XXL Nutrition

Europese Asielcrisis

Ze zijn niet werkzoekend, nog. Heb even wat tijd.

Gelukkig staat elke werkgever te springen voor een immigrant die gebrekkig Nederlands spreekt, toch? Of betaald de overheid weer het salaris onder het nom van positieve discriminatie. Ach, gelukkig hebben we genoeg banen voor iedereen, toch? Lang leve de redders van onze economie.

Gelukkig staat elke werkgever te springen voor een immigrant die gebrekkig Nederlands spreekt, toch? Of betaald de overheid weer het salaris onder het nom van positieve discriminatie. Ach, gelukkig hebben we genoeg banen voor iedereen, toch? Lang leve de redders van onze economie.

Ze kunnen naar jobs zoeken waar nederlands niet vereist is. In gent zeehaven werken er veel allochtonen die niet nederlands kunnen, wel engels, en voor hen is er wel jobs.

Ook kunnen immigranten nederlands leren.

Bij het grote opvangcentrum voor vluchtelingen Heumensoord in Nijmegen protesteren vanmiddag enkele tientallen asielzoekers. Ze zijn ontevreden over de omstandigheden op het kamp.

Het kamp, waar in tentpaviljoens uiteindelijk drieduizend mensen komen te wonen, zou te koud en ongeschikt voor kinderen zijn volgens de vluchtelingen. Als onderdeel van het protest zijn enkele tientallen demonstranten sinds vanochtend gestopt met eten.

Een groep van twintig ongeregistreerde asielzoekers is het wachten zat. De asielzoekers klagen het Berlijnse Staatsbureau voor Volksgezondheid en Sociale Zaken aan en eisen onmiddellijke uitbetaling van uitkeringen.

:roflol:

Dat snap ik, als je rond deze tijd 30+ graden gewend bent en nu ineens te maken hebt met 5 graden, zou ik ook denken dat mijn kinderen zouden doodvriezen.
Het is maar net wat je gewend bent.
Daarbij zijn 4 kranen op 3000 mensen ook wel weinig.

het ging me meer om de kernwoorden : eisen , protesteren , hongerstaking , ontevreden , ongeschikt, klagen

over die 3000 moet je even beter lezen , er staat bij uiteindelijk

het ging me meer om de kernwoorden : eisen , protesteren , hongerstaking , ontevreden , ongeschikt, klagen

over die 3000 moet je even beter lezen , er staat bij uiteindelijk

Uiteindelijk, over een week? Uiteindelijk over 3 jaar?
4 kranen zijn nu al te weinig.

Dat ze klagen en protesteren en daarmee verbeteringen eisen, omdat ze ontevreden zijn over de voor hen ongeschikte maatregelen, vind ik begrijpelijk.
Niet iedereen kan de situatie 100% accepteren en neerleggen.

Als een Nederlander zou moeten vluchten naar een tropisch land, waarbij hij moet slapen in een tent waardoor het 30 graden is in de nacht, dan begint menig Nederlander al te zeiken na 1 slecht nachtje.
De gemiddelde Nederlander zeikt nu al dat het veel te koud is en de meeste van ons zitten lekker warm binnen met de verwarming aan..

Het eisen en de hongerstaking gaan wat ver, maar probeer je eens even in te leven in hun situatie, angsten, stress etc.
Hoe zou jij je voelen als je in dezelfde situatie zou zitten, in een onbekend land, met onbekende omstandigheden, met kleine kinderen die in jouw ogen gevaar lopen door deze onbekende omstandigheden?

als ik op vakantie gaan naar een tropisch land ga ik ook altijd in hongerstaking omdat het daar zo warm is

Sja, ik zou in deze tijd ook niet gaan kamperen in noord-west Europa.
Waren ze nou echt in de veronderstelling dat ze na aankomst en inschrijving direct een eigen huis met alle voorzieningen zouden krijgen?
Arme drommels, ze zijn belazerd door het reisbureau.
Ik ruik een award winning format aankomen voor een nieuwe reality soap. Werktitel: 'Help, mijn man is gelukzoeker!!'

bron PowNed

In het Midden-Oosten zijn ze ook bekend met winterse temperaturen hoor,

In de winter is het overdag mild, vooral langs de kust. ‘s Nachts kan de temperatuur landinwaarts gemakkelijk onder het vriespunt dalen. Sneeuwval behoort ook tot de mogelijkheden in de wintermaanden, hoewel de meeste sneeuw geen lang leven beschoren is. Een wit sneeuwdek zal onder invloed van de temperatuur overdag vaak dezelfde dag nog smelten. De enige uitzondering hierop vormt het bergachtige gebied in het zuidwesten van Syrië, waar op grotere hoogtes de kans aanzienlijk toeneemt dat het ook over koud genoeg blijft om de sneeuw te laten liggen. Op sommige plekken valt zelfs voldoende sneeuw om aan wintersport te doen, zoals op de Hermonberg die op de grens van Libanon, Israël en Syrië ligt.

Laatst bewerkt:
Sja, ik zou in deze tijd ook niet gaan kamperen in noord-west Europa.
Waren ze nou echt in de veronderstelling dat ze na aankomst en inschrijving direct een eigen huis met alle voorzieningen zouden krijgen?
Arme drommels, ze zijn belazerd door het reisbureau.
Ik ruik een award winning format aankomen voor een nieuwe reality soap. Werktitel: 'Help, mijn man is gelukzoeker!!'

bron PowNed

Tja, al komt de asieleiser nog zo snel, de winter achterhaalt m wel

bron PowNed

https://forum.bodybuilding.nl/topics/europese-asielcrisis.389732/page-8#post-9262756

Donald Trump, i hate it but i love him.

Wordt algauw als een gekkie weggezet. Hij is gewoon té uitgesproken voor een politicus laat staan presidentskandidaat, zijn doelstellingen zijn onrealistisch maar wel in een correcte zin.
Een frisse wind door het Witte Huis in de vorm van een überconservatieveling is misschien ook niet gek.

Donald Trump, i hate it but i love him.

Wordt algauw als een gekkie weggezet. Hij is gewoon té uitgesproken voor een politicus laat staan presidentskandidaat, zijn doelstellingen zijn onrealistisch maar wel in een correcte zin.
Een frisse wind door het Witte Huis in de vorm van een überconservatieveling is misschien ook niet gek.

Trump wordt hier weggezet als een megalomane gek omdat onze media vrij links is. Iemand die een miljardenbedrijf runt zal echt wel wat kunnen

Terug
Naar boven