XXL Nutrition

Fappen en snurken op AAS ?

Hahaha lol :roflol: fap fap

Regelmatig water drinken zodat je lichaam niet gaat opslaan. Rauwe uien eten (in de salade), citroen, veel ananassap drinken...

oke tnx zal het eens opzoeken voor toekomst ;)

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

Vochtafdrijvende groenten eten..

tnx ;)

---------- Toegevoegd om 17:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:57 ----------

:( zware botten?

als we snurk verhalen gaan vertellen, ik werd eem keer wakker omdat ik mezelf betrapte op snurken...vaaggevoel.. verder als ik met me vriendin slaap en ik snurk, duwt ze mijn hoofd zodat ik andere kant op kijk... waardoor ik wakker wordt. fking irritant.. heb tegen haar gezefd dat ze maar eens moet ophouden aan me kop te zotten als ik slaap.. ikk probeer dan op me zij te liggen (wat ik toch al lekker vindt) en dan houdt t op..

Misschien is je slaapritme wat veranderd en slaap je nu ongemerkt meer op je rug. Zou kunnen dat dit zorgt voor extra snurken maar is maar giswerk.

Ps.
Als je echt naar de wc moest lopen en in je broek moest kijken voordat je kon bevestigen dat je een boner had heb ik slecht nieuws voor je..

• Topic Starter Topic Starter
Hahha jaa kom maar op dan met je nieuws daar ben ik dan wel beniwued naar de rest gixel bedankt vochtafdrvijden voedsel helder !

Zal het maar eens uitzoeken

heeft niks met AAS te maken het was iets speciaals een op de zoveel mannen heeft het.
Ik heb het ook, word gewoon pas wakker TIJDENS de coïtus...

heeft niks met AAS te maken het was iets speciaals een op de zoveel mannen heeft het.
Ik heb het ook, word gewoon pas wakker TIJDENS de coïtus...

Dus ik ben zeldzaam ! heb je het zelf vaker opgemerkt of is het iets eenmalig.

Miss rare vraag maar dat is dit topic toch al.

Kom je dan ook of komt het niet zover, wordt je dr wakker van normaal gesproken of merk je het
's ochtends pas ?

Snurken als een malloot... geil als een beer

Maar fappen in je slaap? :D
Hahaha had de blik van je vriendin wel willen zien

ze lag gewoon zelf te dromen dat jij naast haar lag te fappen haha. Zeg dat dr maar :D

---------- Toegevoegd om 13:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

btw gebeuren wel rare dingen in je slaap hoor. Droomde vanacht nog dat ik een lachkick had en werd dus ook echt schatterend van het lachen wakker... heel apart.

Sexsomnia :P http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Slaapcoïtus
Overgewicht, alcohol en dergelijken zijn sterk snurk en apneu bevorderend. Mensen gaan vaak ook meer snurken naarmate ze ouder worden. Het verhemelte word namelijk zachter als je ouder word.

Heb ook meer last gekregen van snurken, terwijl ik dit vroeger niet had. Komt waarschijnlijk ook doordat je meer gewicht hebt ofzo. Ik heb er geen last van, mn vriendin iets meer:).

Mannen ik snurk nog wel ik fap niet meer :P misschien was het dan iets eenmalig :P

haaha ja is vervelend he. en ik had het zelf ook niet in de gaten. Maar enigste wat denk ik werkt is zorgen dat je minder vocht vast houdt. Geen idee hoe je dat nu moet doen, zoutloos eten zal niet echt werken denk ik. weet niet of iemand hier een oplossing voor heeft dan weet ik het ook ;)

ARIMIDEX!

Meesterlijk goedje

IM BRINGING BACK ARIMIDEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hahahahaha mooi verhaal dit... ik wordt ook echt altijd maar dan ook altijd met een boner wakker.. on of off maakt niks uit. Altijd als ik moet pissen moet ik boven de plee hangen om niet tegen de opengezette klep te pissen :P

haha :P

hahahaha, prachtig weet dit :D

wat wee tjij heb je dat ook ervaren ?

Terug
Naar boven