Hoeveel kcal is het eigenlijk per 100gr ? Niks van terug te vinden op de site.
364 kcal p/100gram.
(kcal staan er wel bij maar per serving idd
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel kcal is het eigenlijk per 100gr ? Niks van terug te vinden op de site.
Snap echt net waarom mensen hun shake (wat iets lekkers is imo) gaan mengen met brinta.
Ik eet eerst mijn bordje brinta weg, en dan erna gewoon mijn shake. Zo verpest ik mijn ontbijt tenminste niet![]()
Alleen met water vind ik de smaak van de shake ook niet zo super (ook zeker niet vies ofzo). Daarom doe ik er altijd melk bij, dan komt de smaak toch dicht in de buurt van een gewone bananen milk shake! Over een maand ga ik denk ik nog 1 pot chocolade shake kopen.. Ben benieuwd of die lekker smaakt als je hem nog mengt met bananen whey.

Gewoon de Micro whey van MDY nemen... Pure whey, geen smaak of zoetstoffen, dus geen aspartaam en een flinke sloot eiwitten... Smaakt naar behangplaksel, maar zoals alle "grote"jongens allemaal zeggen: it's all in the game![]()

Micro Whey = Whey Isolate
Deze hebben wij ook puur (geen smaak, zonder zoetstoffen)
Hetzelfde product dus als de Micro Whey, ook Pure Whey Isolate en een stuk voordeliger.
Micro Whey Protein Isolate
De Exclusive Whey is trouwens aspartaam vrij![]()
@ Body En Fitshop
Dat smaak persoonlijk is, weten we al langer dan vandaag.
Toch zou ik graag eens willen weten over de Exclusive Whey welke smaak veelgevraagd is.
Anders eens een top4 van meest gevraagde naar minst gevraagde smaak.
Dan een vraag voor jouw, en natuurlijk uit interesse!!
Waar komen die flinke prijsverschillen vandaan... Ik snap natuurlijk dat het allemaal gaat om de stuivers te verdienen, maar zit het hem ook in de kwaliteit of vooral in het aanbod aan volume die jullie aanbieden??

Moet helaas toch overstappen op een andere whey, zit (denk ik) teveel lactose in voor mij dus wordt het de allergy free protein van XXL. Hopen dat die beter valt.Heb de aardbei, vind hem best OK eigenlijk. Lost redelijk tot goed op, en smaak is goed.
Moet helaas toch overstappen op een andere whey, zit (denk ik) teveel lactose in voor mij dus wordt het de allergy free protein van XXL. Hopen dat die beter valt.
OK thx, die zal ik volgende keer eens proberenJe kunt dan ook kiezen voor de Micro Whey Proteine Isolate (whey isolate bevat nagenoeg geen lactose) of de Lipotropic Protein (Alllergy Free)

Exclusive Whey Proteine; een kwaliteitsmix mix van Whey Proteine Concentrate en Whey Proteine Isolate
...las ik op jullie site over dit product, wat is de juiste verhouding concentraat/isolaat ?
, maar de verhouding is ongeveer 85/15% geloof ik.