PKboy
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze hadden het ook weightgainer kunnen noemen..
Was BF shop trouwens niet het bedrijf dat haar whey laat mengen in dezelfde machines waar ze ook diervoeders mengen?![]()
Ach het gaat me enkel om de eiwitten. En die paar gram Kh in de bulk is ook geen ramp. Maar voor 5 euro meer heb je de 10LB whey van scivation die toch stukken beter is kwa smaak en oplosbaarheid. En het schuimt niet.

Studies on Whey Protein Concentrates. 2. Foaming and Emulsifying Properties and their Relationships with Physicochemical Properties -- Patel and Kilara 73 (10): 2731 -- Journal of Dairy Science
Deze studie gaat over whey protein concentrate. Bestaat de Whey exclusive uit 100% whey concentraat? De studie gebruikt verschillende melkbronnen, uit welke wordt de whey exclusive gemaakt?

Ik vind het een redelijke whey proteine.
Heb net zelf 2 emmers binnen. Als je de staafmixer gebruikt is er niks mis mee, geen last van schuim... Bij bijna alle whey proteine krijg je klonten als je roert of shaked... Zowel bij die van ON als het huismerk van XXL...
En kwa inhoud kan ik alleen zeggen dat je geen 1 fabrikant kunt vertrouwen. Er is altijd wel iets wat niet klopt... Je koopt het of je koopt het niet.. Als je niet veel geld te besteden hebt, zou ik het gewoon kopen.
.
!