AndroidHealthClinic

Evaluatie

Ecto? Don't Think so :)

Dit was dus waar dit topic over draaide.
Dit heb ik bereikt met dicipline en doorzettingsvermogen.
Ook al zeggen jullie eet meer dit dat, ik vind het een mooi resultaat ;)
Nu nog blijven lopen maar iets minder, en veel meer KT.
Komt helemaal goed tegen volgende zomer !

Bedankt allemaal voor jullie reacties, behalve de hatende suckers die geen leven hebbe :)

Groeteeee

---------- Toegevoegd om 01:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:03 ----------

@ marcel nog eens; (dikke vetkwab)

Zet 10 dames naast elkaar met u en mij in mijn short, vraag met wie ze het liefst naar bed zouden gaan.
Een vetkwab die 200 kg kan liften of mij hahahahhahah dikz*k val af man !

Notsureifsrs..

hhahah fl**ker op ik stop met reageren op mensen als jullie, ik zit nu toevallig nog eens op dit forum, ben ervan overtuigd dat je hier elke nacht op zit om van die comments te geven.
Zoek een vriendin en als dat niet lukt met je k*tkarakter is de enige oplossing een koord.

Ach, wie ben ik om je overtuiging aan te vechten. Als jij dat wil geloven doe je dat maar lekker. Heb wel bewondering voor je hoe je mijn liefdesleven en karakter even blootlegt aan de hand van een paar forumposts.

• Topic Starter Topic Starter
Geen dank.

Je bent niet anders dan elk andere tiener die op deze aarde rondloopt, allemaal net zo mager.

Ik weet niet waarom je hier een heel topic over opent en doet alsof je de man bent?

90% van wat ik rond zie lopen ziet er zo uit als jou...

Ga je eerst maar is verdiepen in BB-ing

Jij gaat het echt maken undercoverflikker, onzin uitkramen en stoer praten achter je pc

wat een held

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hahahah ik stoer praten achter men pc ja..... beter leze jonge!

Mooi voorbeeld van wat Waterpoloer bedoelde :roflol:

Bende fl**kers, zoek een leven! :D

Hmm die voor en na pics zijn wel nice hoor qua gewichtsverlies. Ik heb precies hetzelfde gehad maar ga nu toch bulken denk ik. Wil sterker worden en niet dunner:D

één topic openen en meteen door iedereen uitgekotst worden. Maar het ligt aan iedereen, en niet aan jezelf.
Undercoverflik, dat houdt waarschijnlijk in dat je undercover aan auto's aan het flitsen bent. Ga toch heen met je k*tleven.

Edit: Bovendien, irl zou je niet zo grote bek hebben tegen MC of Marcel dus dan moet je sowieso je bek houden.

Goed topic :)

@ marcel nog eens; (dikke vetkwab)

Zet 10 dames naast elkaar met u en mij in mijn short, vraag met wie ze het liefst naar bed zouden gaan.
Een vetkwab die 200 kg kan liften of mij hahahahhahah dikz*k val af man !

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

undercoverretard

anorexia+-+Bryan+Bixler+%234.jpg

vs.

marcel3000

19032011187.jpg

........

Ik snap echt niet waarom jullie hem al zo zitten af te zeiken, op sommige punten heeft hij gelijk. Het is goed en knap dat hij zoveel is afgevallen. Voor OP is toch ook nieuw om zo dun te zijn en stukke beter te voelen dan iemand die dik is. De meeste mensen zijn hier nooit dik geweest en weten dus niet hoe dat voelt.

En wat hij bedoeld van als ik 10 dames op een rij zet en ze moeten kiezen tussen mij en marcel heeft hij klein beetje gelijk.
Marcel is misschien zelfs te buff dat sommige vrouwen hem onaantrekkelijk vinden, maar ik denk meeste toch niet. Ik denk wel dat marcel dan wint van de op.

wie is die blanke Ethiopiër uit de openingspost?

En wat hij bedoeld van als ik 10 dames op een rij zet en ze moeten kiezen tussen mij en marcel heeft hij klein beetje gelijk.
Marcel is misschien zelfs te buff dat sommige vrouwen hem onaantrekkelijk vinden, maar ik denk meeste toch niet. Ik denk wel dat marcel dan wint van de op.

Hoezo een klein beetje gelijk. UndercoverFlikker denkt niet dat hij wint omdat Marcel te buff is maar omdat de hele wereld een vetklep is vergeleken met zijn vissengraatfysiek.

Hoezo een klein beetje gelijk. UndercoverFlikker denkt niet dat hij wint omdat Marcel te buff is maar omdat de hele wereld een vetklep is vergeleken met zijn vissengraatfysiek.

Ja dat heeft hij inderdaad verkeerd geformuleerd maar denk niet dat dat zijn bedoeling is. Maar hij is natuurlijk beetje pissed off want iedereen zit hem af te zeiken.

Terwijl er niks mee is met een klein beetje afgetraind ecto lichaampje..

Terug
Naar boven