XXL Nutrition

fatburner

Sanosuke

Novice
Waardering
0
Hey, ik ben van plan om Venom Hyperdrive 3.0 - ALRI aan te schaffen voor de laatste periode van het schooljaar. Ben al ongeveer van de kerstvakantie aan het cutten, maar ben de laatste tijd nogal uitgeput en die honger begint te storen, daarom ga ik het eens proberen. Maar nog een vraagje, heb een beetje last van puisten (ben 18), zou het kunnen dat dat nog meer zal worden door gebruik van de fatburner? Aangezien je er een testosteron boost van krijgt?

Thx

Laatst bewerkt:
hoezo een testoboost van een fatburner? nog nooooooit van gehoort

• Topic Starter Topic Starter
oei, is idd verkeerd zie ik, had het ergens gelezen. Het is blijkbaar je schildklier die sneller gaat werken en daar dan puisten van krijgt, kan dat?

Acne van fatburner? Nog nooit van gehoord, lijkt me sterk eigenlijk...

Beter even inlezen in de sticky's man. Al van de kerstvakantie aant cutten? Lijkt me wel al een tijd, beter even heropladen tegen je onderhoud om nadien met een goed voeding - cardio programma terug erin te vliegen. Zal je progressie zeker een boost geven! Fatburners heb ik nog nooit gebruikt, kan je wel zeggen dat een fatburner /= testobooster..

oké, bedankt allemaal :)

doe je wel aan refeeds ?

Volgens mij is het eerder goed tegen puisten aangezien er meestal een hoop vochtafdrijvende caffeine in zit.
Ik gebruik het zelf ook (Precision Engineered Fireball liqui-fusion uit de V.S) en het aantal puisten is zelfs verminderd, heb alleen meer moeite met in slaap vallen.

Het kan natuurlijk ook komen door mijn voedselschema met veel cardio en door uiteraard regelmatig te wassen.

Volgens mij is het eerder goed tegen puisten aangezien er meestal een hoop vochtafdrijvende caffeine in zit.
Ik gebruik het zelf ook (Precision Engineered Fireball liqui-fusion uit de V.S) en het aantal puisten is zelfs verminderd, heb alleen meer moeite met in slaap vallen.(..)
prescision engineered? Dat is toch het merk van de tuinen? Maar dit hebben ze zo te zien niet... ([Link niet meer beschikbaar])

ja ongeveer 2 x per 3 weken ofzo. kom van 80 kg (december) en weeg nu 73, zonder supplementen, maar begin echt veel last te krijgen van vermoeidheid, dus daarom de fatburner. Ik ga nu dan wss eerst ff op onderhoud eten de komende 3 weken zoals El animalus zegt en dan verder cutten tot juli met een fatburner

Dan wordt het tijd dat ze dat in nederland ook gaan verkopen (volgens hun site zijn ze van hetzelfde bedrijf als vitaminworld, moet toch niet moeilijk zijn (en dan natuurlijk ook met 50% korting :))). Het lijken me trouwens geen ongevaarlijke pillen, als er op de voorkant al met koeienletters staat 'Niet meer dan 3 per dag'.:D
(Misschien mogen ze het in nederland wel niet verkopen van de keuringsdienst of hoe dat ook heet tegenwoordig!)

Zou kunnen:rolleyes:

Luckily gaan me ouders 2x per jaar op vakantie naar Amerika, ze hadden ook BCAA's van Precision Engineered gehaald die hier ook niet verkrijgbaar zijn:D

Terug
Naar boven