XXL Nutrition

Even opnieuw voorstellen !

Bezoekers in dit topic

Ricky87

Novice
Lid geworden
7 nov 2013
Berichten
4
Waardering
3
Lengte
1m84
Massa
100kg
Goeiemiddag ladies en gents !

Blijkbaar heb ik jaren geleden al eens een account aangemaakt en er daarna nooit meer wat mee gedaan

anyway !

Rick, inmiddels 30 jaar oud.
Een jaar of 4 geleden de sportschool weer opnieuw binnen gestapt, hierna enkele maanden gedaan alsof ik wat wist ( uiteraard zonder al te goeie resultaten )

Hierna ben ik van gym geswitched die 24/7 open is vanwege mn vorige werk.
Hier heb ik me dan ook meer toegelegd op het powerlift gedeelte omdat dat voor mij het beste werkte
Ook heb ik een hele tijd het 5x5 gevolgd met hier en daar wat aanpassingen ( afhankelijk van hoe mijn lichaam zich voelde )

Ik trainde destijds 5 a 6x pw
Tot aan vorig jaar juni !

Ik moest noodgedwongen stoppen op dringend advies van zowel de huisarts als de sportfysio vanwege een aanhoudend probleem met mijn armen.

In eerste instantie werd mij rust voorgeschreven, wat ik tot eind 2017 heb volgehouden,
Hierna opnieuw allerlei testen moeten doen en een nieuwe sportfysio gezocht.

Zowel huisarts als fysio kwamen er niet uit, en komende vrijdag 8 Juni heb ik een intake bij het sportmedisch centrum in Maastricht.

Vanaf vandaag dan ook weer rustig begonnen, aangezien ik alles wat ik heb opgebouwd kwijt ben !

Mijn stats voordat ik moest stoppen :

DL : 140/150
SQ : 100
BP : 100

Zoals jullie zien, niet al te goeie stats, maar toch veel progressie geboekt in de paar maanden voordat ik moest stoppen.

Uiteraard zijn alle tips, tricks etc etc.. ( Jullie kennen het wel ) welkom..

Mochten er vragen zijn, hoor ik ze graag .

Cheers !:D
 
Welkom!

Vervelend dat je noodgedwongen moest stoppen. Ik zal in eenzelfde situatie. Wat is het dan fijn om weer te beginnen na een tijd lang niks doen.
Hopen dat ze je bij het sportmedisch centrum verder kunnen helpen.

Op dit forum valt veel te leren. Veel 'veteranen' en gewoon ontzettend slimme mensen om het zo maar te zeggen.

Veel plezier!
 
welkom man!
 
Back
Naar boven