AndroidHealthClinic

Exclusive Whey Proteine <- jullie mening

Ik heb inmiddels enkele shakes gemaakt van deze whey met de bananensmaak. Waar die klont verhalen vandaan komen snap ik eerlijk gezegd niet. Ok, er blijft soms een klein beetje whey aan je beker zitten als je maar kort schudt, even doorschudden en dan is dat ook weer weg. Misschien snappen die mensen niet hoe je moet schudden ofzo :rolleyes:.
Het schuimt alleen wel behoorlijk, maar als je de shake even laat staan is dat 'probleem' ook opgelost.

Ik vind dat de smaak meer dan prima is (heb ze alleen met halfvolle melk aangemaakt). Het smaakt gewoon naar een bananen milkshake :lick: !
Gewoon een prima kwaliteits-/prijs product, aanrader!

Ik heb de aarbei en die klontert wel iets, schuimt ook behoorlijk. Doe nomaliter shakes met water, dan heb ik er 'last' van. Als ik het met een beetje kwark en magere melk doe, mixer eroverheen, is er 0,0 op aan te merken. Smaak is ook gewoon goed!

Als ik de shake aanmaak met halfvolle melk in de bijgeleverde gratis shakebekers heb ik in ieder geval geen last van klonten.

Misschien dat het met water iets minder oplost inderdaad. Zal dat van de week eens proberen.

Voordat ik deze had, heb ik een keer die euh andere cheape van bodyenfitshop geprobeerd. Had ik volgens mij banaan (of vanillie haha). Anyway, de structuur was anders dan van deze.

Is ook verre van top. Veel koolhydraten en vetten..

Whey protein instant van xxl nutritrion heeft zonder twijfel de beste prijs/kwaliteitsverhouding van Nederland.

Preken voor eigen parochie :rolleyes:.

Body en Fitshop biedt ongeveer dezelfde whey aan, 4.5 kg voor 50 euro... dus dan is de keuze snel gemaakt. Die paar extra carbs, who cares.

Ik meng het voortaan altijd met 250 ml halfvolle melk + 200 ml water + ongeveer 50 gram whey. Lekkere volle smaak, maar niet te dik, dat vond ik wel eens als ik alleen maar melk gebruikte om de shake aan te maken. Alleen met water vind ik niet zo lekker, dan smaakt het, heel verrassend, mij een beetje te waterig.
Als je last hebt van whey die plakt aan de beker --> doe eerst de vloeistof erin, en dan pas het poeder, dan gebeurt je dat niet.
Volgens mij ligt dat schuimen vooral aan de shakebeker, alles wat je daarin gooit en gaat schudden, schuimt als een malle.
Over een maand of wat bestel ik weer een nieuwe !

Nog meer mensen ervaringen met dit product? Bananen smaak is me goed bevallen.. iemand nog goede (of slechte) ervaringen met andere smaken: Chocolade/Vanille/Aardbeien?

Mededeling:

We hebben net de nieuwe versie van Exclusive Whey binnen.

Per heden zijn alle smaken Exclusive Whey vrij van aspartaam!

Vind het vreemd dat mensen zo negatief uitlaten, mensen die gesponserd worden door XXL of ander shop neem ik niet serieus want die willen dat je bij hun sponsor besteld.

Is een prima whey ook de samenstelling per 100 gr is gewoon goed. Kan er maar 1 nadeel aan ontdekken i.c.m. je brinta+ water lost hij niet lekker op. Oplossing alle twee apart wegwerken.

Ik heb veel bij XXL gekocht. Echter ben ik mijn uitgaven voor de sport wat aan het terugschroeven. Vind dat de sport nu te veel aan het kosten is.

Nu deze whey dus een keer geprobeerd.
En kan zomaar zijn dat ik hem hiernaar weer bestel.
Ik maak 2 grote shakes per dag.
2 scheppen per shake.
Ik doe meestal 300 ml magere melk, dan 2 scheppen, schudden, en dan nog 200 ml water en weer schudden.
Iets of wat blijft plakken aan de beker. Soms wat meer, soms wat minder.
Smaak is persoonsgebonden, maar vind hem best oke. XXL vond ik wel lekkerder.
Verder weinig klachten over de shake en ben er gewoon tevreden over.

Mooi dat de volgende bestelling aspartaam vrij is. Scheelt dat ook weer.

Zoals? :o of bedoel je dat verhaal van kankerverwekkend e.d.? Of heeft het nog andere nadelen op BB gebied?

Suclarose de vervanger?

De hele supermarkt staat vol met producten gezoet met aspartaam, maar we kregen toch regelmatig de vraag of we deze wilde vervangen. Dat hebben we gedaan:D
Sucralose idd
Aspartaam heeft geen enkel nadeel op BB gebied. Puur zoetstof.

Hehe, dat heb jij ff besloten;)

Maar die discussie hoeft niet meer gevoerd te worden, aspartaam vrij:D

Als we toch gaan discussieren is sucralose ook berucht. De voedingsindustrie is gewoon crimineel. B&F kan je het niet kwalijk nemen, maar pissig word ik er wel eens van.

Hoeveel kcal is het eigenlijk per 100gr ? Niks van terug te vinden op de site.

Terug
Naar boven