MuscleMeat

Familie vermoord dochter omdat zij te Westers werd

Haatzaaierij, aanzet tot geweld!

Het eerste stuk klopt ook niet!
Een streng gelovige die in een Westers land woont en daar een misdaad begaat vanuit het geloof is de grootste huichelaar.
Maar goed de koran is net als voedselvergiftiging je kotst en schijt het uit en je hebt er geen last meer van.
Wat ik wel vreemd vind is dat als een bepaalde politicus opmerkingen maakt over verbieden van boeken die ik zie als voer voor op de wc en dan niet om te lezen maar om mn reet mee af te vegen dood gewenst word omdat hij haat zou zaaien, waarom mag het uit een standpunt van een geloof dan wel?
Dat vind ik schijnheilig.

lees mss eerst eens de gegeven antwoorden door alvorens te posten want je quote iets wat reeds is besproken. Je rukt teksten uit hun context. Hetzelfde kan je doen met het oude testament. daar staan verschrikkelijke dingen in. dat wil toch niet zeggen dat christenen verschrikkelijke mensen zijn ogf het christendom verschrikkelijk is?!!!

ps; je taal en je beledigingen getuigen van weinig hoogstaand niveau noch intellect.

lees mss eerst eens de gegeven antwoorden door alvorens te posten want je quote iets wat reeds is besproken. Je rukt teksten uit hun context. Hetzelfde kan je doen met het oude testament. daar staan verschrikkelijke dingen in. dat wil toch niet zeggen dat christenen verschrikkelijke mensen zijn ogf het christendom verschrikkelijk is?!!!

ps; je taal en je beledigingen getuigen van weinig hoogstaand niveau noch intellect.

Dat wil zeggen dat ze slechte christenen zijn, want ze luisteren niet naar wat God zegt. Ze pikken er enkel, volgens hen, degoede zaken uit en relativeren of negeren de rest.

Als rationeel persoon kan je enkel zeggen dat ze naar Hel gaan. :D

1
3. jij zegt dat religie ook goede dingen heeft gedaan. Ik zeg dat het ook kan al atheist zijnde. Waarom zou je dan religie verdedigen ? Religie is dus nutteloos.
4. ergens in geloven, betekent ook direct actie. als ik geloof dat alle n*gers dom zijn, dan neem ik hen niet in dienst in mijn bedrijf.
Als ik geloof dat iedereen die 'damdoedel' heet de doodstraf verdient, zou je mijn geloof ook tolereren? Get real.

religie is niet nutteloos aangezien anders was het al lang verdwenen.

je opmerking over de doodstraf en tolereren is niet echt interessant en ver off topic. Het ideale is te toleren wat je niet schaadt. Net zoals : "je vrijheid eindigt daar waar je mijn vrijheid aantast".

religie is niet nutteloos aangezien anders was het al lang verdwenen.

je opmerking over de doodstraf en tolereren is niet echt interessant en ver off topic. Het ideale is te toleren wat je niet schaadt. Net zoals : "je vrijheid eindigt daar waar je mijn vrijheid aantast".

God bestaat niet, dat is zo goed als bewezen. Wat wil dat zeggen dan met al die heilige boeken ? Allemaal geschreven door een bende idioten. Wat voor meerwaarde kan religie dan in godsnaam(:D) hebben ?

Religie schaadt wel en dat op constante basis. Religie heeft eeuwenlang bloedt in zijn handen. Het wordt tijd dat we daaraan een halt toeroepen.
En dat betekent op de eerste plaats stoppen met 'begrip en respect' te tonen aan gelovigen.

Ik heb geen geloof en hoezo beledigingen wat ik zeg komt niet voort vanuit geloofsovertuigingen en ik laat mij niet leiden door een boek die ik derhalve niet eens serieus kan nemen.

Net zoals het overgrote deel van de katholieken wil dat dochter/zoonlief met een katholiek trouwt, het overgrote deel van de ouders hoopt dat dochter/zoonlief trouwt met iemand van hetzelfde ras en het overgrote deel van de ouders wil dat zoon/dochterlief trouwt met iemand van de opposite coïtus..

Maar hoeveel katholieke 'eerwraak'-moorden zijn er? Hoeveel katholieken wonen er in Nederland. Hoeveel moslim eerwraak moorden zijn, en hoeveel moslims wonen er in Nederland. Simpel rekensommetje.

Er zijn ook Nederlanders die druk op hun kinderen uitoefenen, dat spreekt niet tegen dat de moslims veel vaker een veel en veel grotere sociale druk uitoefenen. Net zoals het feit dat er enkele succesvolle moslim immigranten zijn en er ook Nederlandse criminelen zijn, niet tegenspreekt dat een groot gedeelte van de Marokkaanse jeugd .... enzovoort enzovoort.

Laatst bewerkt:
God bestaat niet, dat is zo goed als bewezen. Wat wil dat zeggen dan met al die heilige boeken ? Allemaal geschreven door een bende idioten. Wat voor meerwaarde kan religie dan in godsnaam(:D) hebben ?

Religie schaadt wel en dat op constante basis. Religie heeft eeuwenlang bloedt in zijn handen. Het wordt tijd dat we daaraan een halt toeroepen.
En dat betekent op de eerste plaats stoppen met 'begrip en respect' te tonen aan gelovigen.

:orly:

Semi off-topic, maar wederom een gezinsdrama dit weekend. Iets wat toch regelmatig voorkomt binnen blanke gezinnen. Gestoord gedrag hoeft dus niet gekatalyseerd te worden door geloof.

Semi off-topic, maar wederom een gezinsdrama dit weekend. Iets wat toch regelmatig voorkomt binnen blanke gezinnen. Gestoord gedrag hoeft dus niet gekatalyseerd te worden door geloof.

Het waren vast blanke moslims, die heb je tegenwoordig ook veel!

Heeft natuurlijk helemaal niks met afkomst of geloof te maken, dit zie je toch in alle bevolkingsgroepen. Dit was dus gewoon een familie waarvan, bij toeval, alle leden geschifte psychopaten zijn.

Maar wel om andere redenen. Je kind vermoorden omdat ze een spijkerbroek draagt is natuurlijk achterlijk. Maar ja, gezinsdrama's zijn altijd achterlijk en gestoord. Wie vermoordt z'n eigen gezinsleden nou?

De uitspraak "religie schaadt wel" geeft een ongenuanceerdheid weer van heb ik jou daar, zegt meer iets over jouw kennis van de geschiedenis van de mensheid dan het fenoneem religie op zich.

Ja, idd. Richard Dawkins en Sam Harris zijn ook maar domoren die zoiets prediken.

Ja, idd. Richard Dawkins en Sam Harris zijn ook maar domoren die zoiets prediken.

Maar heb je er zelf ook nog iets over te vermelden of ga jij doorgaans discussies in schuilend achter authoriteiten die zich naar alle waarschijnlijkheid zowieso wat genuanceerder hebben uitgedrukt dan jij nu doet vermoeden?

Idd , te gek voor woorden om het leven van je eigen kinderen te nemen !!!

Wel een kleine note ; dit was niet religie-gerelateerd, maar was gewoon de zieke gedachtegang van de vader in kwestie

Is het toegestaan volgens de Koran , om als moslimvrouw zijnde te trouwen/ een realtie te hebben met "Kuffar" ( een ongelovige ) ?

NEE !!

Voor meer geboden en verboden vd islam : [Link niet meer beschikbaar]

HAHAHA, 'ontdek islam....'

Daar heb ik een perm IP-ban. De k*tsite. Die admin (G. Salem) is een ****ing fascist en een ignorant bastard. (en een jaar of 17 geloof ik) Wat een lange tenen daar. Maar ondertussen kunnen mensen er wel verkondigen dat de tweede wet van de thermodynamica in strijd is met evolutie. In een ander topic verkondigt iemand dat HIV NIET BESTAAT en in wéér een ander topic heeft allah (Stupid Wicked Trash) HIV ineens 'geschapen'.

Ja ok, dat verschilt natuurlijk per persoon. Er zijn natuurlijk radicale moslims en radicale christenen. Ik zie het anders en dat komt denk ik vooral omdat de culturele achtergrond van de Islam veel minder overeenkomsten vertoont met de Nederlandse cultuur. Daarom is het moeilijker voor islamieten om zich aan te passen aan de Nederlande cultuur, wat uiteraard wel hun plicht is.

Yeah right. De christelijke ideologie kent ook meer dan genoeg punten waarop ik kots en die grote problemen opleveren met de 'Nederlandse' cultuur. Islamieten en christenen. Eén pot nat. Al willen ze er zelf niets van weten.

Leer mij fundamentele christenen kennen. Jezus Christus wat een bult blubber kunnen die uitkramen.
Díe zouden eens wat meer in het nieuws moeten komen. Jehova's die inentingen weigeren, of bloedtransfusies, evangelische anti-evolutionairen, anti-homo sympathiën, helleprekerij aan kinderen, pedofiele hufters als Haggart, criminelen als Hovind, christelijke onderwijs waarin docu's over zelfmoord worden geweigerd onder het mom van 'het is een zonde'. Christenen die euthanasie tegen willen werken.

The list is rather endless...

Maar heb je er zelf ook nog iets over te vermelden of ga jij doorgaans discussies in schuilend achter authoriteiten die zich naar alle waarschijnlijkheid zowieso wat genuanceerder hebben uitgedrukt dan jij nu doet vermoeden?

Hehe, genuanceerd? :D Religie benoemen in de trend van 'hersenziekte' en 'barking mad'.... Neh, Dawkins is niet bepaald genuanceerd in zijn stellingen. Vanuit atheïstische hoek heeft hij ook flink commentaar op gekregen op z'n stellingnames. Harris noemt het dé bepaler van de komende toekomst en in zijn lezingen is hij nu niet bepaald echt lovend... In tegendeel.

Maar goed, gedachtenkanker zoals we uit religies zien ontstaan moet ook gewoon bestreden worden. Of het nu gaat om zaken als homocoïtusualiteit of eerwraak. En binnen IEDER van de drie abrahamfiele zijn er genoeg van dergelijke uitschot-gedachten/handelings-gangen aanwezig.

Religie: ZUM KOTZEN.

Helaas kan een weldenkend mens zich alleen beroepen op de rede en de discussie. En die verloopt bij religieuzen meestal zo:

Religie: argument ....
a-religie: tegenargument....
Religie: Nouhou, heb eens respect. Matig je toon!
a-religie: waarom? Heb je misschien een weerwoord op mijn tegenargument?
Religie: Nee.... Maar je moet op dit vlak alle logica laten varen die we verder op IEDER ander vlak van ons leven gebruiken (en nodig hebben). Zo staat immers geschreven. En dáár moet jij respect voor hebben. Als ik in een eeuwenoud boek, met de grootste onzin erin, denk te lezen dat homo's gediscrimineerd mogen worden, dan heb je daar respect voor te hebben!
a-religie: gaat op zoek naar morfine om de opkomende aanval van migraine voor te zijn.

Nee, religie doet de mensheid héél weinig goeds... Het is een berg onzin waar we héél prima zonder kunnen. Maar goed, de angst voor het hellevuur doet velen weinig goeds.

Terug
Naar boven