MuscleMeat

Evaluatie

• Topic Starter Topic Starter
@ Feyoso ; Daarom dat ik bij men schema vermeld had ; iets minder km's !
Gewicht zit nu wel goed ;)

Je geeft zelf aan aan dat je nu wel slank genoeg bent, dus zou ik es goed de voeding stickies gaan lezen en in de sportschool beginnen met 3x per week een fullbody te doen of eventueel een 3 split schema om je spieren te laten wennen aan een echte workout.
Ik weet dat hardlopen behoorlijk verslavend is, maar ik zou daar toch wat rustiger mee aan doen of je moet behoorlijk veel gaan eten om het te compenseren.

Wat gebeurd er nou?! *achtergrondmuziekje Tututuumtuum* Het is UndercoverFlik, hij evalueert in...UndercoverFlikEcto!!!

http://www.youtube.com/watch?v=q7KIjGsRVoQ voor de hardcore achtergrondmuziekluisteraars

Laatst bewerkt:
dus je bent van dik naar ecto gegaan?

hahah sukkels
Een ecto is iemand die helemaal niet bijkomt ook al staat hij elke dag aan de MCdrive?
Zo ben ik jammer genoeg niet.....

Laatst bewerkt:
Nou je lijkt gewoon een ecto..

Weet niet of het al gepost was, maar vind je schema maar ruk..
Verdeel het wat beter en laat dat rennen voorlopig maar links liggen.

Ik denk dat je meer waardering voor je verhaal zou krijgen op een runners forum. Omdat je doelen nooit egt bb gericht zijn geweest en dit een bodybuilding forum is. Maar mooi resultaat.

te veel borst en biceps in je schema

Om het in andere woorden te zeggen; een evaluatie van luilak naar sportman ;)

1) het is evolutie
2) waar zit die sportman dan?
je ziet eruit zoals de meeste joggers. Skinnie-fat. This is why LIT fails...

if it's a trolltopic, beste dat ik al gezien heb op dbb in 2011.
Als het serieus is, my poor man...

Laatst bewerkt:
Het is undercoverflik man, hij zit gewoon te wachten tot iemand hem AAS aanbiedt om diegenen vervolgens in de kraag te vatten.

Haha. Epic ... fail

OK jongen,

1) meer gewicht is niet erg zolang het geen vet is, dus lees je in in voeding.
2) Dat schema dat je eerst deed slaat nergens op en wat je nu gaat doen eigenlijk ook niet.
3) Cardio is klaar voor je, of je moet per se je conditie zo willen houden. Ga alleen nog krachttraining doen.
4) Succes.

PS

1312

Mijn eerste reply op een post hier, na enkele maanden van topics lezen.
Het moet toch ff van het hart...Waarom wordt hier toch o zo vaak gekakt op de post"s van mensen?
Als iemand een post doet, kan daar dan niet gewoon op gereageerd worden?
Ik denk dat opbouwende kritiek veel meer wordt gewaardeerd dan sommige hun ****ing gezeik in de stijl van, dit is een BB forum, geen plaats voor ecto's...
Ik bedoel WTF? zijn jullie dan allemaal 1m80 groot en 90 kg zwaar (en natuurlijk enorm gespierd) uit de k*t van jullie moeder geperst geworden?
Respect, ik denk dat dat juist het woord is dat velen niet kennen, meer heeft een forum niet nodig, gewoon respect voor elkaars mening, uiterlijk en gedachtengang.

En ja, natuurlijk maak ik me met deze reply enorm vatbaar voor de bulshitters, maar ga je gang, je bereikt er toch niets mee :-)

Grtz aan iedereen die dit forum WEL op een hoog niveau houdt!

Je kan beter in het fitness forum posten om serieuze reacties te krijgen mbt tot u goddelijke ecto lichaam!

Zie bijlage voor meer informatie!:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Mijn eerste reply op een post hier, na enkele maanden van topics lezen.
Het moet toch ff van het hart...Waarom wordt hier toch o zo vaak gekakt op de post"s van mensen?
Als iemand een post doet, kan daar dan niet gewoon op gereageerd worden?
Ik denk dat opbouwende kritiek veel meer wordt gewaardeerd dan sommige hun ****ing gezeik in de stijl van, dit is een BB forum, geen plaats voor ecto's...
Ik bedoel WTF? zijn jullie dan allemaal 1m80 groot en 90 kg zwaar (en natuurlijk enorm gespierd) uit de k*t van jullie moeder geperst geworden?
Respect, ik denk dat dat juist het woord is dat velen niet kennen, meer heeft een forum niet nodig, gewoon respect voor elkaars mening, uiterlijk en gedachtengang.

En ja, natuurlijk maak ik me met deze reply enorm vatbaar voor de bulshitters, maar ga je gang, je bereikt er toch niets mee :-)

Grtz aan iedereen die dit forum WEL op een hoog niveau houdt!

Afzeiken maakt scherp. Daarvan ga je harder je best doen, als je complimentjes wilt hebben dan ga je maar naar je moeder toe ofzo

@ calyptus, ik sta op met een uur te joggen en ga slapen met 1 tot 2 uur fitness.
Vroeger stond ik op met een Mc Bacon menu en ging ik slapen met een 5 liter pot ijs.
Dus ik noem mezelf nu sowieso een sportman, of het u aanstaat of niet... :D

En Marcel, je zou beter ook eens wat concentrere op het lopen, in u geval miss wandelen want het vet gaat er niet zomaar afvallen .

---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------

@ galaxy ; +1
maar begrijp het wel, denk dat de meerderheid hier wel eens opgefokt voor hun pc zitten.

Laatst bewerkt:
Oh mijn god.

Terug
Naar boven