MuscleMeat

Exclusive Whey Proteine <- jullie mening

Bodylab Whey Pro is en blijft top.

Dan heb je gewoon een klassa A whey voor een bodemprijs.
Choco is echt de bom, bijna vergelijkbaar met Syntha! :cool:

Is ook verre van top. Veel koolhydraten en vetten..

Whey protein instant van xxl nutritrion heeft zonder twijfel de beste prijs/kwaliteitsverhouding van Nederland.

Stel je niet aan gast :rolleyes:

Whey

Wil je goede whey hebben die ook nog eens errrug lekker is probeer dan eens de Elite van Dymatize:rolleyes:

Ik had die Protein 90 (Mixed source) van bodyenfit ooit eens gekocht en GOD DAMN wat is die smaak flauw zeg, Hij wordt wel lekker dik maar het heeft totaal geen smaak.

:finger: als je het met onze whey presteert om met een shakebeker klonten te krijgen dan moet je toch echt snel een cursus .. hoe maak ik een shake volgen. want dat is gewoon gelul.

Ik heb het niet over grote klonten, maar met elke shake heb je toch kleine klontjes ook met die van XXL. Heb 6 x 2,5 kilo emmers van XXL whey. Als je 3 scheppen in een shakebeker doet met water en gaat schudden hou je nog steeds kleine klontjes over... met een staafmixer erop heb je er geen last van...

Dus je hoeft niet meteen zo brutaal te antwoorden alsof ik op je teentjes trap... Kleine klontjes of grote klontjes is een heel verschil.. Misschien moet jij maar een bril kopen dan, want er zitten wel degelijk kleine balletjes aan elkaar geplakte poeder als je gewoon schudt...

meestal is dat als je te weinig vloeistof gebruikt of gewoonweg niet hard genoeg schudt.

Ik merk ook soms klontertjes na mijn training, en als ik dan nog eventjes hard doorschud zijn ze weg ..misschien wat om te proberen?

Doe ik ook niet.. maar je moet hier natuurlijk niet komen lullen dat de whey van bodylab top is terwijl dat niet het geval is.. dan moet ik je uiteraard even terecht wijzen..

Gast uiteraard heeft XXL net als Bodylab en de andere sponsors een prima whey.

Maar bekijk wel het geheel:

Eiwit beide +- 80%
Koolhydraten: xxl 4gr Bodylab 6,5 gram
Vet: XXl 3gr Bodylab 6,7 gram

2 gr koolhydraten en 3 gram vet extra per 100 gram. Op alle gebieden is het verschil minimaal te noemen. Zekers doorberekend per shake van 35 tot 50 gr poeder.

Prijs Bodylab €34,00 voor 2kg en gratis verzenden = 17,00 per kg
prijs XXL €49,50 + €4 verzend voor 2,5kg = €21,40 per kg
Dit betekend dat je aankoop bij Bodylab ongeveer 20%!! goedkoper is.

Dus Brutez voor je zegt dat er iemand lult kijk dan naar het gehele aanbod en dan zie je dat voor 90% van de sporters Bodylab een betere (totaal) deal heeft dan XXL. :D

Laatst bewerkt:
Gast uiteraard heeft XXL net als Bodylab en de andere sponsors een prima whey.

Maar bekijk wel het geheel:

Eiwit beide +- 80%
Koolhydraten: xxl 4gr Bodylab 6,5 gram
Vet: XXl 3gr Bodylab 6,7 gram

2 gr koolhydraten en 3 gram vet extra per 100 gram. Op alle gebieden is het verschil minimaal te noemen. Zekers doorberekend per shake van 35 tot 50 gr poeder.

Prijs Bodylab €34,00 voor 2kg en gratis verzenden = 17,00 per kg
prijs XXL €49,50 + €4 verzend voor 2,5kg = €21,40 per kg
Dit betekend dat je aankoop bij Bodylab ongeveer 20%!! goedkoper is.

Dus Brutez voor je zegt dat er iemand lult kijk dan naar het gehele aanbod en dan zie je dat voor 90% van de sporters Bodylab een betere (totaal) deal heeft dan XXL. :D

Nu dwing je met toch om te reageren wat ik normaal niet zou doen, maar dit ervaar ik als een aanval.

1> 90% van de mensen koopt bij ons 2 of meer producten dus geen verzendkosten
2> 90% van de klanten koopt ook 5000gram en geen 2500 gram

Dan komt onze whey dus op €16,30 de kg. Daarbij bevat onze whey minder carbs en vetten dat lijkt niet zoveel maar om dat verschil te krijgen, moeten we meer hoogwaardig eiwit toe voegen wat het product duurder maakt. Onze whey is allemaal gefilterd via koude Cross-Flow Microfiltratie, hierdoor blijft de natuurlijke structuur van eiwitten behouden en bevat daardoor unieke kwetsbare peptiden die het immuunsysteem ondersteunen en spierherstel bevorderen.

Nu dwing je met toch om te reageren wat ik normaal niet zou doen, maar dit ervaar ik als een aanval.

Dan komt onze whey dus op €16,30 de kg. Daarbij bevat onze whey minder carbs en vetten dat lijkt niet zoveel maar om dat verschil te krijgen, moeten we meer hoogwaardig eiwit toe voegen wat het product duurder maakt. Onze whey is allemaal gefilterd via koude Cross-Flow Microfiltratie, hierdoor blijft de natuurlijke structuur van eiwitten behouden en bevat daardoor unieke kwetsbare peptiden die het immuunsysteem ondersteunen en spierherstel bevorderen.

you go rene en heb geen ervaring nog met de Whey van XXl daar kan ik niet over oordelen maar Bodylab Whey vond ik ook niet veel de kwaliteit was wel redelijk alleen de smaak niet en ook de nasmaak was goor vond ik

Hey maar iedereen zijn eigen mening maar Bodylab heb ook wel leuke aanbiedingen af en toe hoor en XXl ook

Dus met al heeft XXl en Bodylab gewoon een goede lijn supps alleen de Whey van Bodylab is niet mijn ding.

Bodylab Whey vond ik ook niet veel de kwaliteit was wel redelijk alleen de smaak niet en ook de nasmaak was goor vond ik
Juist omdat er meer kh en vet in zit zou je toch verwachten dat de smaak beter is.

Dus Brutez voor je zegt dat er iemand lult kijk dan naar het gehele aanbod

haha je lult dus "gast"..

Als we naar de kwaliteit, prijs, smaak en oplosbaarheid van de whey kijken moeten we gewoon constateren dat whey protein instant als beste uit de bus komt gast..

Dat jij door bodylab gesponsord wordt gaat daar niets aan veranderen gast..

1 keer whey van bodylab gehad :kots: nooit meer

Juist omdat er meer kh en vet in zit zou je toch verwachten dat de smaak beter is.

haha je lult dus "gast"..

Als we naar de kwaliteit, prijs, smaak en oplosbaarheid van de whey kijken moeten we gewoon constateren dat whey protein instant als beste uit de bus komt gast..

Dat jij door bodylab gesponsord wordt gaat daar niets aan veranderen gast..

Beide producten zijn gewoon goed, verschillende voordelen bij beide producten/aanbieders. Maar jij zegt dat Whey pro verre van top is en dat is onzin.

Sorry Rene, het was niet direct de bedoeling om hier jou of XXL mee aan te vallen. We kunnen vergelijkingen maken op verschillende manier. Zoals ik hiervoor zei beide aanbieders hebben voor en nadelen op verschillende punten. Verder was mijn reactie op het feit dat Brutez zegt dat whey pro verre van top is en dat is natuurlijk onzin.

Laatst bewerkt:
Ik ben nu zelf een week aan de Exclusive Whey, maar kan niet anders zeggen dat ik het - zeker gezien de prijs - een (h)eerlijke Whey vindt :yes:. In het verleden ook andere merken gehad die veeeel duurder waren, maar deze haalden het in ieder geval niet kwa smaak. Om even op die koolhydraten terug te komen, deze mogen dan meer zijn als in de duurdere varianten, maar ernstig is dit zeker niet. Als je na het sporten 1 banaan eet, heb je al meer koolhydraten binnen. Kortom, ik kan hem zeker aanraden!

Groet, Edwin

Sorry Rene, het was niet direct de bedoeling om hier jou of XXL mee aan te vallen. We kunnen vergelijkingen maken op verschillende manier. Zoals ik hiervoor zei beide aanbieders hebben voor en nadelen op verschillende punten. Verder was mijn reactie op het feit dat Brutez zegt dat whey pro verre van top is en dat is natuurlijk onzin.

ahaa ok.. ;) ik ken de whey van bodylab verder helemaal niet. en ik doe daar verder ook geen uitspraken over. Ik vertel gewoon hoe het zit met onze whey en dan kan iedereen zelf zijn keuze bepalen.

Is ook verre van top. Veel koolhydraten en vetten..

Whey protein instant van xxl nutritrion heeft zonder twijfel de beste prijs/kwaliteitsverhouding van Nederland.

LOL! hoezo oogkleppen op.. Whahaha wat een onzin.. :hahaha:
Ik google whey en kan er zo 10 vinden met gelijke prijs/kwaliteit!

Maar een zoekopdracht levert weer een uistoot op van ongeveer 7 gram CO2:rolleyes:

Dus gewoon bij Bodylab bestellen :D

Maar een zoekopdracht levert weer een uistoot op van ongeveer 7 gram CO2:rolleyes:

Dus gewoon bij Bodylab bestellen :D

Ow dat is goed om te weten, ik vind het veels te koud op deze planeet. Google ik nog ff verder om 't op te warmen. ;)

Maar nu je het zegt, die bodylab is er zo al eentje € 34 voor 2kg whey, 80%, klinkt goed!! Iemand hier ervaring mee ?

Terug
Naar boven