AndroidHealthClinic

Evaluatie

Ben je nu eigenlijk al aan het eten/trainen ?

Haha nog zo'n mooie topic damn

---------- Toegevoegd om 14:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Hahaha ok geen ecto dan. Een endo met een ecto fysiek. Ik zal trots zijn

Loool.

• Topic Starter Topic Starter
Precies, werkt naar mijn mening ook prima.
En je word er niet alleen gespierd van, ook superlenig.
Ik ken een paar bodybuilders en die hebben bij wijze van spreken al moeite met door hun knien te gaan dus ik ga er lekker mee door ;)
En idd, meer eten !

Undercoverflik is ondergedoken.:cool:

succes!

H@H@, ik heb hetzelfde al de TS doorgemaakt. Het afvallen was niet zo heel moeilijk. Nu spiermassa kweken is 10000x moeilijker. Ben nu 1.5 maandjes met p90x bezig en zie geen verschil. Toch maar eens rippetoe gaan proberen denk ik:D

H@H@, ik heb hetzelfde al de TS doorgemaakt. Het afvallen was niet zo heel moeilijk. Nu spiermassa kweken is 10000x moeilijker. Ben nu 1.5 maandjes met p90x bezig en zie geen verschil. Toch maar eens rippetoe gaan proberen denk ik:D

dan moet je de dvd eens opzetten in plaats van enkel naar het hoesje te kijken, sjimmie:o

Wat een ****ed up topic is dit geworden...
Om het even kort te zeggen.
Heb zojuist foto gevonden van 1.5 jaar geleden ;)

Voor ;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Na ;

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ecto? Don't Think so :)

Dit was dus waar dit topic over draaide.
Dit heb ik bereikt met dicipline en doorzettingsvermogen.
Ook al zeggen jullie eet meer dit dat, ik vind het een mooi resultaat ;)
Nu nog blijven lopen maar iets minder, en veel meer KT.
Komt helemaal goed tegen volgende zomer !

Bedankt allemaal voor jullie reacties, behalve de hatende suckers die geen leven hebbe :)

Groeteeee

---------- Toegevoegd om 01:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:03 ----------

@ marcel nog eens; (dikke vetkwab)

Zet 10 dames naast elkaar met u en mij in mijn short, vraag met wie ze het liefst naar bed zouden gaan.
Een vetkwab die 200 kg kan liften of mij hahahahhahah dikz*k val af man !

Ik kan lekker door die stip voor je hoofd heen kijken :P

---------- Toegevoegd om 01:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:06 ----------

@ marcel nog eens; (dikke vetkwab)

Zet 10 dames naast elkaar met u en mij in mijn short, vraag met wie ze het liefst naar bed zouden gaan.
Een vetkwab die 200 kg kan liften of mij hahahahhahah dikz*k val af man !

Lol gozer, jij hebt duidelijk geen goed beeld van Marcel. Je bent zijn ego alleen maar aan het strelen met deze comments, Marcel is geen vetklep en wat jij hier voor onzin gaat lopen verkondigen doet daar niks aan toe/af.

Ben je vet mee

---------- Toegevoegd om 01:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:09 ----------

Ben je verliefd op Marcel?

hhahah fl**ker op ik stop met reageren op mensen als jullie, ik zit nu toevallig nog eens op dit forum, ben ervan overtuigd dat je hier elke nacht op zit om van die comments te geven.
Zoek een vriendin en als dat niet lukt met je k*tkarakter is de enige oplossing een koord.

Volgens mij had je op die "voor" foto een betere basis om te beginnen met KT dan je fysiek nu.
En wat je hier zegt "Ook al zeggen jullie eet meer dit dat, ik vind het een mooi resultaat "
. Als je niet meer gaat eten ga je geen spieren opbouwen. Het is maar wat je zelf wilt.

Terug
Naar boven