- Waardering
- 27.853
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn PvA is iets gewijzigd, wilde eerst recomp-cut doen, maar doe toch eerst een minicut en ga dan verder met recompen. Zit nu een paar weken op 1600 en gaat me voor nu even iets te langzaam. 105 gr eiwitten vind ik aan de lage kant, speel liever meer op safe. Thx!Vast dieet aanhouden van 1500kcals
105g eiwit
65g vet
Rest koolhydraten
Kijk dat 10 dagen aan, en pas dan aan.
(ben nu offline plicht als echtgenoot roept)
Vet is belangrijker dan eiwit in dit voorstel, en zoveel scheelt het niet qua eiwit. minder carbs(~95), dan kom je op 110g eiwit en 75g vetMijn PvA is iets gewijzigd, wilde eerst recomp-cut doen, maar doe toch eerst een minicut en ga dan verder met recompen. Zit nu een paar weken op 1600 en gaat me voor nu even iets te langzaam. 105 gr eiwitten vind ik aan de lage kant, speel liever meer op safe. Thx!
Haha dat hoort er ook bij ja.
Bedankt voor je voorstel, maar dit bevalt me prima. Voorheen deed ik het ook zo zoals jij voorstelde, maar dan had ik enorme trek en vreetbuien, dit is fijner voor mij. Hoger in eiwitten en carbs, lager in vet.Vet is belangrijker dan eiwit in dit voorstel, en zoveel scheelt het niet qua eiwit. minder carbs(~95), dan kom je op 110g eiwit en 75g vet
Ik volg😁 zet hem op💪Hallo,
Hier CatDog, 42 jaar en al wat jaartjes af en aan actief in de sport. Mijn probleem is dat ik eigenlijk altijd te vet ben en niet consistent genoeg ben. Ik doe ook eigenlijk alleen oefeningen die ik een beetje leuk vind. Geen squat, bench en dl dus🙈. Dit ga ik veranderen.
Voor corona was ik best dedicated, maar laatste jaren ga ik eigenlijk altijd met tegenzin. Ik ga wel af en toe en soms wat vaker. Nu tussen de 2 en 6 keer per week en de komende periode ga ik 6x per week ululul volgen, eventueel met een rustdag na een ul. Me dit keer aan mn schema houden is een doel op zich. Voor de training warming up, 10 minuten, na de training 20 of 30 minuten cardio. Ben afgelopen week met opwarmen begonnen, nooit gedaan eigenlijk🙈. Laten we zeggen dat ik een luie trainee ben.
Heb een stressvolle periode achter de rug, dat heeft mijn fysiek geen goed gedaan, vetpercentage verlagen is dan ook een ander doel van deze contest. Ben ook gestopt met roken en wil echt geen procent vet aankomen en verder wil ik meer glutes, meer schouders en quads en dat wil ik allemaal bereiken door een recomp-cut. 42 helpt niet mee, maar f**k dat.
Ben 165cm , 64 kg en mn vetpercentage is volgens de onbetrouwbare weegschaal 27%.
Ik start op 1600kcals, rond 130 eiwitten 40 vet en rest koolhydraten.
Ik wacht nog even af of de contest echt doorgaat, voordat ik de schaamfoto plaats.
Intuïtief eten was ook echt geen goed idee🤣, dus fijn alles weer wegen en tracken. Had gehoopt dat ik dat nooit meer hoefde te doen, maar helaas.
![]()
![]()
Het gaat door, dus hierboven mijn startfoto's.
Squats 4 life, echt waar. Niet gesquat is niet getraind (geldt niet voor elke dag hoor en is ook met een knipoog).Warming up: 15 min fiets 100kcals
Training: 60 min lower
Vind echt niks aan dat squatten, maar probeer het wel gewoon een tijdje te doen. Denk niet voor altijd 🤣.
Sumo squat:
12 x 20 kg
4 x 12 x 30 kg
Rdl:
10 x 20 kg
10 x 30 kg
8 x 40 kg
3 x 7 x 60 kg
8 x 60 kg
Bss:
3 x 10 x 16 kg
Adductor:
3 x 12 x 38 kg
Abductor:
3 x 15 x 38 kg
One leg extension:
15 x 27 kg
12 x 32 kg
2 x 12 x 32 kg
10 x 32 kg
Calfs leg press (smith bezet):
4 x 12 x 141 kg
Crunch mach:
4 x 15 x 27 kg
Leg raises rom. chair:
4 x 15
Woodchopper:
4 x 15 x 11 kg
Cardio: 42 min
19 min fiets: 110 kcals
23 min helling lopen afwisselend: 200
Ik probeer elke trainingsdag 100 kcals voor de training en minimaal 200 kcals na de training te verbranden met cardio tuurlijk is het wel maar een indicatie. Zo hoef ik niet op een houtje te bijten, naast dat mn longen en hart en zo het ook gewoon prettig vinden.
Ben ook bezig met een soort experiment, ben recent gestopt met de pil en ben toch wel benieuwd wat dat doet qua spieropbouw, aangezien het volgens onderzoek niet zo gunstig is voor de gains om die te nemen. De eerste maand nadat ik stopte werd mijn buik helemaal flubberig, maar dat is nu goedgekomen. Ik bemerk wel al enige krachttoename.
Haha de ambassadeur van de squat 😃, klopt helemaal, maar leuk is anders. Ben benieuwd of ik er toch van ga houden. Wonderen bestaan, ik haatte cardio eerst ook en cardio nu elke dag. Niet alles in het leven is leuk, maar soms wel functioneel en voordelig voor vanalles.Squats 4 life, echt waar. Niet gesquat is niet getraind (geldt niet voor elke dag hoor en is ook met een knipoog).
Eigenlijk squat je de hele dag door, als je op een stoel zit en weer opstaat doe je al een Squat.
Als je van je bank opstaat of uit de auto stapt, zelfs als je de trap oploopt doe je een soort minisquat....
De squat is de koning van alle krachttrainingsoefeningen.
In een goede houding zorgt ie natuurlijk voor sterke gespierde benen, maar ook je core wordt er door versterkt, de spanning in je boven lichaam en het goed in en uitademen zorgt ook dat je bovenlichaam er door wordt gevormd.
Daarnaast helpt het je lichaam hormonen aan te maken die er weer voor zorgen dat spiergroei wordt aangesproken, je gaat er ook enorm goed van afvallen (vet verliezen).
Natuurlijk dient je voeding dan wel op je training te zijn aangepast maar geloof me, als je de Squat in je hart krijgt dan wil je minimaal 2 x per week squatten.
Squats4life!
Haha de ambassadeur van de squat 😃, klopt helemaal, maar leuk is anders. Ben benieuwd of ik er toch van ga houden. Wonderen bestaan, ik haatte cardio eerst ook en cardio nu elke dag. Niet alles in het leven is leuk, maar soms wel functioneel en voordelig voor vanalles.