AndroidHealthClinic

Fatburner?

Ninto

Novice
Waardering
0
In de webshop van bijvoorbeeld XXL zie ik vaak fatburners staan. Met hele mooie praatjes over versneld afvallen, toch energie hebben en nooit een hongergevoel. Verder nooit aan gedacht om te kopen.

Volgende week wil ik echter beginnen met een dagelijkse cardio-sessie plus gezonder dieet. Een perfect moment voor een fatburner... dacht ik zo. Ik heb over het algemeen al vaak een energieloos gevoel, dus dat wil ik sowieso verhelpen. Normaal gebruik ik Unleash om lekker tekeer te kunnen gaan in de gym.

Weten jullie of een product als Thermonex echt helpt? Vinden jullie de prijs/resultaat verhouding goed te doen? Of is het weggegooid geld en kun je beter naturel het zaakje droog trainen?

Ik ben begonnen 8 weken geleden met dieet en hierbij heb ik fat-burners gekocht.
De naam is stackers 4.
Ze werken op alle gebied maar had serieuze slaapproblemen.
Nu na 2 weken onderbreking neem ik ze terug maar enkel 1 's morgens.
Ik ben nu na 8 weken 10 kg afgevallen maar moet nog 20kg afvallen.
Weeg nu 110kg.
De fat burners kan je bij nutrimax via internet bestellen 26,50euro.
Je kan ook mijn topic lezen 35 PLUS "na 7 jaar terug begonnen".
Ook heb ik topic over stacker 4 bij voedingssupplementen.
Ik heb nog een lange weg te gaan voor jou veel succes gewenst.groeten

In de webshop van bijvoorbeeld XXL zie ik vaak fatburners staan. Met hele mooie praatjes over versneld afvallen, toch energie hebben en nooit een hongergevoel. Verder nooit aan gedacht om te kopen.

Volgende week wil ik echter beginnen met een dagelijkse cardio-sessie plus gezonder dieet. Een perfect moment voor een fatburner... dacht ik zo. Ik heb over het algemeen al vaak een energieloos gevoel, dus dat wil ik sowieso verhelpen. Normaal gebruik ik Unleash om lekker tekeer te kunnen gaan in de gym.

Weten jullie of een product als Thermonex echt helpt? Vinden jullie de prijs/resultaat verhouding goed te doen? Of is het weggegooid geld en kun je beter naturel het zaakje droog trainen?

Ik heb geen idee hoeveel je wilt afvallen en hoe groot je vetpercentage is. Groot? Dan zou ik eerst je dieet afstemmen, lekker veel gaan cardioen. Ben je dan enigszins richting streef maar gaat het steeds moeilijker is een hulpje makkelijk maar verwacht er niet teveel van (tenzij je iets anders gaat nemen dan een supplement). Bloed zweet en tranen!

Let vooral niet op de advertentieteksten, als die zouden kloppen zouden we er allemaal als Jay Cutler uitzien met een fallus van 50cm en dat binnen een jaar! ;)

Fatburner zou ik enkel nemen om die laatste paar kilo's eraf te krijgen (als het op de gewone manier moeilijk gaat). Als je met een pens van 20kg vet rondloopt is het in mijn ogen enkel weggesmeten geld die zooi.
Gewoon voldoende cardio met een strikt dieet kom je al heel ver mee ;)

Laatst bewerkt:
Probeer eens wat cafeïne ... Goed en goedkoop :thumbs: Als dat niet werkt zou ik voor OxyElitePro van USP Labs gaan. Succes ;)!

Fatburners hebben vaak een negatieve bijwerking nadat je stopt: vermoeidheid. Je geeft al aan dat je het alleen om je vermoeidheid al wilt doen, dat raad ik je ten strengste af. Het verslavingsrisico is dan erg hoog, omdat je van stackers een behoorlijke energieboost krijgt.

Als je zo vermoeid bent, vraag ik me af: eet en slaap je wel genoeg?

laat je niet gek maken stacker 4 is geen weggesmeten geld,uiteraard ook alle dagen cardio en goede voeding.
En dat het oppept so wat het is natuurlijk.
Ik boek continu vooruitgang.
en ook koffie wel een goed merk dat het smaakt geen lidl ik neem douwe egberts mokka royal MET CAFFEINE
Heb 15 jaar ervaring en wedstrijden gedraaid.
Heb geen seconde spijt van stacker 4 maar neem er niet te veel.
men topic 35 -plus "na 7 jaar terug begonnen"

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven