MuscleMeat

Familie vermoord dochter omdat zij te Westers werd

Een moslim mag maar een heidene doden in geval van oorlog, dus als hij vervolgd wordt en aangevallen wordt. tevens is vergeving beter. Ik heb dit rreeds eerder in deze topic gepost.

Maar zoals altijd in islambashing topics wordt er door radicale racisten niet naar argumenten gekeken en spuugt men vuur zonder enig correct rationeel argument.

En opeens ben ik een racist geworden:roflol:
Je kent me niet, dus gelieve dat soort uitlatingen niet te doen.

Het is al langer dan vandaag duidelijk dat de koran veel foute citaten bevat, oa het martelaarschap.

Deze man handelde naar de tekst binnen de koran dat vrouwen moeten huwen met mannen met een eenzelfde godsdienst. Dat deed de vrouw niet. ze rebeleerde en dat kostte haar leven. Moest zo'n tekst in de islam niet staan, dan zou ze niet vermoord geweest zijn.
Volgens de islam heeft de man/familie juist gehandeld, dus hen kan je niks verwijten. Probleem ligt bij de Islam.

Een soort omgekeerd 'gedoogbeleid'. Hier staat geschreven dat je geen wiet mag verkopen, maar toch hebben we coffeeshops die wiet verkopen. Bij jullie staat geschreven dat het mag, maar mag het eigenlijk niet.

Bij juliie??? Ik ben een atheistische belg die heel veel sociologische en antropologische boeken heb gelezen. maar zoals altijd, als je een groep verdedigt dan behoor je automatisch tot die groep. Ik hoor Bush eeneens terug.

nu on topic. Neen , het gaat niet om een gedoogbeleid. want je wietverhaal spreekt over iets wat is verboden en toch is toegestaan. Neen, het is net omgekeerd. moslimvrouwen die trouwen met christenen en joden is toegestaan, en wordt door dommeriken verboden. De koran is de basis van de islam dus zouden veel moslims er goed aan doen de koran te lezen ipv zich te laten vertellen door onwetenden wat hun religie inhoudt.

Ik geloof niet in multiculturaliteit binnen een land, tuurlijk komen er ook goede dingen uit naar voren maar voor mij overheersen de minpunten. Als ze het proberen om zich aan te passen heb ik er geen problemen mee, maar vaak is de trots voor de eigen cultuur groter dan het aanpassingsvermogen. Dit veroorzaakt louter problemen.

Ik geloof er ook niet zo sterk in en vooral dan omdat de verschillende culturen en etnische groepen te massaal en te snel naar hier zijn gekomen. Wat vroeger eeuwen duurde is nu gebeurd in een 30-tal jaar. dit is te snel en te confronterend geweest voor de autochtone bevolking. HAd deze instroom van buitenlanders plaatsgevonden over een tijdspanne van 200 jaar dan hadden we nu deze discussie niet.

Hopelijk ontstaat er de volgende eeuwen een goede hybride-cultuur waar iedereen zich terug thuis in voelt.

Ik begrijp heel goed de gemengde gevoelens bij velen. Mijn geboortestad is op 10 jaar tijd extreem veranderd. ik beschouw mezelf als de meest niet-racistische mens in mijn stad (bij manier van spreken he). Maar als ik op de bus zit en slecht 2 nederlandssprekende mensen hoor en 63 kosovaren, polen, russen, ... dan voel ik me vreemd. Dus langs de ene kant moeten ook zij een steentje bijdragen en tenminste de taal leren. wat hun religie, kleding en zo betreft doen ze maar wat ze willen want dat doen wij autochtonen ook. Ik kijk naar wat een individu doet en niet naar de groep waar hij vandaan komt.

En opeens ben ik een racist geworden:roflol:
Je kent me niet, dus gelieve dat soort uitlatingen niet te doen.

Het is al langer dan vandaag duidelijk dat de koran veel foute citaten bevat, oa het martelaarschap.

Deze man handelde naar de tekst binnen de koran dat vrouwen moeten huwen met mannen met een eenzelfde godsdienst. Dat deed de vrouw niet. ze rebeleerde en dat kostte haar leven. Moest zo'n tekst in de islam niet staan, dan zou ze niet vermoord geweest zijn.
Volgens de islam heeft de man/familie juist gehandeld, dus hen kan je niks verwijten. Probleem ligt bij de Islam.

Ik citeer letterlijk de koran waar staat dat vrouwen dat wel mogen en dan negeer je dat lekker maar en dan besluit je toch weer een argument te gebruiken wat zonet werd ontkracht. Ik dacht dat je verstandiger was dan dat.

Wat betreft mijn opmerking over racist-zijnde , was fout. Ik had het niet op jou gericht al begrijp ik wel dat ik het zo had geschreven dat het leek alsof ik het op jou richtte. My bad. Mijn excuses.

Bij juliie??? Ik ben een atheistische belg die heel veel sociologische en antropologische boeken heb gelezen. maar zoals altijd, als je een groep verdedigt dan behoor je automatisch tot die groep. Ik hoor Bush eeneens terug.

Een Belg uit Wallonië zeker ? :D

De moord snap ik niet maar wat ik helemaal niet snap is wat die belg met zon wijf moet.

De moord snap ik niet maar wat ik helemaal niet snap is wat die belg met zon wijf moet.

dus zelf als ze zich integreerd en dus met een belg wil huwen dan vind je dat maar niks??

Zie je! allochtonen mogen hun beste wil tonen, mensen zoals jij zullen het nooit genoeg vinden en hen altijd haten. Niet vewonderlijk dat ze zich dan afkeren van ons.

dus zelf als ze zich integreerd en dus met een belg wil huwen dan vind je dat maar niks??

Zie je! allochtonen mogen hun beste wil tonen, mensen zoals jij zullen het nooit genoeg vinden en hen altijd haten. Niet vewonderlijk dat ze zich dan afkeren van ons.

integreren of niet.Je bent gewoon niet wijs als je iets met zon vrouw begint.Ik hoop dat hij de schrik flink te pakken heeft en zich nooit meer in de buurt laat zien van zon mens.

Ik snap twee dingen niet, waarom er precies naar dat regels van hun geloof word geleefd dat ze zelfs hun eigen familie vermoordden ervoor.
En ten tweede: Wat moeten al die fanatiekelingen in "voor hun" landen waar heidenen wonen.
Blijf in je eigen land en bouw dat op.

Moet je maar niet met een belg trouwen.

Ik citeer letterlijk de koran waar staat dat vrouwen dat wel mogen en dan negeer je dat lekker maar en dan besluit je toch weer een argument te gebruiken wat zonet werd ontkracht. Ik dacht dat je verstandiger was dan dat.

Wat betreft mijn opmerking over racist-zijnde , was fout. Ik had het niet op jou gericht al begrijp ik wel dat ik het zo had geschreven dat het leek alsof ik het op jou richtte. My bad. Mijn excuses.

Wees eens eerlijk en zeg eens of er ergens anders niet staat dat ze niet mogen trouwen ? Want contradicties zijn best wel populair in dat soort boeken. Kan zijn dat ze wel mogen trouwen met Joden en Christenen, maar heiden is uit den boze. Nu, uit dat artikel kan ik er niet van maken of ze nou met een heidens persoon datete of niet, maar het schept wel een bepaald beeld van haar. Ze gedroeg zich westers, waarschijnlijk nam ze ook heidens ideeën in en zo ontstaan er problemen natuurlijk binnen een fundamentele gezin.
Nu zeg ik 'mischien en waarschijnlijk, maar feit blijft dat Islam (en andere godsdiensten) van nature niet tolerant zijn tov van andersdenkenden. Immers, zij hebben gelijk en anderen gaan naar Hel.

En hoi Thinkalot:hello:

Terug
Naar boven