XXL Nutrition

Exclusive Whey Proteine <- jullie mening

Oke thnx,

Gister heb ik de 40gr exclusive whey samen met 350ml water en 30gr brinta gehad na de training. Wat mij opviel is dat na het eventjes laten staan van de whey alle brinta naar onderen zakte en de proteine naar boven zat, nog eventjes geschud en direct opgedronken toen was het wel goed. De smaak vond ik vrij neutraal, ik proefde weinig terug van de banaan smaak. Echter kan dit komen doordat ik het mengde met brinta, hierdoor krijg je zoizoo al een beetje een neutrale smaak. Verder als eerste indruk vind ik het wel een goeie whey zeker voor deze prijs. Dan verwacht ik ook niet al te veel van de smaak en oplosbaarheid / schuim. De oplosbaarheid vond ik verder prima had nergens last van. Die shakebeker die je krijgt meegelevert is ook erg handig, doordat je hem vast draait kan de dop er nooit afvliegen ( Wat ik dus wel eens eerder heb gehad met een normale shake beker ).

Beoordeling

Pluspunten+
1. Goedkope whey, voor deze prijs kan je het bijna niet laten staan.
2. Lost gewoon goed op, wel gewoon goed shaken. ( snap niet wat mensen hier zeuren over klonten )
3. Voedingswaarde zijn goed, Carbs en vetten kunnen wel minder alleen wie maakt zich daar nou druk om ?.

Minpunten-
1. De smaak vond ik wat minder, ik had de banaan variant alleen ik proefde meer een neutrale smaak. Dit kan echter ook komen doordat ik het heb gemengd met brinta. Ik ben er vrijwel zeker van dat de smaak beter is wanneer je het alleen drinkt met melk of water.
2. De shake geeft erg veel schuim en komt daardoor ook als een blok beton in je maag( Opzich wel goed geeft je een gevoel dat je goed vol zit, zeker voorbij mensen in de cut. ) Dus in dat opzichte wel weer een + puntje.

Algemene beoordeling
Een erg goeie whey voor een lage prijs. Ik vind niet dat mensen moeten zeuren over eventuele dingen zoals het opschuimen en eventueel niet goed oplossen van de whey. Voor deze prijs moet je daarvan ook niet teveel verwachten. Voor mij gaat het om de voedingswaarde en kwaliteit en die zijn zeker goed met deze whey. Een aanrader voor iedereen dus die niet te veel geld wil uitgeven aan proteine en toch een goeie kwaliteit proteine wil hebben voor een lage prijs.

Ik zal er nog wel een review van schrijven in het review forum nadat ik het supplement wat langer heb gebruikt.

Laatst bewerkt door een moderator:
Snap echt net waarom mensen hun shake (wat iets lekkers is imo) gaan mengen met brinta.

Ik eet eerst mijn bordje brinta weg, en dan erna gewoon mijn shake. Zo verpest ik mijn ontbijt tenminste niet:D

Snap echt net waarom mensen hun shake (wat iets lekkers is imo) gaan mengen met brinta.

Ik eet eerst mijn bordje brinta weg, en dan erna gewoon mijn shake. Zo verpest ik mijn ontbijt tenminste niet:D

Mmh, anders moet ik brinta met water drinken dat is al helemaal niet te doen man!. Daarom doe ik gewoon brinta + proteine. Sochtends drink ik 300ml melk met 40gr proteine en 40gr brinta, Deed dit tot nu toe met xxl whey daarbij overheerste de smaak van de whey. Nu met deze whey zal dat wel een beetje anders zijn.

Waarom brinta dan ook niet gewoon met melk?

Alleen met water vind ik de smaak van de shake ook niet zo super (ook zeker niet vies ofzo). Daarom doe ik er altijd melk bij, dan komt de smaak toch dicht in de buurt van een gewone bananen milk shake! Over een maand ga ik denk ik nog 1 pot chocolade shake kopen.. Ben benieuwd of die lekker smaakt als je hem nog mengt met bananen whey.

Alleen met water vind ik de smaak van de shake ook niet zo super (ook zeker niet vies ofzo). Daarom doe ik er altijd melk bij, dan komt de smaak toch dicht in de buurt van een gewone bananen milk shake! Over een maand ga ik denk ik nog 1 pot chocolade shake kopen.. Ben benieuwd of die lekker smaakt als je hem nog mengt met bananen whey.

:brew::meal:

Gewoon de Micro whey van MDY nemen... Pure whey, geen smaak of zoetstoffen, dus geen aspartaam en een flinke sloot eiwitten... Smaakt naar behangplaksel, maar zoals alle "grote"jongens allemaal zeggen: it's all in the game ;)

Gewoon de Micro whey van MDY nemen... Pure whey, geen smaak of zoetstoffen, dus geen aspartaam en een flinke sloot eiwitten... Smaakt naar behangplaksel, maar zoals alle "grote"jongens allemaal zeggen: it's all in the game ;)

Micro Whey = Whey Isolate

Deze hebben wij ook puur (geen smaak, zonder zoetstoffen)
Hetzelfde product dus als de Micro Whey, ook Pure Whey Isolate en een stuk voordeliger.:D

Micro Whey Protein Isolate

De Exclusive Whey is trouwens aspartaam vrij;)

MDY is gewoon duur daarom nog niet beter dan de concurrentie!

Micro Whey = Whey Isolate

Deze hebben wij ook puur (geen smaak, zonder zoetstoffen)
Hetzelfde product dus als de Micro Whey, ook Pure Whey Isolate en een stuk voordeliger.:D

Micro Whey Protein Isolate

De Exclusive Whey is trouwens aspartaam vrij;)

Dan een vraag voor jouw, en natuurlijk uit interesse!!
Waar komen die flinke prijsverschillen vandaan... Ik snap natuurlijk dat het allemaal gaat om de stuivers te verdienen, maar zit het hem ook in de kwaliteit of vooral in het aanbod aan volume die jullie aanbieden??

Heb de aardbei, vind hem best OK eigenlijk. Lost redelijk tot goed op, en smaak is goed.

@ Body En Fitshop

Dat smaak persoonlijk is, weten we al langer dan vandaag.

Toch zou ik graag eens willen weten over de Exclusive Whey welke smaak veelgevraagd is.
Anders eens een top4 van meest gevraagde naar minst gevraagde smaak.

@ Body En Fitshop

Dat smaak persoonlijk is, weten we al langer dan vandaag.

Toch zou ik graag eens willen weten over de Exclusive Whey welke smaak veelgevraagd is.
Anders eens een top4 van meest gevraagde naar minst gevraagde smaak.

1. Banaan
2. Vanilla - Aardbei (ongeveer gelijk)
3. Chocolate

---------- Toegevoegd om 20:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:39 ----------

Dan een vraag voor jouw, en natuurlijk uit interesse!!
Waar komen die flinke prijsverschillen vandaan... Ik snap natuurlijk dat het allemaal gaat om de stuivers te verdienen, maar zit het hem ook in de kwaliteit of vooral in het aanbod aan volume die jullie aanbieden??

Voor benelux begrippen kunnen we idd behoorlijk volume afnemen en geloof het of niet... we werken met relatief kleine marges:D

Heb de aardbei, vind hem best OK eigenlijk. Lost redelijk tot goed op, en smaak is goed.
Moet helaas toch overstappen op een andere whey, zit (denk ik) teveel lactose in voor mij dus wordt het de allergy free protein van XXL. Hopen dat die beter valt.

Ikzelf ben erg tevreden over deze Whey.

Hij smaakt goed, lost aardig goed op(heel af en toe kleinere klonten) en dat schuim heb ik totaal geen moeite mee.
Ben nu met de 3e pot bezig, en als de prijs zo blijft weet ik zeker dat ik hier bij blijf, aangezien ik momenteel niet het grootste budget over heb voor supplementen en deze whey mij een goede oplossing bied.

Mijn 1e pot was aardbei, deze was goed van smaak en makkelijk om 4,5KG weg te werken. DE 2e pot van chocola, lekker maar om nou 4,5KG ervan weg te werken was iets minder. Hij smaakte goed maar na de helft van de pot was ik die chocola wel zat..

Ben nu bezig met vanille ice, en deze bevalt me goed, al moet ik zeggen dat ik erg veel verschil merk tussen verschillende merken en hun 'vanille', maar dat blijf jed enk ik wel houden.

Kortom, zeer tevreden klant en ik heb nooit problemen gehad over de bezorging vand eze whey. De tijdens dat ik bestelde was hij altijd wel op voorraad, of in ieder geval snel leverbaar.

Terug
Naar boven