MuscleMeat

Even voorstellen! Van 80kg naar 57kg naar 64kg

Netjes! En grappig dat je er gelijk je beroep van wilt maken.

'Guy droog' is dat toch? Hoorde een vriendin daar ook al eens over.

je bent goed bezig zo te lezen, herken veel van mezelf in hoe je bent afgevallen.
en ik wacht ook even op de recepten haha ziet er echt heerlijk uit! :O

Netjes! En grappig dat je er gelijk je beroep van wilt maken.

'Guy droog' is dat toch? Hoorde een vriendin daar ook al eens over.

zijn 2 verschillenden personen ;)
Guy van der Heijden is een personal trainer die vooral bekend is doordat hij personal trainer is en was van veel beroemdheden uit Amerika en en Nederland.
Guy Droog is gewoon een jongen die redelijk wat ervaring heeft opgedaan en door zelfstudie zijn eigen inzichten aan andere overbrengt. (geeft tegenwoordig ook personal training)

• Topic Starter Topic Starter
Voor de brownie:

- 30gram whey protein chocolade
- 2tl kokosmeel
- 1/2tl bakpoeder
- 2tl cacaopoeder (dus geen cacoa!)
- 1tl stevia
- 1/3e kopje soyamelk of water

Mix alles door elkaar heen in een kom, doe dit in de magnetron voor 1 minuut.

Voor de chocolademousse (beetje op gevoel gedaan)

- Cottage cheese
- magere franse kwark
- cacaopoeder
- stevia

Husselen, over de brownie heen, wat noten erop en enjoy!

Mooie progressie!

Zie dat je nog steeds een lekkere volle kont hebt :thumbs:

Ga zo door!!

Voor de brownie:

- 30gram whey protein chocolade
- 2tl kokosmeel
- 1/2tl bakpoeder
- 2tl cacaopoeder (dus geen cacoa!)
- 1tl stevia
- 1/3e kopje soyamelk of water

Mix alles door elkaar heen in een kom, doe dit in de magnetron voor 1 minuut.

Voor de chocolademousse (beetje op gevoel gedaan)

- Cottage cheese
- magere franse kwark
- cacaopoeder
- stevia

Husselen, over de brownie heen, wat noten erop en enjoy!

lekker!
en de proteine reep?
die lijkt me handig om mee te nemen! :)

Ik vind het toch al een hele Prestatie wat je gepresteerd hebt.

Het zit vooral allemaal in het hoofd maar eenmaal je de smaak (en de discipline) te pakken hebt ga je rassenschreden vooruit springen.

Ik vind trouwens dat je een mooie buik hebt (mss mag ie iets gespierder :p)

Allesinds nog veel succes met je training, ik ben er zeker van dat het je zal lukken om je droomlichaam te verkrijgen!

mvg

Ik vind het toch al een hele Prestatie wat je gepresteerd hebt.

Het zit vooral allemaal in het hoofd maar eenmaal je de smaak (en de discipline) te pakken hebt ga je rassenschreden vooruit springen.

Ik vind trouwens dat je een mooie buik hebt (mss mag ie iets gespierder :p)

Allesinds nog veel succes met je training, ik ben er zeker van dat het je zal lukken om je droomlichaam te verkrijgen!

mvg

gespierder rond de buik is juist niet mooier!
je bedoelt waarschijnlijk wat droger ;)

Netjes gedaan

Goed bezig hoor en die recepten zien er ook heerlijk uit! :)
En het vet valt wel mee toch? Op je upperbody is weinig vet te zien, voor zover ik het zie.
Volle bovenbenen en volle kont zijn de meeste juist trots op!! Je bovenbenen vallen trouwens best mee, misschien dat er wat vet op je kont zit, maar dat hoeft niet negatief te zijn ;) en de 'skinny/platte' dames hebben het zo vaak over rondere billen krijgen, dus kijk uit dat je niet gaat missen wat je had, als je teveel cut, maar dat is je eigen keuze natuurlijk.

Ben ook wel benieuwd naar het recept voor de eiwitreep :o

Laatst bewerkt:
Ik wil wel een gespierdere buik, dat vind ik echt heel mooi bij vrouwen, samen met me buik is er nog het meeste werk aan me bovenbenen en heupen. Iemand tips voor de heupen? Die teugels mogen van mij lekker strak ;-))

Goed bezig hoor en die recepten zien er ook heerlijk uit! :)
En het vet valt wel mee toch? Op je upperbody is weinig vet te zien, voor zover ik het zie.
Volle bovenbenen en volle kont zijn de meeste juist trots op!! Je bovenbenen vallen trouwens best mee, misschien dat er wat vet op je kont zit, maar dat hoeft niet negatief te zijn ;) en de 'skinny/platte' dames hebben het zo vaak over rondere billen krijgen, dus kijk uit dat je niet gaat missen wat je had, als je teveel cut, maar dat is je eigen keuze natuurlijk.

Ben ook wel benieuwd naar het recept voor de eiwitreep :o

Ik ben ook zeker niet ontevreden over mijn billen en ze mogen absoluut niet kleiner! Ik train me billen bijna als aparte spiergroep en dan vrij zwaar ook. Ze mogen van mij gewoon wat steviger worden.

Recept van de proteine repen:

Voor 8 repen ongeveer:

- 150gram havermout
- 4 scheppen whey protein poeder (je kan elke smaak nemen die je wilt)
- 75gram pindakaas
- 100ml water

Instructies:
- Doe het water, de havermout en de proteine poeder in een kom en mix met beleid door elkaar.
- Doe de pindakaas erin en zorg dat het een massa wordt
- Doe de massa in een lege plastic bak, (bijvoorbeeld waar je je eten in bewaard of waar ijs in heeft gezeten) zorg dat het overal evenhoog is en beetje plat drukt.
- Doe in de vriezer voor 35-40 minuten
- Haal het uit de vriezer en verdeel het in 8 stukken
- Wikkel de proteinerepen in aluminiumfolie en stop ze in de koelkast!

Denk erom dat je ze geen uren met je mee kan dragen, dan smelten ze. ;-))

Ik wil wel een gespierdere buik, dat vind ik echt heel mooi bij vrouwen, samen met me buik is er nog het meeste werk aan me bovenbenen en heupen. Iemand tips voor de heupen? Die teugels mogen van mij lekker strak ;-))

Ik ben ook zeker niet ontevreden over mijn billen en ze mogen absoluut niet kleiner! Ik train me billen bijna als aparte spiergroep en dan vrij zwaar ook. Ze mogen van mij gewoon wat steviger worden.

Recept van de proteine repen:

Voor 8 repen ongeveer:

- 150gram havermout
- 4 scheppen whey protein poeder (je kan elke smaak nemen die je wilt)
- 75gram pindakaas
- 100ml water

Instructies:
- Doe het water, de havermout en de proteine poeder in een kom en mix met beleid door elkaar.
- Doe de pindakaas erin en zorg dat het een massa wordt
- Doe de massa in een lege plastic bak, (bijvoorbeeld waar je je eten in bewaard of waar ijs in heeft gezeten) zorg dat het overal evenhoog is en beetje plat drukt.
- Doe in de vriezer voor 35-40 minuten
- Haal het uit de vriezer en verdeel het in 8 stukken
- Wikkel de proteinerepen in aluminiumfolie en stop ze in de koelkast!

Denk erom dat je ze geen uren met je mee kan dragen, dan smelten ze. ;-))

Erg bedankt voor het recept! het is makkelijker klaar te maken dan ik had verwacht :) Doe je de deksel op de bak wanneer je het in de vriezer zet?

Tips voor de heupen ben ik niet zeker over, ik gebruik de oefening Woodcutter en Dumbell side bend zelf.
Squatten en deadlift is ook goed voor je core, maar not sure of dat veel helpt tegen teugels, denk het wel. Alhoewel ik geen teugels zie bij jou hoor :p
En dan ben je slim bezig, zou zonde zijn om die billen te verprutsen, weet zeker dat er genoeg jaloers zijn daarop ;)
Succes!

Laatst bewerkt:
Erg bedankt voor het recept! het is makkelijker klaar te maken dan ik had verwacht :) Doe je de deksel op de bak wanneer je het in de vriezer zet?

Tips voor de heupen ben ik niet zeker over, ik gebruik de oefening Woodcutter en Dumbell side bend zelf.
Squatten en deadlift is ook goed voor je core, maar not sure of dat veel helpt tegen teugels, denk het wel. Alhoewel ik geen teugels zie bij jou hoor :p
En dan ben je slim bezig, zou zonde zijn om die billen te verprutsen, weet zeker dat er genoeg jaloers zijn daarop ;)
Succes!

Ik had er geen deksel op gedaan!

Squaten, deadliften e.d. gebeuren 3x per week, dus daar is sowieso geen tekort aan. Zit nu op 70kg squats, als daar dan geen goede core uit moet komen weet ik het ook niet meer :p

Thanks!

Squaten, deadliften e.d. gebeuren 3x per week, dus daar is sowieso geen tekort aan. Zit nu op 70kg squats, als daar dan geen goede core uit moet komen weet ik het ook niet meer :p

Thanks!

Flinke squats :D Dat zal wel goedkomen dan!
Squats is trouwens ook deels voor je billen he, als je diep genoeg zakt :)
Misschien eens nadenken over een log als je dat leuk lijkt en veel actief bent op dit forum?
Keep up the good work!

ik ben je proteinereep aan t proberen, staat nu in de vriezer :P (wel een plakzooi zeg om te maken:cool: )

Thanks!

70kg is veel voor een vrouw! :)
Ga je onder paralel?

Terug
Naar boven