AndroidHealthClinic

Europese Asielcrisis

Oftewel je moet iedereen toelaten en dan zien we vervolgens wel hoe of wat?

Nee, je hebt het echt verkeerd begrepen. Ik heb geen vooroordelen. Dat is anders dan grenzen wagenwijd open, iedereen dure huizen gratis geven en kijk maar wie er wordt neergestoken.
Nee, toch even de tekst nogmaals lezen.

r*tard topic

Iedereen die zich niet gedraagt moet oprotten
Families met kinderen etc die echt vluchten voor oorlogen verdienen natuurlijk opvang

Mee eens, op basis van wat ik dus al zei.

Wat stel je wel voor dan?

Niks, want daar ga ik me niet mee bemoeien.
Ik bemoeide me enkel en alleen met het ''alle vluchtelingen over een kam scheren'' gedeelte en dáár ging het ook over. Het ging totaal niet over de praktische zaken en daar ga ik me ook niet in mengen.

Oh je komt alleen even uitleggen dat een mens een mens is?

check.

Oh je komt alleen even uitleggen dat een mens een mens is?

check.

''Ik bemoeide me enkel en alleen met het ''alle vluchtelingen over een kam scheren'' gedeelte''

''alleen even uitleggen dat een mens een mens is?''

Goed gelezen hoor :thumbs:

Maar nee, het begon ermee dat ik aangaf dat ik niet tegen opmerkingen kan als ''alle vluchtelingen moeten dood etc.'', waardoor er ineens werd gezegd dat ik dus alle vluchtelingen hier in ons land wil hebben en houden, ongeacht gedrag.
Dat is dus niet waar en blijkbaar, omdat bepaalde mensen hier echt niet kunnen lezen, had het mega veel uitleg nodig om duidelijk te maken wat ik ermee bedoelde.

Maar het heeft geen zin om nu persoonlijk te gaan worden :roflol: Ookal doen sommige mensen (veelal van laag niveau) dit wel :o

ik bedoel niet jou

En niet bij jezelf te rade gaan waarom je altijd zo veel uitleg moet geven om een punt te maken. Maar ligt niet aan jou hoor, schatje. De rest begrijpt het gewoon niet.

En niet bij jezelf te rade gaan waarom je altijd zo veel uitleg moet geven om een punt te maken. Maar ligt niet aan jou hoor, schatje. De rest begrijpt het gewoon niet.

Oh wijze gasgitaartje, jij bent mijn held! Kun je mij vertellen waarom ik zo veel uitleg moet geven, omdat mensen niet snappen wat ik bedoel met:

''Een vluchteling is een mens, met behoefte aan veiligheid en basis. Ze zijn zoals ons, alleen hebben waarschijnlijk ergere dingen meegemaakt.
Het zijn mensen, die ook (zoals elk ander mens) strafbare en vervelende dingen kunnen doen, dat keur ik absoluut niet goed, maar de basis is dat het mensen zijn die hulp nodig hebben.''

Hoe kan ik dit beter verwoorden zodat mensen wel snappen wat ik bedoel (en vooral lezen wat ik zeg en niet allerlei dingen erbij gaan bedenken)?

Pls help me :( :(

nee ik begrijp echt niet hoe iemand denkt dat ik in een fantasiewereld leef, omdat ik onderscheid maak tussen vluchtelingen, in plaats van ze allemaal hetzelfde te zien..wat ben ik toch een slecht mensen dat ik geen vooroordelen heb :roflol:

Je hebt nou net mijn punt duidelijk gemaakt :thumbs:
Ik ben gaan denken waarom ik steeds moet uitleggen, jij gaf mij het antwoord: ''rest niet gelezen''.
Nogmaals bedankt, het probleem is nogmaals bevestigd :)

Lol, jij bent degene die alleen leest wat je wilt lezen en alleen ziet wat je wil zien. Niet wij.

• Like
Waarderingen: Vonk
''Ik bemoeide me enkel en alleen met het ''alle vluchtelingen over een kam scheren'' gedeelte''

''alleen even uitleggen dat een mens een mens is?''

Goed gelezen hoor :thumbs:

Niet zo doen. De strekking is hetzelfde. En een post eerder stop jij woorden in mijn mond met: "Dat is anders dan grenzen wagenwijd open, iedereen dure huizen gratis geven en kijk maar wie er wordt neergestoken."

Verder is dit weer een typische Hell discussie waar gelijk krijgen en het laatste woord hebben belangrijker zijn dan daadwerkelijk een discussie bevorderen. Dus ik ben weer out.

• Like
Idd, f**k mensenrechten, EU uber alles!

• Like
Idd, f**k mensenrechten, EU uber alles!

Als turkije tot eu kan toetreden, dan zal dat ook voor een verbetering van mensenrechten zorgen. Meer welvaart leidt ook tot meer welzijn, betere educatie, mensen komen op voor hun rechten en klaar.

Als turkije tot eu kan toetreden, dan zal dat ook voor een verbetering van mensenrechten zorgen. Meer welvaart leidt ook tot meer welzijn, betere educatie, mensen komen op voor hun rechten en klaar.
EU-landen hebben macht a.d.h.v. hoeveel inwoners ze hebben. Turkije heeft meer dan 80 miljoen inwoners. Het land voert een oorlog tegen een deel van de eigen bevolking en schendt systematisch mensenrechten. No way dat dat land grote invloed moet krijgen in de EU.

alsof politieke integriteit die EU-gekkies ook maar iets boeit. die willen dat bureaucratische derde reich gewoon zo groot mogelijk krijgen.
Turks lidmaatschap wordt gewoon als pokerfiche gebruikt, soevereiniteit is onderschikt aan merkels achterlijke idealisme.

-

Laatst bewerkt:
Maar graag wel van goederen

• Like
Terug
Naar boven