Fitness Seller

Europese Asielcrisis

-

Laatst bewerkt:
Imo gaat het gevaar hiervan zijn dat autochtonen hun enige heil in extreem-rechts gaan zien, en zoals het er nu naar uitziet gaat er een extreme ruk naar rechts zijn in heel Europa de komende jaren.

Maar het is wel een feit dat sommige landen de vluchtelingen kunnen gebruiken, op demografisch vlak dan. Want sommige landen stevenen op een demografische crisis af, wat deels door de eigen bevolking komt. En deels omdat de staat (en de kiezer) blijkbaar niet weten hoe op lange termijn te denken.

Moest de politiek wat meer begaan zijn met de mening van hun bevolking dan zaten we nu niet met een asielcrisis. Want ik denk niet dat het overgrote merendeel van de bevolking er stond op te wachten om anderen hun oorlogen te steunen. Als je ergens (mee) een puinhoop maakt, sta je ook in voor de gevolgen. Maar niemand had gevraagd voor een puinhoop of voor de gevolgen hiervan. Snap dan ook niet waarom de politiek zo gemakkelijk zo'n debiele keuzes kan maken.

-Extreem rechts ? Wat beschouw je als zoiets ? Menig land kent degelijke partijen die opkomen voor belangen van personen die bijvoorbeeld kritisch staan jegens de vrije progressie van de islam in Europa of het binnenstromen van honderdduizenden 'asielzoekers'.

-Demografisch gaat er de komende tig jaar heel veel veranderen, in Nederland, 'de vergrijzing' wordt een massaal overlijden van Nederlanders geboren net na tot ff na de oorlog

-De 'politiek' heeft een idealistisch streven, datzelfde idealistisch streven bestaat uit de basis uit ONZE mentaliteit maar ONZE mentaliteit en ONS denken is niet het denken van bijvoorbeeld de arbeidsmigranten die we in NL hebben opgenomen en ook niet van de honderdduizenden asielzoekers die zullen komen. Dus de situatie loopt scheef en anti-succes gegarandeerd.

-Extreem rechts ? Wat beschouw je als zoiets ?

-Demografisch gaat er de komende tig jaar heel veel veranderen, in Nederland, 'de vergrijzing' wordt een massaal overlijden van Nederlanders geboren net na tot ff na de oorlog

-De 'politiek' heeft een idealistisch streven, datzelfde idealistisch streven bestaat uit de basis uit ONZE mentaliteit maar ONZE mentaliteit en ONS denken is niet het denken van bijvoorbeeld de arbeidsmigranten die we in NL hebben opgenomen en ook niet van de honderdduizenden asielzoekers die zullen komen. Dus de situatie loopt scheef en anti-succes gegarandeerd.

- Alles wat tegen immigratie is, zo omschrijven de media het toch. Maar extreem rechts en links hebben zoveel raakvlakken dat ik niet snap waarom ze elkaar zo graag de kop in kloppen.

- Denk dat in Nederland en België de bevolking redelijk stabiel is, het gaat nog wel een paar tientallen jaren duren voor de echte vergrijzing inzet in West-Europa. De vergrijzing tegen 2050 gaat veel groter zijn dan ze nu is. Moest kindergeboorte nu meer aangemoedigd worden dan is de schade nog wel in te perken. Dit en de pensioenleeftijd blijven omhoog trekken als we er voor kiezen iedereen chemisch ondersteunend in leven te houden.

- Dat onze politiek idealisten zijn is denk ik wat naïef. Idealisten komen echt niet op die positie.

Waarom gebruik je de term extreem rechts ? Dit is een verzonnen term door de media, politiek om realistische/andere visies de grond in te boren op basis van een term in plaats van inhoudelijk.

Laatst bewerkt:
Valt me toch vies tegen dat jullie enkel het oppervlak aan weten te raken.

Hoe hebben die moslims zich zo georganiseerd, ondanks alle chaos daar? Hoe hebben ze de EU erin gepraat ze toe te laten, ondanks dat ze al in andere veilige landen zaten? Als je serieus denkt dat die zandbank bewoners zelf zo gestructureerd te werk weten te gaan verdien je een volksvervanging.

Ik hoorde het op de radio, bereidde me voor op het ergste en toen zag ik de beelden....

Ik snap werkelijk niet dat mensen werkelijk menen dat het 'mensonterend, schandalig etcetera, etecetera' is.

Er wordt brood gegooid naar mensen achteraan een groep wachtende mensen aan het broodloket.

Ik vind dat juist nobel, en dat het wat amateuristisch is tsja, het schijnt een chaos te zijn in die contreien

---------- Toegevoegd om 14:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

Hoe hebben die moslims zich zo georganiseerd, ondanks alle chaos daar? Hoe hebben ze de EU erin gepraat ze toe te laten, ondanks dat ze al in andere veilige landen zaten? Als je serieus denkt dat die zandbank bewoners zelf zo gestructureerd te werk weten te gaan verdien je een volksvervanging.

Wat mij opvalt is dat de toestroom van asielzoekers nu volgens mij niks te maken heeft met de slechte situatie perse daar maar ik denk eerder met het aanbod van mensensmokkelaars die $$$ verdienen. Schijnt toch een ander licht op al die mensen.

Ik volg de oorlog in Syrie maar de laatste maanden is er niks specifiek dramatisch veranderd maar in ene komen er duizenden tegelijk aan op Griekenland.

Vreemd.

Wat mij opvalt is dat de toestroom van asielzoekers nu volgens mij niks te maken heeft met de slechte situatie perse daar maar ik denk eerder met het aanbod van mensensmokkelaars die $$$ verdienen. Schijnt toch een ander licht op al die mensen.

Ik volg de oorlog in Syrie maar de laatste maanden is er niks specifiek dramatisch veranderd maar in ene komen er duizenden tegelijk aan op Griekenland.

Vreemd.
Jij denkt mensensmokkel waar de Europese Unie nota bene aan meewerkt? Wie deelt de quotas uit en beveelt de 'lidstaten' mensen in te nemen? Die mensen zijn stinkend rijk, ze hebben zankbak geld niet meer nodig.

Waarom gebruik je de term extreem rechts ? Dit is een verzonnen term door de media, politiek om realistische/andere visies de grond in te boren op basis van een term in plaats van inhoudelijk.

Daarom dat ik ook aangaf, 'zoals de media omschrijft'. Het omvat zowat alles waar politiek correct Europa niet van wil horen. En wordt daarom in een gemarginaliseerd hoekje verdrongen.

ik heb het gevoel dat brawl wil zeggen dat de joden er achter zitten maar het niet durft te zeggen

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:

Georganiseerd? Gestructureerd? Gepraat?

Waar het hart vol van is :roflol:

Heb niet één keer joden erbij gehaald. Nice try Shlomo

Kan je het nog volgen jongen? Anders gewoon om hulp vragen ivm weegschaaltje hiernaast, mag wel wat voor tegenover staan natuurlijk.

Volgens mij volg jij het niet :roflol: ga maar lekker verder fantaseren over geheimzinnige elite netwerken.

Top van EU = 'Geheimzinnige elite netwerken'

Fucking mong**l :roflol:

962.gif

Terug
Naar boven