XXL Nutrition

Extreme spiermassa kweken in recordtijd, maar hoe?

Ga je eens inlezen.. Vet omzetten in spier? Je gelooft zeker ook nog in de Kerstman? Je hebt duidelijk geen idee waar je mee bezig bent, en dat kunnen wij niet voor je oplossen als je zelf niks onderneemt..

vind het altijd grappig als mensen zeggen dat ze veel eten en je dat je dan ziet wat ze op een dag eten.
als je niet bijkomt meer gaan eten! en zorg ervoor dat je voldoende rust hebt zodat je spieren kunnen herstellen!
goed trainingsschema (beginner = COMPOUNDS DOEN!) en eetschema doet wonderen :)

• Topic Starter Topic Starter
Ik dacht dat supplementen als Creatine me konden helpen, maar ik denk eens na over jullie raad :) bedankt

visolie man --> groeit als een beest

• Topic Starter Topic Starter
link van een goeie visolie?

Tenzij op elke boterham een pot pindakaas zit zal ie er toch niet op gainen.

Meer vreten ecto. Niet b**chen dat je niet meer binnen kunt krijgen, dan pak je maar een trechter als je wilt groeien.
de foie gras (ganzenlever) manier....

Ik dacht dat supplementen als Creatine me konden helpen, maar ik denk eens na over jullie raad :) bedankt

Het verschil tussen naar de sportschool gaan en serieus trainen. Kan het verschil zijn tussen geen progressie (kan je net zo goed yoga doen) en maximale progressie.

En dat is niet overdreven. Je moet weten hoeveel caloriën je op een dag binnenkrijgt, als je daar niet eens een ruwe schatting van heb ben je aan het kloten. Aan een beginner zou ik het gewoon aanraden het zo stricht mogelijk te doen met een voedingsschema.

Zelfs met alles perfect op orde is de progressie die je maakt in 3 maanden echt minimaal, zelfs met beginner gains. Je zal het waarschijnlijk wel kunnen zien. Maar met een t-shirt aan lijk je nog steeds alsof je niet traint. Enigste significante progressie die je kan maken in 3 maanden zijn met anabolen. Supplementen voegen naast goeie slaap, training en voeding heel weinig toe.

Etennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :D

Vet omzetten in spier? :p Sorry om je uit je droom te helpen.

http://iifym.com/iifym-calculator/

Reken je onderhoud uit. Kijk wat je op een dag eet, kijk wat erin zit via voedingswaarde.nl of iets dergelijks, en eet dan boven je onderhoud. Hou het simpel, hou het lekker, hou het effectief.

Wat doe je als krachttraining? Welke oefeningen doe je? Hoeveel reps/sets?

voetbal laten vallen, extreem katabool

Spuitennnnnnnnnnnnnnn

En korfbal

2 x per dag je lichaam insmeren met pindakaas.
Als je een bad hebt kan je het bad voor gedeelte vullen met pindakaas en gedeelte met heet water.
Ongeveer 60/40 is een goeie verhouding, door het hete water wordt de pindakaas extra goed opgenomen door je lichaam.

Prepare your angus for the needle!!! :D

eten eten eten eten...

ik heb nog een degelijk aantal kilo's vet dat ik kan omzetten. Mijn vraag was gewoon of iemand een goed product kende dat me kon helpen

Vet zet je niet om in spieren. Ook jij niet.

Wees nou niet zo eigenwijs. Lees de sticky's door. Maak een goed voedingsschema, waar je je uiteraard ook aan moet houden. In het begin zal je hier mee moeten experimenteren, maar uiteindelijk gaat dit je het meest opleveren.

Als je moeite hebt met veel eten probeer deze weight gainer het heeft mij al veel geholpen

[Link niet meer beschikbaar]

2 x per dag je lichaam insmeren met pindakaas.
Als je een bad hebt kan je het bad voor gedeelte vullen met pindakaas en gedeelte met heet water.
Ongeveer 60/40 is een goeie verhouding, door het hete water wordt de pindakaas extra goed opgenomen door je lichaam.

:haha::haha::haha:

Typisch, je bent een voorbeeld van vele die alles willen overhaasten. Overhaasten leidt tot stress wat fouten veroorzaakt waardoor weer blessures onstaan zonder het gewenst resultaat. Geduld is een schone zaak wat niet veel mensen beheersen. Het belangrijkste om snel spiermassa aan te komen is je verantwoord kapot trainen en je verantwoord achterover eten.

ik zou met de bekendste + 100 gaan babbelen

Terug
Naar boven