XXL Nutrition

Extreme spiermassa kweken in recordtijd, maar hoe?

2 x per dag je lichaam insmeren met pindakaas.
Als je een bad hebt kan je het bad voor gedeelte vullen met pindakaas en gedeelte met heet water.
Ongeveer 60/40 is een goeie verhouding, door het hete water wordt de pindakaas extra goed opgenomen door je lichaam.

Dit dus.

Een pindakaaskuur van 4 weken gaf me 8kg LBM. Dat was echt fantastisch.

Inderdaad slecht gekozen title maar los daarvan maak je gewoon geen gains en je weet niet waarom.

Ik zou de raad ivm goed en gevarieerder voedingsschema zeker opvolgen ( uitrekenen wat je behoeftes zijn) ik denk dat je dat zwaar onderschat aangezien je 3 x per week voetbalt.
Ik maak op zondag m'n tupperwear potjes klaar voor de komende week.. zodat ik tijdens de week zeker niks tekort kom.
if you fail to plan, you plan to fail :-)

Daarnaast de cardio na je workout weglaten want je hebt al genoeg cardio op de andere dagen.
En natuurlijk eens je workouts+ nog belangrijker --> rustperiode's onder de loep nemen.

kap gewoon je wordt nooit breed. Ga aan een klimrek hangen of zo.

Ik heb even een vraag. Ik train al een kleine 6 maanden en ga bijna dagelijks naar de sportschool. Elke keer opnieuw werk ik me verloren om toch maar die spiermasse ronder, maar vooral veel groter te maken, maar dit helpt amper, heb ik het gevoel. Ik ben een kijkje gaan nemen op Body&Fit.nl, en zie daar oneindig veel producten staan die ik wel eens wil proberen, maar ik wil enkel het product dat me een zo groot mogelijke spiermassa geeft in een korte tijd. Ik dacht eerst da What The F*ck Stack van Dedicated Nutrition te bestellen, maar toen stootte ik op producten zoals 'Magnificent', en 'Cellmass'.

Heeft er iemand enige ervaring met producten of met hetzelfde doel als ik en kan me enkele tips over producten geven?

Al bedankt!

Wat is je manier van trainen? Sets reps gewicht? voor spiermassa zou ik wat research doen naar hyportief trainen.

Ga een goed voedingsschema maken, lees sticky's dan moet dat goed komen.

Doe geen cardio, je gaat namelijk andere energiesystemen aanspreken bij cardio ( glycogeen of spierglycogeen) en dat wil je niet.

En TRAIN niet bewegen, zit ook een groot verschil in.. met TRAINEN bedoel ik dus jezelf beter/sterker maken door je elke keer tot het maximale uiterste te pushen. Met bewegen bedoel ik je setjes pakken en er niet het maximale uit halen.

Succes!

Vet omzetten in spier? :p Sorry om je uit je droom te helpen.

http://iifym.com/iifym-calculator/

Reken je onderhoud uit. Kijk wat je op een dag eet, kijk wat erin zit via voedingswaarde.nl of iets dergelijks, en eet dan boven je onderhoud. Hou het simpel, hou het lekker, hou het effectief.

Wat doe je als krachttraining? Welke oefeningen doe je? Hoeveel reps/sets?

Wat een crap calculator. Als ik mij daar aan zou houden zou ik aan het cutten zijn.
Ik moet hem op 2x per dag trainen zetten en dan nog zit ik onder mijn bulk, en ik train 4x per week.

Hier: http://www.2buildmusclefast.com/p/tired-of-being-skinny-tired-of-being.html
Onder aan de pagina. Site is bro maar calculator is realistischer.

Wat een crap calculator. Als ik mij daar aan zou houden zou ik aan het cutten zijn.
Ik moet hem op 2x per dag trainen zetten en dan nog zit ik onder mijn bulk, en ik train 4x per week.
Idem. Hun bulk is nog niet eens mijn onderhoud. :rolleyes:

2 x per dag je lichaam insmeren met pindakaas.
Als je een bad hebt kan je het bad voor gedeelte vullen met pindakaas en gedeelte met heet water.
Ongeveer 60/40 is een goeie verhouding, door het hete water wordt de pindakaas extra goed opgenomen door je lichaam.

:trollface: Dit dus.

Nee maar ff alle gekheid op een stokkie; dit is succes tot 'extreem spiermassa kweken' :

- 3 maanden geen coïtus (i.v.m. vetverbranding):nowai:;
- 3 maanden slapen, eten, trainen, schijten, eten etc:toilet:;
- Ga 500 kcal boven je onderhoud zitten (dus eerst een voedingsschema maken):orly:;
- Let niet op de mooie dames in de sportschool, maar op de kilo's die jouw 'extreme' spiermassa gaan bezorgen, in record tijd;
- Niet kijken naar jouw buurman die net iets meer gewichten pakt dan jij;
- De phone in de kluis, of uit:fuu:;

Laatst bewerkt:
-3.4 pond spieren in 7 dagen!

Ik zou voor Celltech gaan.

:trollface: Dit dus.

Nee maar ff alle gekheid op een stokkie; dit is succes tot 'extreem spiermassa kweken' :

- 3 maanden geen coïtus (i.v.m. vetverbranding):nowai:;
- 3 maanden slapen, eten, trainen, schijten, eten etc:toilet:;
- Ga 500 kcal boven je onderhoud zitten (dus eerst een voedingsschema maken):orly:;
- Let niet op de mooie dames in de sportschool, maar op de kilo's die jouw 'extreme' spiermassa gaan bezorgen, in record tijd;
- Niet kijken naar jouw buurman die net iets meer gewichten pakt dan jij;
- De phone in de kluis, of uit:fuu:;

3 maanden geen coïtus ... tfoooo

Terug
Naar boven