XXL Nutrition

F*cking zwaar gefrustreerd!!!!

Excuses.

3 jaar aan Bodybuilding doen en geen resultaat betekent dat er iets helemaal fout zit in je aanpak.

Hoe standaard het ook klinkt, je moet eerst je trainingsschema met oefeningen, sets, reps, pauzes alles eens hier posten.
Ook je voedingsschema is van vitaal belang. Post hier eens alles wat je op een gemiddelde dag eet, met hoeveelheden en tijdstippen van inname.

Alleen dan kun je een antwoord krijgen waar je wat aan hebt. Tot die tijd blijft het alleen maar gissen.

• Topic Starter Topic Starter
Je bent nog maar 19 !
En waar ben je dan zoveel geld aan kwijt? Aan boterhammen? ???

Supplementen zijn zoals het woord zelf al zegt ter aanvulling op en doen hun werking alleen indien alles klopt. Voeding, training en rust.
Ik durf er vergif op in te nemen dat er sowieso 1 van die 3 niet op orde is. Maar heel mogelijk alledrie niet.

En bedenk je dat er onnoemelijk veel supplementen op de markt zijn die je de meest fantastische gains beloven, maar geen van allen waar kunnen maken.
Hormoongerelateerde preparaten daargelaten, maar dat zijn imo geen supps meer.

De meest nuttige supps kunnen zijn, met nadruk op kunnen....
- Een goede kwaliteit proteïnesupp.
- Creatine Monohydraat.
- Glutamine
- Multivitamines (een must eigenlijk)
- Omega 3-6-9

Doe je voordeel ermee.

Nee ik ben bijna 22, had per ongeluk foute geboorte datum ingetipt zal het nu veranderen

Ik gebruik al weiproteine en creatine

Mijn voedingsschemaziet u in het bijlage

En op de vraag waar ik zoveel geld aan uitgeef: (wat ik opzich niet zo belangrijk vind maar toch) Betaal 65 euro contributie, 25 euro per maand aan wei protieine en creatine, 20 euro aan kwark, 15 euro tonijn, 30 euro buitenshuis eten omdat het belangrijk is om niet honger te krijgen als je aan bodybuilding doet omdat anders spieren worden afgebroken.
Dus totaal 155 euro per maand ben er aan kwijt. (mss niet zoveel voor jullie maar wel voor mij omdat ik gemiddeld 1 dagje in de week via uitzendbureau werk (zou vaker willen werken maar is niet druk bij uitzendbureau) dus moet het betalen van studiefinanciering.

Bijlagen

tja, niet moeilijk dat je niets van resultaat ziet,
dat schema trekt op geen kloten, dus tussen 14u en 18u eet je niets anders dan een banaan:(

ga eens inlezen

Voedingsschema sucks bigtime jonge.

Hoe lang ben je en wat weeg je?

• Topic Starter Topic Starter
tja, niet moeilijk dat je niets van resultaat ziet,
dat schema trekt op geen kloten, dus tussen 14u en 18u eet je niets anders dan een banaan:(

ga eens inlezen

Ben 1,77 meter en weeg 64 kg

Sry had verkeerde voedingsschemabij gezet hier nogmaals

Bijlagen

Eiwit op +- 200g vet op +- 80g rest aanvullen met carbs tot 2400Kcals.

kijk dat eens een paar weken aan.

als je nog zo licht bent kan je echt wel makkelijk aankomen. Meer vreten

Je bent nog maar 19 !

De meest nuttige supps kunnen zijn, met nadruk op kunnen....
- Een goede kwaliteit proteïnesupp.
- Creatine Monohydraat.
- Glutamine
- Multivitamines (een must eigenlijk)
- Omega 3-6-9

Doe je voordeel ermee.

Zou je dat willen toelichten? Ik was juist van plan bij m'n volgende bestelling de multivit te laten staan. :( Karma voor de uitleg.

ook nieuwsgierig :(

Ben 1,77 meter en weeg 64 kg

Sry had verkeerde voedingsschemabij gezet hier nogmaals

's Avonds na 6 uur eet je helemaal niks meer? Geen kwark oid? Daarnaast is de verdeling erg raar. 's Ochtends eet je veel meer dan 's middags en 's avonds? ??? Ook veel te weinig kcal in totaal.. Beste lees je nog eens wat sticky's door en verbeter je je voedingsschema!

Logisch dat je niet aankomt, jezus ...

Ohh brother... Kloontjestime?

2de schema is nog slechter idd, up the dosis!

Ga maar eens het dubbele eten man.

eten eten eten

Hier kan je dus never nooit 100 euro aan uitgeven vriend..

Terug
Naar boven