Is het toegestaan volgens de Koran , om als moslimvrouw zijnde te trouwen/ een realtie te hebben met "Kuffar" ( een ongelovige ) ?
NEE !!
Voor meer geboden en verboden vd islam : [Link niet meer beschikbaar]
HAHAHA, 'ontdek islam....'
Daar heb ik een perm IP-ban. De k*tsite. Die admin (G. Salem) is een ****ing fascist en een ignorant bastard. (en een jaar of 17 geloof ik) Wat een lange tenen daar. Maar ondertussen kunnen mensen er wel verkondigen dat de tweede wet van de thermodynamica in strijd is met evolutie. In een ander topic verkondigt iemand dat HIV NIET BESTAAT en in wéér een ander topic heeft allah (
Stupid
Wicked
Trash) HIV ineens 'geschapen'.
Ja ok, dat verschilt natuurlijk per persoon. Er zijn natuurlijk radicale moslims en radicale christenen. Ik zie het anders en dat komt denk ik vooral omdat de culturele achtergrond van de Islam veel minder overeenkomsten vertoont met de Nederlandse cultuur. Daarom is het moeilijker voor islamieten om zich aan te passen aan de Nederlande cultuur, wat uiteraard wel hun plicht is.
Yeah right. De christelijke ideologie kent ook meer dan genoeg punten waarop ik kots en die grote problemen opleveren met de 'Nederlandse' cultuur. Islamieten en christenen. Eén pot nat. Al willen ze er zelf niets van weten.
Leer mij fundamentele christenen kennen. Jezus Christus wat een bult blubber kunnen die uitkramen.
Díe zouden eens wat meer in het nieuws moeten komen. Jehova's die inentingen weigeren, of bloedtransfusies, evangelische anti-evolutionairen, anti-homo sympathiën, helleprekerij aan kinderen, pedofiele hufters als Haggart, criminelen als Hovind, christelijke onderwijs waarin docu's over zelfmoord worden geweigerd onder het mom van 'het is een zonde'. Christenen die euthanasie tegen willen werken.
The list is rather endless...
Maar heb je er zelf ook nog iets over te vermelden of ga jij doorgaans discussies in schuilend achter authoriteiten die zich naar alle waarschijnlijkheid zowieso wat genuanceerder hebben uitgedrukt dan jij nu doet vermoeden?
Hehe, genuanceerd?

Religie benoemen in de trend van 'hersenziekte' en 'barking mad'.... Neh, Dawkins is niet bepaald genuanceerd in zijn stellingen. Vanuit atheïstische hoek heeft hij ook flink commentaar op gekregen op z'n stellingnames. Harris noemt het dé bepaler van de komende toekomst en in zijn lezingen is hij nu niet bepaald echt lovend... In tegendeel.
Maar goed, gedachtenkanker zoals we uit religies zien ontstaan moet ook gewoon bestreden worden. Of het nu gaat om zaken als homocoïtusualiteit of eerwraak. En binnen IEDER van de drie abrahamfiele zijn er genoeg van dergelijke uitschot-gedachten/handelings-gangen aanwezig.
Religie: ZUM KOTZEN.
Helaas kan een weldenkend mens zich alleen beroepen op de rede en de discussie. En die verloopt bij religieuzen meestal zo:
Religie: argument ....
a-religie: tegenargument....
Religie: Nouhou, heb eens respect. Matig je toon!
a-religie: waarom? Heb je misschien een weerwoord op mijn tegenargument?
Religie: Nee.... Maar je moet op dit vlak alle logica laten varen die we verder op IEDER ander vlak van ons leven gebruiken (en nodig hebben). Zo staat immers geschreven. En dáár moet jij respect voor hebben. Als ik in een eeuwenoud boek, met de grootste onzin erin, denk te lezen dat homo's gediscrimineerd mogen worden, dan heb je daar respect voor te hebben!
a-religie: gaat op zoek naar morfine om de opkomende aanval van migraine voor te zijn.
Nee, religie doet de mensheid héél weinig goeds... Het is een berg onzin waar we héél prima zonder kunnen. Maar goed, de angst voor het hellevuur doet velen weinig goeds.