Training van vanavond ging lekker, bij sumo deadlift toch weer last van knie, ik dacht pff nog steeds. Ben maar niet zwaarder gegaan. Later met leg press ging het eigenlijk wel weer goed, heb een beetje gespeeld met de voetstand. Waar ik vorige training maar 50 drukte met flink last, ging 100 vandaag best prima. Pijn zit aan de binnenkant, dus dacht misschien heeft het nut adductoren weer te gaan trainen. Heb een aantal gemakzuchtige trainingen gehad, cable dl en hip thrust machine, geen zin om schijven te laden. Hip thrust machine kan je niet echt mee tot falen, want dan zit je gewoon vast onder het ding. Dan toch maar weer los.
Warming up: 3 min heen, 3 min terug en weer 3 minuten terug, handschoenen vergeten, dus prima opwarming.
Training: 65 min lower
Sumo dl:
12 x 20 kg
3 x 12 x 30 kg au au
Dan maar rdl:
10 x 30 kg
10 x 50 kg
8 x 60 kg
7 x 60 kg
5 x 60 kg
Hip thrust:
8 x 80 kg
2 x 8 x 100 kg
7 x 100 kg
Plate loaded leg press:
Single leg l+r 10 x
10 x 50 kg
12 x 100 kg
2 x 11 x 100 kg
Cable kick back:
3 x 15 x 32 kg
The end
Blijf qua gewicht tussen 60 en 61 kg schommelen, het gaat vast binnenkort weer droppen. Het kan allemaal wat sneller, maar bepaalde vormen wil ik behouden en merk al dat dat ook krimpt. Ik gooi mn vetten een heel stuk omhoog, heb het idee dat het dan wat beter blijft zitten. Ben liever iets dikker met vrouwelijke vormen.