%
Niet echt want die maken al deel uit van de bevolking.Mwa, gehandicapten, kinderen en ouderen kosten automatisch meer dus ook een lastige discussie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet echt want die maken al deel uit van de bevolking.Mwa, gehandicapten, kinderen en ouderen kosten automatisch meer dus ook een lastige discussie
De oplossing voor het tekort aan jobs in Europa is meer werklozen?
![]()
Gelukkig staat elke werkgever te springen voor een immigrant die gebrekkig Nederlands spreekt, toch? Of betaald de overheid weer het salaris onder het nom van positieve discriminatie. Ach, gelukkig hebben we genoeg banen voor iedereen, toch? Lang leve de redders van onze economie.
Goed voor de werkloosheidZe kunnen naar jobs zoeken waar nederlands niet vereist is. In gent zeehaven werken er veel allochtonen die niet nederlands kunnen, wel engels, en voor hen is er wel jobs.
Ook kunnen immigranten nederlands leren.

het ging me meer om de kernwoorden : eisen , protesteren , hongerstaking , ontevreden , ongeschikt, klagen
over die 3000 moet je even beter lezen , er staat bij uiteindelijk
Sja, ik zou in deze tijd ook niet gaan kamperen in noord-west Europa.
Waren ze nou echt in de veronderstelling dat ze na aankomst en inschrijving direct een eigen huis met alle voorzieningen zouden krijgen?
Arme drommels, ze zijn belazerd door het reisbureau.
Ik ruik een award winning format aankomen voor een nieuwe reality soap. Werktitel: 'Help, mijn man is gelukzoeker!!'
bron PowNed
Tja, al komt de asieleiser nog zo snel, de winter achterhaalt m wel
bron PowNed
Donald Trump, i hate it but i love him.
Wordt algauw als een gekkie weggezet. Hij is gewoon té uitgesproken voor een politicus laat staan presidentskandidaat, zijn doelstellingen zijn onrealistisch maar wel in een correcte zin.
Een frisse wind door het Witte Huis in de vorm van een überconservatieveling is misschien ook niet gek.