MuscleMeat

even voorstellen + pics

nouja ik heb een voedingsschema in excel gemaakt . maar ik moet nog meer eten maar weet niet precies wat ik er bij moet doen om nog goed te zitten in vetten enz dus zoek iemand die mij daarbij kan helpen dmv in dat excel bestand dingen erbij te zetten als extra eten

post het hier dan kan iedereen je helpen

• Topic Starter Topic Starter
ontbijt 05:30

60 gr brinta
60 gr havermout
40 gr whey met 1 banaan en 0.5 liter melk

maaltijd 1 09:30

4 bruine botherhammen met kipfilet
0.5 liter melk

maaltijd 2 12:30

200 gr gekookte rijst met 200 gr kipfilet en 200 gram gemengde groenten
1 liter melk
250 ml yoghurt met gemengde noten

maaltijd 3 15:00

4 botherhammen kipfilet
0.5 liter melk

maaltijd 4 : avondeten groente vlees en aardappels

voor het trainen , whey shake en 1 appel

na het trainen whey shake en dextrose

voor het slapen gaan , 500 gr magere kwark + ananas

Even de kcal erbij zetten, is wat makkelijker.

Producten zien er wel prima uit, alleen zou die ananas voor het slapen laten, heb je weinig aan, maar kan ook niet echt kwaad.

Maar hoeveel kcal is dit totaal en hoeveel wil je zitten?

ziet er goed uit man, ik zou er nog wat eieren tussengooien maar ik vreet dan ook graag, en vanwaar die ananas?

ontbijt 05:30

60 gr brinta
60 gr havermout
40 gr whey met 1 banaan en 0.5 liter melk

maaltijd 1 09:30

4 bruine botherhammen met kipfilet
0.5 liter melk

maaltijd 2 12:30

200 gr gekookte rijst met 200 gr kipfilet en 200 gram gemengde groenten
1 liter melk
250 ml yoghurt met gemengde noten

maaltijd 3 15:00

4 botherhammen kipfilet
0.5 liter melk

maaltijd 4 : avondeten groente vlees en aardappels

voor het trainen , whey shake en 1 appel

na het trainen whey shake en dextrose

voor het slapen gaan , 500 gr magere kwark + ananas

Niet slecht. Post eens de totale waarde koolhydraat/ vet/ eiwit + aantal calorieën. Ik denk dat het bij jouw schema alleen nog wat fine tunen is ( aantal calorieën - dagelijkse behoefte).

ananas was eigenlijk voor door de kwark haha voor de taste;)

kcal = 3791

eiwit 302 gr

kh 499 gr

vet 76 gr

Denk zelf dat je met jouw gewicht nog wel hoger kan in kcal, maar moet je zelf maar aanvoelen als je niet zoveel meer gaint.

ik train er nu 5 weken ongeveer op , ik wil ook nog iets hoger in kcal zitten . rond de 4000 ongeveer , ga van het weekend havermout koek maken voor tussendoor en denk datik er nog een paar eieren door gooi om iets hoger in me eiwit te zitten ?

ik train er nu 5 weken ongeveer op , ik wil ook nog iets hoger in kcal zitten . rond de 4000 ongeveer , ga van het weekend havermout koek maken voor tussendoor en denk datik er nog een paar eieren door gooi om iets hoger in me eiwit te zitten ?

Ja en wat extra vet mag ook nog, een gram of 20. Daarmee heb je ook wat makkelijke calorieën erbij. Dus inderdaad nog wat eieren en een handje noten extra bijvoorbeeld.

Kan inderdaad makkelijk een omelet van 5 eieren of zo erdoor gooien. Of gekookte eieren, moet je maar kijken hoe dat bevalt en of het past.

ik ga de noten iets verhogen of evt wat pindakaas bij me brood , 2 eieren rauw door me shake sochtends en 3 gekookte eieren smiddags erbij kom dan op 3980 kcal . dan nog de havermout koek tussen door dan moet ik wel goed zitten .

ik ga de noten iets verhogen of evt wat pindakaas bij me brood , 2 eieren rauw door me shake sochtends en 3 gekookte eieren smiddags erbij kom dan op 3980 kcal . dan nog de havermout koek tussen door dan moet ik wel goed zitten .

rauwe eieren door je shake:barf: succes ermee haha verder ziet het er goed uit hoor. ananas voor het slapen gaan is geen probleem hoor

succes ermee

rauwe eieren is nergens voor nodig man :p eet ze gewoon lekker, rauw geeft je ook nog meer kans op salmonella volgens mij

ja maargoed ik werk in de kassebouw en moet altijd vroeg op :P en ben echt slecht in de ochtend dus weinig tijd ..dus go rawww hahha:P

avond van te voren klaarmaken? weet niet of dat handig voor je is? of heb je helemaal geen problemen met rauwe eieren :D?

Terug
Naar boven