Fitness Seller

Evaluatie

• Topic Starter Topic Starter
hahah stoere manne.. en dat allemaal omdat jullie zo jaloers zijn op mijn sexy lichaam?

Hang eerst wat massa aan je lijfje en kom dan trug, fysiek van een 12 jarige heb je.

man ga buiten spelen

Ik had teveel aan men lijf hangen en nu niet meer. Is iets waar ik zeer trots op ben ;)

Because we like your "Coïtusii botttiee" ? Hahahaha

Ik had teveel aan men lijf hangen en nu niet meer. Is iets waar ik zeer trots op ben ;)

Een goede tip: Begin met zaterdag even bij de XXL dag langs te gaan en zeg even wie je bent, ik denk dat dat een heel goed plan is:D. Dit moet je een paar keer per jaar herhalen:cool:
Wel doen hoor:p

Ik moet zaterdags werken, je moet eerst een topic lezen vooraleer je er commentaar op geeft. Staat er letterlijk in .. Wel doen hoor :P

wanneer ga je beginnen met trainen?

Daar is waar dit topic over draait :) Ik zit nu op een perfecte basis om te starten met krachttraining.
Had al bedankt gezegd tege diegene die er het eerst opkwam maar natuurlijk komen de haters iets laters :D

En ik ga volgende week maandag een 6 maanden abb halen ;)
Goed (gezond) eten en serieus wat traine.

Als je me eerst had gezien hoe ik eruitzag zou je echt niet zo praten.. Ik kom van 85kg.
En dat was niks spieren. Gewoon een en al vet !
Dus vind ik persoonlijk dat ik trots mag zijn, mogen jullie zeggen wat je willen over p90x ed.
Niet iedereen houd dat zo vol als ik het heb gedaan, 4x per week lopen. Met vriende naar de drive en niks bestelle .. je kent het wel :)
Dat kan niet iedereen !
Is zeker de nodige dicipline voor nodig

TS moet meer gaan eten en eens serieus aan de gewichten gaan hangen.

Ectos? Als je 85 kg weegt zul je het er denk ik toch, vlotter afkrijge met lopen dan alleen met fitness.

Probeer dr es wat aan te krijgen dan ???

hahah sukkels
Een ecto is iemand die helemaal niet bijkomt ook al staat hij elke dag aan de MCdrive?
Zo ben ik jammer genoeg niet.....

Oke, dus je hebt er wel wat voor gedaan om zo droog te worden en vervolgens ook niks bijgekomen. Oftewel je hebt de slechte punten van ecto's en de slechte punten van niet-ecto's gecombineerd en daarom zijn wij sukkels ???

---------- Toegevoegd om 22:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

@ Marcel, naai je niet zo op man.
Ik ben evengroot als u en weeg bijna 30 kg minder ...
Fysiek sterk zul je wel zijn maar daar heb je het ook mee gehad.
Ik ben liever gespierd en lenig dan dik en stijf .

En als het al een ''reltopicje'' zou zijn, blijf er dan uit met je dikke buik.

Undercover, je bent een stomme k*t. Ben weg uit dit topic.

topicstarter, je had beter je 85 kg kunnen houden en trainen. Heb je meer massa ( ook meer spier) en kan je makkelijker zwaarder bankdrukken en andere oefeningen doen. Nu ben je afgevallen en is alles veel moeilijker.

Ik weet denk ik bijna zeker dat iemand
van 85kg dik makkerlijk 70kg 1e bankdrukt
dan iemand die op 60 kg en dan 70kg bankdrukt voor 1e ( gaat dan niet lukken zonder training)

ik zelf kom van begin 40kg bankdrukken op mijn 58 kg toen :/

Haters gonna hate.

Dus je zegt dat je rookt op dagen dat je niet loopt. Dat zijn dus 4 dagen? Ik snap dit niet, waarom rook je überhaupt? =/

ik zelf kom van begin 40kg bankdrukken op mijn 58 kg toen :/

Haters gonna hate.

ik kreeg alleen de stang omhoog .. pure ecto dus , maarja TS moet gewoon vreten en trainen, trots op wat je bereikt hebt is logisch want je doet het tenslotte niet voor niets;) neem advies aan van de mensen hier en lees wat sticky,s door.. maar andere mensen dikz*k noemen terwijl je in principe nog niet eens begonnen ben, kan niet he:rolleyes:

Feit RR.. maar ik begon hier niet de mong**l uit de hangen ;)
n*gers zal ik zoiets nooit doen :)

@MADR ; ik rook elke dag een pakje, enigste ongezonde wat men lichaam binnengaat is die vuile rook !

Terug
Naar boven