Fitness Seller

Exclusive Whey Proteine <- jullie mening

Ik ga waarschijnlijk ook deze whey nemen, maar enkel één scoopje elke dag. Dat komt dus neer op ongeveer 160 dagen of een grote 5 maand. In dit topic werd verteld dat het minimum 3 maand goed blijft na opening... Is 5 maand dan een probleem?

Ik ga waarschijnlijk ook deze whey nemen, maar enkel één scoopje elke dag. Dat komt dus neer op ongeveer 160 dagen of een grote 5 maand. In dit topic werd verteld dat het minimum 3 maand goed blijft na opening... Is 5 maand dan een probleem?

Alles is altijd afhankelijk van omstandigheden. Zorgen dat er geen vocht bijkomt. Eiwit niet open laten staan. enz.. Op zich moet het dan wel kunnen.

ik vind de whey niet slecht, je krijgt waarvoor je betaalt maar is zeker niet slecht.

Zelf heb ik 1 pot gebruikt toen het pas uit was en laatst weer een halve kg van een kennis, maar sinds ik die halve kg heb gebruikt krijg ik meer puistjes :S waarschijnlijk door de whey

dus ik ga weer overstappen op revolutions

ik vind de whey niet slecht, je krijgt waarvoor je betaalt maar is zeker niet slecht.

Zelf heb ik 1 pot gebruikt toen het pas uit was en laatst weer een halve kg van een kennis, maar sinds ik die halve kg heb gebruikt krijg ik meer puistjes :S waarschijnlijk door de whey

dus ik ga weer overstappen op revolutions

Overschakelen op Revolutions zal denk ik niet helpen, dat maakt niets uit.
Probeer eens Zinc Picolinate dat wil in de praktijk vaak goed helpen tegen puistjes.

Wie krijgt van deze whey ook rood/roos kleurige poep?

Ik doe op niet-trainingsdagen 1schepje en op trainingsdagen 3schepjes over de hele dag. Maar 's avonds is mn ontlasting gewoon rood :S en als ik een paar dagen dat spul niet neem is het over.

Is dit normaal :S? ik vertrouw dit spul echt niet

Wie krijgt van deze whey ook rood/roos kleurige poep?

Ik doe op niet-trainingsdagen 1schepje en op trainingsdagen 3schepjes over de hele dag. Maar 's avonds is mn ontlasting gewoon rood :S en als ik een paar dagen dat spul niet neem is het over.

Is dit normaal :S? ik vertrouw dit spul echt niet

Kan komen door bietenrood, natuurlijke kleurstof geïsoleerd uit de rode biet.:) Niet echt iets om je zorgen over te maken dus..:D

zit dat erdoorheen gemengd dan?

Kheb net deze whey binnen (chocolade) en heb het gemend met water en de smaak valt zeer goed mee. Als je het goed schud, zijn er nog zeer kleine klontertjes, maar die zijn verwaarloosbaar imo. Het schuimt wel, maar echt niet zo erg als sommigen hier beweren!

Had van klonters geen enkele last na de shaker. Alleen moet je wel eerst de vloeistof erin doen. Hierop gooi je dan je poeder.
Dan weer wat vloeistof erop en klaar.

Het is dat mijn training ff low is anders had ik weer wat besteld gehad.

Als je je smaak van je whey een beetje beu bent.. gooi er eens een beetje kaneel bij. Vind dat wel lekker om zo een beetje variatie te houden :)

Ik ben door mijn lading heen (18 kg). Het vervelende was dat je de shake een kwartier voor tijd klaar moet maken want het schuimt als de t*ring. Klonteren doet het niet met een shaker. Smaak is ok. Boeit me ook niet zo, het gaat me om de eiwitten.
Heb nu whey van bulkwpowders. Deze kun je gewoon direct drinken na het shaken, wat toch mijn voorkeur heeft.

Ik heb laatst de aardbei variant binnen gekregen maar deze is vanaf vandaag gratis af te halen want ik krijg hem niet door de keel. (4kg)

Ga gauw weer naar de Revolutions want die was vele malen beter.

De shakebeker die erbij zat is ook niet echt praktisch met zo'n tuitje eraan.

Laatst bewerkt:
Tsja als ik dat van te voren wist

Ik heb laatst de aardbei variant binnen gekregen maar deze is vanaf vandaag gratis af te halen want ik krijg hem niet door de keel. (4kg)

Ga gauw weer naar de Revolutions want die was vele malen beter.

De shakebeker die erbij zat is ook niet echt praktisch met zo'n tuitje eraan.

waar woon je ? :D

Gratis whey is de beste whey IMO ... lol

Terug
Naar boven