- Waardering
- 14.557
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Squat ziet er netjes uit man, als ik jouw fysiek had had ik gestopt met benen trainen![]()
Zal maar niet zeggen wat ik op instagram er bij had gezegd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Squat ziet er netjes uit man, als ik jouw fysiek had had ik gestopt met benen trainen![]()

Ik vond de foto vorige week meteen een goeie fap pic hoor. En voor het geval je twijfelt: dat was als compliment bedoeld. Misschien een rare opmerking als compliment. Maar dit is DBB, barst hier van de rare mensen![]()
.Hue, hue..ik ben bezig met mijn gebak bulk..die benen zijn wel groter dan de taille van Marvin denk ik
Kijk naar zijn UB, dan weet je dat Bas natty isHue, hue..ik ben bezig met mijn gebak bulk..
Vind het overigens wel steeds moeilijker te geloven dat jou wheels natty zijn Bas.. "genetics"

Die is ook aardig bijgetrokken..
Misschien rammelt jouw "alles groter dan Marvin is niet natty"-regel aan alle kantenHue, hue..ik ben bezig met mijn gebak bulk..
Vind het overigens wel steeds moeilijker te geloven dat jou wheels natty zijn Bas.. "genetics"

69cm legs steensteen @ 34cm armen

Misschien rammelt jouw "alles groter dan Marvin is niet natty"-regel aan alle kanten![]()
Een ding is zeker...ik ga wat ik ook doe..NOOIT, maar dan ook NOOIT...natty zulke benen krijgen..Misschien rammelt jouw "alles groter dan Marvin is niet natty"-regel aan alle kanten![]()
Beste verhoudingen dan..zal flink met spierverdeling te maken hebben..69cm legs steensteen @ 34cm armen
het is mogelijk marvin![]()

Ach..zo is het ook duidelijkDenk eerlijk gezegd dat je misschien toch verkeerd je benen traint als je na acht jaar nog <60cm benen hebt...
Vroeger kon ik nog in karma zeggen 'Bas is niet natty' maar dat kan niet meer. RIP karmasysteem

Ieder zo zijn genen ergens voor, ik heb zelf ook op het moment ook 73 cm benen en groeiend.Jullie kunnen werkelijk alles bekritiseren wat ik doe..maar dit zit er voor mij genetisch gewoon niet in..
Verder vind ik de outsweep en vasculariteit gewoon niet natuurlijk ogen..
Beste verhoudingen dan..zal flink met spierverdeling te maken hebben..

Ieder zo zijn genen ergens voor, ik heb zelf ook op het moment ook 73 cm benen en groeiend.
Daarbij heeft ie een pomp van hier tot Tokio![]()

I cry everytiem :'(met een vetpercentage boven de 50% zijn 73cm benen ook niet bijzonder
zit zelf op een matige 66cm

Ja Bayesian MMC superflyecurls voor de mosselgeeensKunnen best een keer samen trainen, maar dan wel chest![]()
denk dat je enkels naar binnen komen omdat je je knieen niet naar buiten duwt.
+1. Ik heb wel eens een truukje gezien om elastiek om je knieeen te doen, en constant spanning daarop te houden tijdens een (lichte) squat.
Komt het niet eerder, omdat hij high bar zakt alsof hij lowbar squat? Je zakt met je kont naar achter, je moet proberen meer tussen je heupen te zakken, dan moet je automatisch je knieen naar buiten duwen om ruimte te maken. Dus niet naar achteren maar naar beneden, heup en knie tegelijk buigen. Zie ook de link in mijn sig.
, en ik ben bang dat mijn glute dit ook niet gaat accepteren.