Fitness Seller

Contest Log (v) FatCatDog to FitCatDog

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Ik ben ook gek op frikandellen.

Pro tip;
IMG_2124.png

In een diepe cut smaakt dit goed genoeg en kcal zijn echt gigantisch laag.
Ohh heb zoveel vega frikandellen geprobeerd maar allemaal net niet, deze ken ik nog niet. Ik ga proberen, thx voor de tip 👍al zit ik niet in een diepe cut 🙈. Sowieso is dan bijna alles lekker 🤣.

Ik ben ook gek op frikandellen.

Pro tip;
IMG_2124.png

In een diepe cut smaakt dit goed genoeg en kcal zijn echt gigantisch laag.
Heb je deze recent nog gekocht? Ik wilde ze in m'n mandje gooien in de AH app maar kan ze niet vinden...

Heb je deze recent nog gekocht? Ik wilde ze in m'n mandje gooien in de AH app maar kan ze niet vinden...
Ik kon ze laatst ook niet meer vinden in onze ah, had ze 2 jaar geleden voor het laatst in prep. Weet ook niet of er een soort gelijke is met dit aantal kcal.

De meeste snack-vervangers zijn niet echt lekker helaas. De vleesvervangers zijn tegenwoordig wel ok. Heb al verschillende pogingen gedaan om vegan te eten, maar de frikandel laat mij telkens zwichten. Ze hadden eerst wel een magere oven frikandellen, die waren echt lekker en de macro 's ook niet verkeerd. Geloof 120kcals en 9 e.

Dadelijk een rondleiding in een gym, ben benieuwd 👏. Dit is ook een keten en m'n favo gym uit mn oude woonplaats hoort hier nu ook bij dus daar kan ik dan ook lekker los gaan. 1 x per week wil ik wel een stukje rijden. Ik ben heel vaak verhuisd en ga meestal zowat naast een gym wonen, vind ik fijn. Heb de lesroosters al uitgepluisd wat ik allemaal wil doen 🤣 en welke lichaamsdelen waar.

Training van gisteren ging echt lekker.

Warming up: 10 min crosstrainer 100kcals
Training: 59 min upper

Plate loaded lying chest press:
10 x
10 x 10 kg
10 x 20 kg
10 x 25 kg
2 x 9 x 25 kg

Lat pulldown:
15 x 14 kg
3 x 10 x 36 kg
9 x 36 kg

Cable row:
15 x 14 kg
2 x 11 x 41 kg
2 x 10 x 41 kg

Db shoulder press:
10 x 6 kg
10 x 14 kg
9 x 14 kg
2 x 8 x 14 kg 👏

Side raises:
4 x 20 x 6 kg

Reverse fly:
12 x 20 kg
3 x 15 x 25 kg

Preacher curl:
15 x 5 kg
2 x 12 x 15 kg
11 x 15 kg

Oh tricep ext:
4 x 15 x 14 kg

Push down:
3 x 15 x 23 kg
14 x 23 kg

Kipfrikandellen van Mekkafood zijn ook goed te doen. 140kcals (standaard frik heeft ruim 200) en 8.5 gr eiwit.
Er is nog een merk maar weet de naam niet meer, kipfrikandellen en echt lekkere met 125kcals.

Af en toe helemaal niet erg, zolang het in t schema past.

Succes in je nieuwe gym!

Kipfrikandellen van Mekkafood zijn ook goed te doen. 140kcals (standaard frik heeft ruim 200) en 8.5 gr eiwit.
Er is nog een merk maar weet de naam niet meer, kipfrikandellen en echt lekkere met 125kcals.

Af en toe helemaal niet erg, zolang het in t schema past.

Succes in je nieuwe gym!
Thx! Dat klinkt ook niet verkeerd nee. Zeker niet erg af en toe.

De gym zag er goed uit, niks speciaals, maar wel schoon, mooie sauna en stoombad, alles wat je nodig hebt qua training en op het eerste oog een fijne vibe en leuk personeel. Ga morgen beginnen met een lesje African dance en yoga en dan vrijdag crossfit, zaterdag pilates in mn eigen gym. Gewoon weer even lekker bewegen op een leuke manier en dan even kijken waar ik de kracht ga implementeren. De frequentie van gym sessies gaat weer omhoog, maar dat is niet erg als het leuk is 🥳. Was trouwens wel een pokkestuk lopen 🤣.

Workout vandaag:
50 min wandelen
10 min grocery walks met 10 kg

Oh en de gemiddelde leeftijd is ook wat hoger, dus geen ge-mevrouw en ge-u meer. Veel beter voor de ontkenningsfase.

Thx! Dat klinkt ook niet verkeerd nee. Zeker niet erg af en toe.

De gym zag er goed uit, niks speciaals, maar wel schoon, mooie sauna en stoombad, alles wat je nodig hebt qua training en op het eerste oog een fijne vibe en leuk personeel. Ga morgen beginnen met een lesje African dance en yoga en dan vrijdag crossfit, zaterdag pilates in mn eigen gym. Gewoon weer even lekker bewegen op een leuke manier en dan even kijken waar ik de kracht ga implementeren. De frequentie van gym sessies gaat weer omhoog, maar dat is niet erg als het leuk is 🥳. Was trouwens wel een pokkestuk lopen 🤣.

Workout vandaag:
50 min wandelen
10 min grocery walks met 10 kg
Mooi dat het allemaal positief klinkt en er ervaren wordt door je.

Maarreeh heb je geen fiets? Hoef je niet te lopen.

• Bicep
Waarderingen: K82
Hihi Wat klink je enthousiast ! goed om dit te lezen

Hihi Wat klink je enthousiast ! goed om dit te lezen
Heb al helemaal uitgedacht wat ik waar ga doen, cardio doen op een leuke manier zoals dansen, yoga en pilates voor de core, flexibiliteit en mind en dan 2 x lower 1 x fb 1x upper kracht en 1 x crossfit voor de kracht. Even lekker gas erop tot het einde van de contest, erna iets rustiger aan. En uiteraard 2 x per week naar de sauna, is ook gezond en erg fijn. Maar ben wel vaker enthousiast 🤣gaat vaak weer snel voorbij🙈. Moet mezelf echt blijven prikkelen.

Heb al helemaal uitgedacht wat ik waar ga doen, cardio doen op een leuke manier zoals dansen, yoga en pilates voor de core, flexibiliteit en mind en dan 2 x lower 1 x fb 1x upper kracht en 1 x crossfit voor de kracht. Even lekker gas erop tot het einde van de contest, erna iets rustiger aan. En uiteraard 2 x per week naar de sauna, is ook gezond en erg fijn. Maar ben wel vaker enthousiast 🤣gaat vaak weer snel voorbij🙈. Moet mezelf echt blijven prikkelen.
Gewoon van dat fijne enthousiaste gevoel je gewoonte maken, alsof het je leven is. Gymlife!

Gelukkig kan jij jezelf motiveren en alles zo in een schedule zetten, dat is al netjes en een goed begin.. en als je motivatie weg is...gewoon hier op de site klagen hoor, lekker van je aflullen en genoeg lieve mannen hier die je zullen supporten!

Gelukkig kan jij jezelf motiveren en alles zo in een schedule zetten, dat is al netjes en een goed begin.. en als je motivatie weg is...gewoon hier op de site klagen hoor, lekker van je aflullen en genoeg lieve mannen hier die je zullen supporten!
Of een trap onder je kont geven als je die nodig hebt. Is blijkbaar wel nodig soms.

Past dat in een week 😮

En fijn toch dat je zo enthousiast bent. Misschien dansen yoga en pilates uitspreiden en met 1 ding beginnen. Als het je dan verveelt kun je voor de volgende gaan 💪lekker bezig!

Past dat in een week 😮

En fijn toch dat je zo enthousiast bent. Misschien dansen yoga en pilates uitspreiden en met 1 ding beginnen. Als het je dan verveelt kun je voor de volgende gaan 💪lekker bezig!
Jawel, met een beetje goed plannen. 2 lessen per avond en beetje kracht. Heb verder toch geen leven 🤣. Ja dat kan zeker, maar er zijn nog zat andere lessen mocht het vervelen. Sowieso alles beter dan cardio op een machien. Thx 💪

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven