- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://www.nu.nl/binnenland/4149252/recordaantal-asielzoekers-in-maand-geregistreerd.html
8400 geregistreerde asielzoekers in één maand erbij, nog even los van de mensen die nog niet geregistreerd zijn. Nou, laat ik dan eens even heel erg positief denken.. stel dat maar 1% van deze mensen met verkeerde bedoelingen is gekomen.. dan toch weer binnen 1 maand bijna 100 kwaadwillende en / of potentiele terroristen erbij. Welkom.

http://www.nu.nl/binnenland/4149252/recordaantal-asielzoekers-in-maand-geregistreerd.html
8400 geregistreerde asielzoekers in één maand erbij, nog even los van de mensen die nog niet geregistreerd zijn. Nou, laat ik dan eens even heel erg positief denken.. stel dat maar 1% van deze mensen met verkeerde bedoelingen is gekomen.. dan toch weer binnen 1 maand bijna 100 kwaadwillende en / of potentiele terroristen erbij. Welkom.
je kan je beter zorgen maken over de domme Nederlandse tokkies. Het ziet er naar uit dat zelfs die 1% met verkeerde bedoelingen meer geciviliseerd is dan de Nederlandse tokkies.
http://www.nu.nl/binnenland/4149587/noodverordening-steenbergen-rond-vergadering-asielopvang.html
hahahAl sinds de aankondiging dat er asielzoekers zouden komen naar de luchtmachtbasis van Koksijde, zijn er moeilijkheden. Burgemeester Marc Vanden Bussche (Open Vld) en de politiechef verzetten zich tegen de beslissing. Gisteren was er overleg gepland tussen Vanden Bussche en vertegenwoordigers van de regering en Fedasil. Die laatsten konden hun oren niet geloven toen het gemeentebestuur zijn eisen opsomde.
Burgemeester Vanden Bussche wil dat de politie dagelijks huiszoekingen kan uitvoeren op de slaapplaatsen van de asielzoekers. De agenten moeten daarbij kogelvrije vesten dragen. Hij eist ook de gsm-nummers van alle mensen die op de basis zijn ondergebracht. Er moet een logboek komen voor alle activiteiten van de vluchtelingen. Bij het minste vergrijp zou de politie iemand 12 uur lang kunnen vasthouden.
"Hij criminaliseert de asielzoekers totaal. Hij gedraagt zich als een dolgedraaide sheriff", laat een betrokkene weten. Een voorbeeld daarvan: de burgemeester beweert dat asielzoekers allerlei zware overtredingen begaan in zijn gemeente. Er blijken tot nu toe maar vijf pv's te zijn opgesteld door de politie: drie voor het 'aftappen' van wifi dichtbij een huis en twee omdat asielzoekers zonder hun badge op de zeedijk wandelden.
Ik ben ook niet trots op Nederland. Wat verschrikkelijk dat er niet meteen duizenden huizen klaarstaan voor deze mensen. Hoe kan dat? Het is toch normaal dat er tienduizenden asielzoekers in een jaar bijkomen? Daar moet je als land op voorbereid zijn.http://nos.nl/artikel/2064396-syrische-vluchtelingen-waarschuwen-elkaar-ga-niet-naar-nederland.html
Het deel over '6 maanden wachten' gaat misschien een beetje te ver IMO, al kan ik het me zeker wel voorstellen dat hij het zegt. De rest vind ik nogal erg om te lezen.
Trots op Nederland, nou, ik niet meer.
Ik ben ook niet trots op Nederland. Wat verschrikkelijk dat er niet meteen duizenden huizen klaarstaan voor deze mensen. Hoe kan dat? Het is toch normaal dat er tienduizenden asielzoekers in een jaar bijkomen? Daar moet je als land op voorbereid zijn.
Zoek de definitie van een asielzoeker eens op, want je slaat weer onzin uit.Het gaat over vluchtelingen, niet over asielzoekers.
Zoek de definitie van een asielzoeker eens op, want je slaat weer onzin uit.
Volgens het Vluchtelingenverdrag is een vluchteling iemand die in zijn thuisland gegronde vrees heeft voor vervolging. Redenen voor vervolging kunnen zijn: ras, godsdienst, nationaliteit, politieke overtuiging of seksuele voorkeur. De vluchteling kan in eigen land geen bescherming krijgen tegen deze vervolging.
In Nederland krijgt hij een asielvergunning en de garantie dat hij niet wordt teruggestuurd naar zijn eigen land. Verder krijgt hij een aantal bijzondere rechten, zoals toegang tot de arbeidsmarkt. Dat stelt hem in staat een nieuw bestaan op te bouwen.
Een asielzoeker is iemand die de bescherming van een ander land inroept. Hij vraagt daarmee in dat land asiel aan.
Volgens het Vluchtelingenverdrag
Het land waar asiel wordt gevraagd moet nagaan of de asielzoeker valt onder het Vluchtelingenverdrag. Dit gebeurt in de asielprocedure. Volgens het Vluchtelingenverdrag is een vluchteling iemand die in zijn thuisland gegronde vrees heeft voor vervolging. Redenen voor vervolging kunnen zijn: ras, godsdienst, nationaliteit, politieke overtuiging of seksuele voorkeur. In Nederland beslist de Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) over de asielaanvraag en of de asielzoeker erkend wordt als vluchteling.

Ja en wat is er nu mis met de term asielzoeker? Of is al vastgesteld dat het allemaal vluchtelingen zijn? Nee, want er zijn bijvoorbeeld ook mensen zonder papieren, of ze komen uit landen die wel veilig zijn.Is goed. En nu?
Vluchteling krijgt asiel.
Asielzoeker vraagt asiel.
http://www.vluchtelingenwerk.nl/feiten-cijfers/wie-asielzoeker
Ja en wat is er nu mis met de term asielzoeker? Of is al vastgesteld dat het allemaal vluchtelingen zijn? Nee, want er zijn bijvoorbeeld ook mensen zonder papieren, of ze komen uit landen die wel veilig zijn.