UndercoverFlik
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn eerste reply op een post hier, na enkele maanden van topics lezen.
Het moet toch ff van het hart...Waarom wordt hier toch o zo vaak gekakt op de post"s van mensen?
Als iemand een post doet, kan daar dan niet gewoon op gereageerd worden?
Ik denk dat opbouwende kritiek veel meer wordt gewaardeerd dan sommige hun ****ing gezeik in de stijl van, dit is een BB forum, geen plaats voor ecto's...
Ik bedoel WTF? zijn jullie dan allemaal 1m80 groot en 90 kg zwaar (en natuurlijk enorm gespierd) uit de k*t van jullie moeder geperst geworden?
Respect, ik denk dat dat juist het woord is dat velen niet kennen, meer heeft een forum niet nodig, gewoon respect voor elkaars mening, uiterlijk en gedachtengang.
En ja, natuurlijk maak ik me met deze reply enorm vatbaar voor de bulshitters, maar ga je gang, je bereikt er toch niets mee :-)
Grtz aan iedereen die dit forum WEL op een hoog niveau houdt!
@ pokerladron, tnx .
Is ook mijn bedoeling; minder lopen, meer eten en harder traine.
Dus dit heeft toch wel iets of wat met bb te maken![]()

)@ calyptus, ik sta op met een uur te joggen en ga slapen met 1 tot 2 uur fitness.
Vroeger stond ik op met een Mc Bacon menu en ging ik slapen met een 5 liter pot ijs.
Dus ik noem mezelf nu sowieso een sportman, of het u aanstaat of niet...![]()
En Marcel, je zou beter ook eens wat concentrere op het lopen, in u geval miss wandelen want het vet gaat er niet zomaar afvallen .
---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------
@ galaxy ; +1
maar begrijp het wel, denk dat de meerderheid hier wel eens opgefokt voor hun pc zitten.
He halve zool wou je soms zeggen dat ik vet ben?Jij durft nogal he kleine e-warrior met je uitgemergelde muggefysiekje dat nergens op lijkt.
Jij komt hiet toch om advies vragen?Als je het mij al allemaal zo goed weet te vertellen heb je blijkbaar geen advies nodig en donder dan op met je sneue reltopicje man.

---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------
@ Marcel, naai je niet zo op man.
Ik ben evengroot als u en weeg bijna 30 kg minder ...
Fysiek sterk zul je wel zijn maar daar heb je het ook mee gehad.
Ik ben liever gespierd en lenig dan dik en stijf .
En als het al een ''reltopicje'' zou zijn, blijf er dan uit met je dikke buik.

@Robert D
Een van de eerste nuttige (positieve) reacties die ik hier krijg.
Ik ga de stickies zo meteen even doorlopen
Tnx.
---------- Toegevoegd om 16:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:00 ----------
) van mug tot supermug.
U talking about my braddah ? Dude check uw foto.. Neem een stok en je kan geluid maken op uw ribben.. Come at me bro.@ calyptus, ik sta op met een uur te joggen en ga slapen met 1 tot 2 uur fitness.
Vroeger stond ik op met een Mc Bacon menu en ging ik slapen met een 5 liter pot ijs.
Dus ik noem mezelf nu sowieso een sportman, of het u aanstaat of niet...![]()
En Marcel, je zou beter ook eens wat concentrere op het lopen, in u geval miss wandelen want het vet gaat er niet zomaar afvallen .
---------- Toegevoegd om 14:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:22 ----------
@ galaxy ; +1
maar begrijp het wel, denk dat de meerderheid hier wel eens opgefokt voor hun pc zitten.
U talking about my braddah ? Dude check uw foto.. Neem een stok en je kan geluid maken op uw ribben.. Come at me bro.
Waarom citeer je me ? Problem ?[Afbeelding niet meer beschikbaar]
mening over dit topic
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
fl**ker nou maar op k*tecto van 22 jaar. Mijn derde been is gespierder en leniger dan jij. of je bent een troll, kan ook.@Robert D
Een van de eerste nuttige (positieve) reacties die ik hier krijg.
Ik ga de stickies zo meteen even doorlopen
Tnx.

heb eens rondgeneusd en nergens zet je een degelijk antwoord, gewoon altijd een smiley dat je vind dat het niet kan. 
hahahah bende sukkels hier echt serieus snel op hun tegen getrapt... abnormaal
Doe beetje rustig met anabole is niet goed voor u liefdevol hartje !!
En ruud jij moet wat zegge van haters.. hoeveel keer heb je P90X met zon lachend ding al wel niet getypt bij mense die er goede resultate van hebbenheb eens rondgeneusd en nergens zet je een degelijk antwoord, gewoon altijd een smiley dat je vind dat het niet kan.
Als hier iemand een hater is zijt gij het wel..![]()