MuscleMeat

Exclusive Whey Proteine <- jullie mening

Exclusive Whey Proteine wat een rommel had choco maar de smaak kwam nog geen eens in de buurt van choco en bij het openmaken van de emmer kwam er een stof wolk je tegemoet wat een smerige drek dit nooit meer!!!

en de geloofwaardigheid is voor mij al weg als iemand van body en fit gaat vertellen dat het prima goede supp zijn en dat ze er zelf weg van zijn (Geld voor een groot deel van eigen merk supps)ook van bodylab en xxl pure bagger

imo de slechtste whey ever. Heb hier een pot vanille staan (4,5 kg:()..........maak em maar op omdat ik ff geen geld over heb om een andere te halen.

Spul lost gewoon totaal niet op. 1x geprobeerd met een shake baker........krijg je het gewoon no ****ing way mee opgelost. Daarom meng ik het nu met een blender maar zelfs dan is het 1 grote klonten bende. Lijkt gvd wel cement man. Ik heb in mijn leven heel veel verschillende soorten whey van heel veel merken gehad maar dit gaat nergens over.

De smaak is te doen. Krijg het weg maar daar is alles mee gezegt. Volgende keer weer extreme pro whey (neem ik nu al 4 jaar) van sport nutrition international. een whey die wel gewoon oplost, ook goedkoop is en nog heel erg lekker is ook.

Ik vind het toch knap hoor. Zoveel spieren hebben en dan toch niet goed kunnen schudden :P. Met de gratis meegeleverde shakebeker heb ik zelden klontjes. En als ze er al zijn dan gewoon nog een keertje doorschudden.

Klinkt mij ook allemaal vreemd. Het schuimt wel, maar dit valt reuze mee en zeker als je even wacht.
Anders maken jullie ff een filmpje, dan kunnen we jullie shake-techniek beoordelen.

Ik meng het gewoon in een glas met een lepeltje zonder problemen...
eerst de vloeistof en dan de poeder (nooit warme vloeistof gebruiken, dit geeft klonters).
Met melk zelfs even goed oplosbaar als een instant whey
Problemen met de smaak, meng het dan met KOUDE koffie.

Klinkt mij ook allemaal vreemd. Het schuimt wel, maar dit valt reuze mee en zeker als je even wacht.
Anders maken jullie ff een filmpje, dan kunnen we jullie shake-techniek beoordelen.

als ik zin heb maak ik straks na mijn training wel ff een foto van de blender. Dan kan je zien wat voor ravage (lees klonten drats) deze meuk achterlaat in dat ding. Om de muren aan te strijken of gaten te vullen zou het trouwens prima werken.

Ik neem het trouwens altijd met half volle melk. Heb ook een paar keer water geprobeerd om te zien of dat wat uitmaakte, maar helaas......

Supplementen > Exclusive Whey Proteine <- jullie mening

als ik zin heb maak ik straks na mijn training wel ff een foto van de blender. Dan kan je zien wat voor ravage (lees klonten drats) deze meuk achterlaat in dat ding. Om de muren aan te strijken of gaten te vullen zou het trouwens prima werken.

Ik neem het trouwens altijd met half volle melk. Heb ook een paar keer water geprobeerd om te zien of dat wat uitmaakte, maar helaas......

+1 Om de muren aan te strijken of gaten te vullen zou het trouwens prima werken. LOL

Een blender geeft altijd veel schuimvorming. Wanneer je een shakebeker gebruikt (leveren we gratis erbij) dan heb je met een paar maal schudden gewoon een prima shake. Althans ik wel.:D

Wanneer je ergens niet tevreden over bent dan mag je altijd contact met ons opnemen. We lossen altijd alles netjes op:) (0513-683068 of office@bodyenfitshop.nl)

Ik vindt dit niet zo nodig en zwaar overdreven.

De prijs/kwaliteit verhouding is gewoon goed bij dit product:thumbs:. Zeker voor arme studenten.

Een blender geeft altijd veel schuimvorming. Wanneer je een shakebeker gebruikt (leveren we gratis erbij) dan heb je met een paar maal schudden gewoon een prima shake. Althans ik wel.:D

Wanneer je ergens niet tevreden over bent dan mag je altijd contact met ons opnemen. We lossen altijd alles netjes op:) (0513-683068 of office@bodyenfitshop.nl)

Ik vindt dit niet zo nodig en zwaar overdreven.

schuim boeit me niet. En met een shake beker is de klonten ellende nog vele malen groter. Overdrijven doe ik niet (op het vullen van gaten in de muren na dan), kijk maar door dit hele topic heen. Zijn veel meer mensen met problemen. Voor die prijs moest ik het wel een keer proberen maar de volgende keer gooi ik er toch liever 20 euro extra tegen aan. Dan heb ik iig niet van die brokken en een betere smaak.

De rest van mijn sups koop ik wel gewoon bij jullie hoor ;), alleen geen whey meer.

schuim boeit me niet. En met een shake beker is de klonten ellende nog vele malen groter. Overdrijven doe ik niet (op het vullen van gaten in de muren na dan), kijk maar door dit hele topic heen. Zijn veel meer mensen met problemen. Voor die prijs moest ik het wel een keer proberen maar de volgende keer gooi ik er toch liever 20 euro extra tegen aan. Dan heb ik iig niet van die brokken en een betere smaak.

De rest van mijn sups koop ik wel gewoon bij jullie hoor ;), alleen geen whey meer.

Ik heb geen enkel probleem gehad met klonten of wat dan ook.
Ik doe eerst 300 ml magere melk erin, dan 2 volle scheppen, dan shaken en dan 200 ml water erbij. Weer ff shaken, en klaar.
En vind de smaak na de 1e dag (ik moest ff wennen) erg lekker:D

Ik had de chocolade. Niet echt een pure choco smaak. Met iets erbij ofzo, wel lekker:)

Ik heb geen enkel probleem gehad met klonten of wat dan ook.
Ik doe eerst 300 ml magere melk erin, dan 2 volle scheppen, dan shaken en dan 200 ml water erbij. Weer ff shaken, en klaar.
En vind de smaak na de 1e dag (ik moest ff wennen) erg lekker:D

Ik had de chocolade. Niet echt een pure choco smaak. Met iets erbij ofzo, wel lekker:)

Ja ries jij maakt natuurlijk van het shaken al een hele workout haha. Ik doe 2 scheppen op 300ml melk en ik denk dat daar het verschil inzit. Met meer vloeistof (melk of water) vind ik het niet meer te zuipen. Dus bij 300ml zit mijn keerpunt.....maargoed uber klonten gegarandeerd.

En choco doe ik nooit maar dan ook nooit meer van mijn leven van wat voor merk dan ook.........kotsen gegarandeerd gatverdamme man :kots::vomit: (denkt nu aan choco MET klonten :kots::vomit:)

Zo zie je maar weer smaken verschillen;)

Misschien komt het wel door het vet in de half volle melk, met mager melk echt geen enkel probleem hier.

Ja ries jij maakt natuurlijk van het shaken al een hele workout haha. Ik doe 2 scheppen op 300ml melk en ik denk dat daar het verschil inzit. Met meer vloeistof (melk of water) vind ik het niet meer te zuipen. Dus bij 300ml zit mijn keerpunt.....maargoed uber klonten gegarandeerd.

En choco doe ik nooit maar dan ook nooit meer van mijn leven van wat voor merk dan ook.........kotsen gegarandeerd gatverdamme man :kots::vomit: (denkt nu aan choco MET klonten :kots::vomit:)

Ik pak dus magere melk, en die 300 mengt al goed hoor.
Alleen ik heb altijd dorst, dus neem graag wat extra vocht erbij:D

En ik wil dus alleen choco:D

En choco doe ik nooit maar dan ook nooit meer van mijn leven van wat voor merk dan ook.........kotsen gegarandeerd gatverdamme man :kots::vomit: (denkt nu aan choco MET klonten :kots::vomit:)[/QUOTE]

Ik vind choco bij vele merken ook smerig, maar probeer eens van performance die is echt super (kan je zo uit de pot eten zo lekker). Heb nu ook van B&F nightproteine choco en dat is even wennen. Gelukkig ben ik na een week aan alles gewend en vind het dan nog lekker ook.

Iemand ervaring met delicious strawberry?
En hoe lang is de whey houdbaar na openen?
En oplosbaarheid in sinasappelsap en in water?

Iemand ervaring met delicious strawberry?
En hoe lang is de whey houdbaar na openen?
En oplosbaarheid in sinasappelsap en in water?

Whey is na openen mimaal 3 maanden houdbaar.
Je kunt de Whey prima mengen in een shakebeker met water/melk/jus.
De combi aardbei/jus 'd orange lijkt niet verkeert:D

Supplementen > Exclusive Whey Proteine <- jullie mening

Zo zie je maar weer smaken verschillen;)

BODY EN FITSHOP!!!
Super Quad Protein;)Super goed bezig dit is nou een goede aktie en lekkere proteine
vergeet de Exclusive Whey Proteine naar mijn mening niet meer verkopen
en als ik zo naar de prijs kijk koop ik straks gelijk 10 kilo of zelf meer
waarom nog minder waardige proteine verkopen van eigen merk als de super Quad protein
in de buurt komt van eigenmerk prijs

BODY EN FITSHOP!!!
Super Quad Protein;)Super goed bezig dit is nou een goede aktie en lekkere proteine
vergeet de Exclusive Whey Proteine naar mijn mening niet meer verkopen
en als ik zo naar de prijs kijk koop ik straks gelijk 10 kilo of zelf meer
waarom nog minder waardige proteine verkopen van eigen merk als de super Quad protein
in de buurt komt van eigenmerk prijs

Super Quad Protein is goed, lekker..en we hebben deze ook nog eens voor een hele nette prijs, klopt :):D

Smaak blijft echter nog steeds persoonlijk en is duidelijk iets anders als kwaliteit;)

Terug
Naar boven