AndroidHealthClinic

Evaluatie

• Topic Starter Topic Starter
Nee, ik denk echt dat dit mijn longen goed doet

Als je me eerst had gezien hoe ik eruitzag zou je echt niet zo praten.. Ik kom van 85kg.
En dat was niks spieren. Gewoon een en al vet !
Dus vind ik persoonlijk dat ik trots mag zijn, mogen jullie zeggen wat je willen over p90x ed.
Niet iedereen houd dat zo vol als ik het heb gedaan, 4x per week lopen. Met vriende naar de drive en niks bestelle .. je kent het wel :)
Dat kan niet iedereen !
Is zeker de nodige dicipline voor nodig

Je hebt geen idee hoe makkelijk afvallen is in vergelijking met spier gainen.

Dat komt niet eens in de buurt. Vet afvallen is zo simpel, lol.

Helemaal met een ecto lichaamsbouw

Ecto?
e87uis.jpg

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

20 kg afvallen is allesbehalve simpel !
Waawrom lopen er zoveel mensen rond met een overgewicht, als dat zo simpel was woonde hier om elke hoek 7 modellen.

Laatst bewerkt:

---------- Toegevoegd om 23:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:18 ----------

20 kg afvallen is allesbehalve simpel !
Waawrom lopen er zoveel mensen rond met een overgewicht, als dat zo simpel was woonde hier om elke hoek 7 modellen.

Dat komt omdat 90% van de mensen luie, ontzettend luie idioten zijn, zonder enkele discipline of doorzettingsvermogen.

En ik ben er niet zo een, reden om geen respect te tonen dan?

Zo snel reageren ! Bedankt !

Toch blijf ik erbij dat ik geen ecto ben.. ben nogmaals aan het rondzoeke naar wat de echte betekenis is.
Er staat bv ergens dat als een ecto naar de friettent gaat, hij zoveel friet en snack mag eten en de volgende dag niks zal bijkomen.
Als ik nu naar de friettent ga en ik bestel mij een klein frietje met snack weeg ik morge 1 tot 2 kg zwaarder. Geloof het of niet. Heb het al vaak meegemaakt op mijn ''zonde'' dagen.
In mijn heupen zit ook nog genoeg vet, niet zichtbaar op foto :P

Mijn figuur komt gewoon van 2 jaar lopen, 3 tot 4 x per week.
Zeer goed op men eten letten. Met de nadruk op ''zeer''!

Wilt dat dan direct zeggen dat ik ecto ben?
Ik ben er nog steeds vrij zeker van van niet :)

Ga dan heel de week naar het frituur en post dan volgende week je foto @80kg!

Als k vandaag en morge na frituur ga ( zonder te gaan lopen :P )
weeg ik zo trug 75. 100procent zeker.

Vandaar dat ik vraag, hoe kunt ge zo zeker zijn van dat ecto gedoe?

Niet dat ik het erg zou vinden want er blijkt een studie geweest te zijn dat ecto's langer leven ! :D

Laatst bewerkt:
Omdat je zo makkelijk afvalt? Waarom cleanbulk je dan niet tot 80kg. Mooi gespierd @ 80kg is mooier dan hoe je er nu bij loopt hoor -_-

Dat van baksteen stond in een van u topics neem ik aan? Stond namelijk niet bij je vorige post ..
En ik val niet makkelijk af. Ik loop bijna 50 km per week!
Ik weet zeker dat als ik daar mee stop, terug vet ga eten, ik zo trug tege de 80 zit. Zonder moeite

Dat van baksteen stond in een van u topics neem ik aan? Stond namelijk niet bij je vorige post ..
En ik val niet makkelijk af. Ik loop bijna 50 km per week!
Ik weet zeker dat als ik daar mee stop, terug vet ga eten, ik zo trug tege de 80 zit. Zonder moeite

lol

Waarom ?? Als een ''ecto'' zou stoppen met cardio en vet gaat eten zou die toch nog niks bijkomen..
Dat is bij mij , nogmaals, niet het geval !

---------- Toegevoegd om 00:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:10 ----------

Ik heb nu echt zin om elke dag na mc te gaan en late zien dat ik volgende week 10 kg zwaarder ben. Gewoon om jullie te tonen dat jullie er ook langs kunne zitten :)
Hahah gene zever daar heb ik zoooooveel zin in maar zou zonde zijn van mijn inspanningen ! Dat geluk hebben jullie ecto jury :D

Je hebt geen idee hoe makkelijk afvallen is in vergelijking met spier gainen.

Dat komt niet eens in de buurt. Vet afvallen is zo simpel, lol.

Helemaal met een ecto lichaamsbouw

+1 low carb dieet + cardio en je zit zo onder 12%, onder 10 is natuurlijk wel een ander verhaal

Terug
Naar boven