AndroidHealthClinic

Contest Log (v) FatCatDog to FitCatDog

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vast dieet aanhouden van 1500kcals
105g eiwit
65g vet
Rest koolhydraten
Kijk dat 10 dagen aan, en pas dan aan.
(ben nu offline plicht als echtgenoot roept)

• Topic Starter Topic Starter
Vast dieet aanhouden van 1500kcals
105g eiwit
65g vet
Rest koolhydraten
Kijk dat 10 dagen aan, en pas dan aan.
(ben nu offline plicht als echtgenoot roept)
Mijn PvA is iets gewijzigd, wilde eerst recomp-cut doen, maar doe toch eerst een minicut en ga dan verder met recompen. Zit nu een paar weken op 1600 en gaat me voor nu even iets te langzaam. 105 gr eiwitten vind ik aan de lage kant, speel liever meer op safe. Thx!

Haha dat hoort er ook bij ja.

Mooi uitgangspunt, succes!

Mijn PvA is iets gewijzigd, wilde eerst recomp-cut doen, maar doe toch eerst een minicut en ga dan verder met recompen. Zit nu een paar weken op 1600 en gaat me voor nu even iets te langzaam. 105 gr eiwitten vind ik aan de lage kant, speel liever meer op safe. Thx!

Haha dat hoort er ook bij ja.
Vet is belangrijker dan eiwit in dit voorstel, en zoveel scheelt het niet qua eiwit. minder carbs(~95), dan kom je op 110g eiwit en 75g vet

Vet is belangrijker dan eiwit in dit voorstel, en zoveel scheelt het niet qua eiwit. minder carbs(~95), dan kom je op 110g eiwit en 75g vet
Bedankt voor je voorstel, maar dit bevalt me prima. Voorheen deed ik het ook zo zoals jij voorstelde, maar dan had ik enorme trek en vreetbuien, dit is fijner voor mij. Hoger in eiwitten en carbs, lager in vet.

Ik kom van 66,5kg en ben nu 2,5 kg kwijt in 12 weken en langzaam is prima, maar nu de zomer echt voor de deur staat 😅 mag de vaart er even in.

Warming up: 10 min
Training: upper 55 min

Straight arm lat pulldown:
4 x 12 x 23 kg

Inverted row:
3 x 15

Face pull:
12 x 14 kg
4 x 12 x 18 kg

Incl db bp:
12 x 6 kg
4 x 10 x 14 kg

Cable row:
12 x 14 kg
4 x 8 x 41 kg

Db shoulder press:
4 x 10 x 12 kg

Preacher curl:
4 x 12 x 12,5 kg

Dip machine:
12 x 29 kg
3 x 12 x 32 kg

Cardio: 35 min
20 min crosstrainer
15 min helling lopen = 340 kcals

1460 kcals
E: 144
K: 136
V: 37

Sterke face pull voor een vrouw 💪

Lekker bezig! Girlpower :cheer:

Geen idee wat er vandaag aan de hand was, de bami van musclemeat of de pwo, maar ik was best sterk in vergelijking met voorheen. Hip thrust doe ik omdat ik lui ben altijd met de machine, met beduidend minder gewicht dan losse barbell. Vandaag weer eens los geprobeerd, toch 20 kg meer dan laatste keer in februari. Volgende keer weer de machine. Misschien helpt het ook wel dat ik nu echt rust neem tussen de sets. Warming up, rust tussen de sets en cardio, misschien wordt het toch nog wat dit keer.

Warming up: 10 min fietsen
Training lower: 80 min

Lying leg press:
12 x 50 kg
4 x 8 x 105kg

Bb hip thrust:
12 x 30 kg
4 x 8 x 100 kg

Cable kick back:
4 x 15 kg

Cable abduction:
3 x 15 x 5 kg

Leg extension:
12 x 64 kg
10 x 73 kg
10 x 77 kg
7 x 77 kg
2 x 8 x 82 kg

Heel elevated globet squat:
15- 12- 13 x 12 kg

Leg curl:
15 x 41 kg
3 x 15 x 45 kg

Calfs leg press:
15 x 109 kg
2 x 11 x 127 kg
2 x 12 x 127 kg

Crunch mach:
4 x 12 x 27 kg

Reverse side bends:
4 x 12 x 11 kg

Leg raises:
4 x 15

Cardio: 60 min tuinieren
Vond de gym sessie wel lang genoeg en tank leeg.

Ik hou het qua voeding voortaan bij week gemiddeldes, te veel details anders.
Kcals: 1601
E: 141
K: 159
V: 45

Gewicht: 63,3 kg
Zo is eigenlijk prima, voel me goed, trek is prima te doen, ik hou de cardio erin en blijf zo doorgaan. Dit is niet mijn hobby, ben meer van perma bulken.

Vond nog een vape onder het bed, wel weer aan zitten lurken, maar was niet eens meer zo lekker 👏.

Das de wedstrijd vibe 💪

Succes!

En nog een vrouw en nog wel in mijn leeftijdscategorie. ;)

Mooi startfysiek ook hoor, ben benieuwd welke richting het uit gaat. Veel succes! :thumb:

Gisteren actieve rustdag gehad.
Cardio: 40 min loopband helling: 350kcals

Helaas kwam er bezoek met lekkers, dus voor niks cardio gedaan, of ja niet voor niks, gewoon quit gespeeld. Ga er niet al te spastisch over doen.

Warming up: 10 min crosstrainer 100 kcals
Training: 50 min upper

Reverse lat pulldown:
4 x 12 x 41 kg

Fly mach:
4 x 12 x 23 kg

Reverse fly mach:
4 x 15 x 18 kg

Shoulder press mach:
4 x 10 x 23 kg

Chin up:
2-1-1-1

Mach side raises:
4 x 15 x 3,75 kg

Tricep dip plate mach:
4 x 13 x 40 kg

Hammer curl:
4 x 12 x 7 kg

Reverse tricep:
4 x 12 x 27 kg

Row mach helaas vergeten.

Cardio: 35 min lopen afwisselend: 200 kcals

Hallo,

Hier CatDog, 42 jaar en al wat jaartjes af en aan actief in de sport. Mijn probleem is dat ik eigenlijk altijd te vet ben en niet consistent genoeg ben. Ik doe ook eigenlijk alleen oefeningen die ik een beetje leuk vind. Geen squat, bench en dl dus🙈. Dit ga ik veranderen.

Voor corona was ik best dedicated, maar laatste jaren ga ik eigenlijk altijd met tegenzin. Ik ga wel af en toe en soms wat vaker. Nu tussen de 2 en 6 keer per week en de komende periode ga ik 6x per week ululul volgen, eventueel met een rustdag na een ul. Me dit keer aan mn schema houden is een doel op zich. Voor de training warming up, 10 minuten, na de training 20 of 30 minuten cardio. Ben afgelopen week met opwarmen begonnen, nooit gedaan eigenlijk🙈. Laten we zeggen dat ik een luie trainee ben.

Heb een stressvolle periode achter de rug, dat heeft mijn fysiek geen goed gedaan, vetpercentage verlagen is dan ook een ander doel van deze contest. Ben ook gestopt met roken en wil echt geen procent vet aankomen en verder wil ik meer glutes, meer schouders en quads en dat wil ik allemaal bereiken door een recomp-cut. 42 helpt niet mee, maar f**k dat.

Ben 165cm , 64 kg en mn vetpercentage is volgens de onbetrouwbare weegschaal 27%.
Ik start op 1600kcals, rond 130 eiwitten 40 vet en rest koolhydraten.

Ik wacht nog even af of de contest echt doorgaat, voordat ik de schaamfoto plaats.

Intuïtief eten was ook echt geen goed idee🤣, dus fijn alles weer wegen en tracken. Had gehoopt dat ik dat nooit meer hoefde te doen, maar helaas.

IMG_20240516_203839.jpg

IMG_20240517_211752.jpg

Het gaat door, dus hierboven mijn startfoto's.
Ik volg😁 zet hem op💪

Warming up: 15 min fiets 100kcals
Training: 60 min lower

Vind echt niks aan dat squatten, maar probeer het wel gewoon een tijdje te doen. Denk niet voor altijd 🤣.

Sumo squat:
12 x 20 kg
4 x 12 x 30 kg

Rdl:
10 x 20 kg
10 x 30 kg
8 x 40 kg
3 x 7 x 60 kg
8 x 60 kg

Bss:
3 x 10 x 16 kg

Adductor:
3 x 12 x 38 kg

Abductor:
3 x 15 x 38 kg

One leg extension:
15 x 27 kg
12 x 32 kg
2 x 12 x 32 kg
10 x 32 kg

Calfs leg press (smith bezet):
4 x 12 x 141 kg

Crunch mach:
4 x 15 x 27 kg

Leg raises rom. chair:
4 x 15

Woodchopper:
4 x 15 x 11 kg

Cardio: 42 min
19 min fiets: 110 kcals
23 min helling lopen afwisselend: 200

Ik probeer elke trainingsdag 100 kcals voor de training en minimaal 200 kcals na de training te verbranden met cardio tuurlijk is het wel maar een indicatie. Zo hoef ik niet op een houtje te bijten, naast dat mn longen en hart en zo het ook gewoon prettig vinden.

Ben ook bezig met een soort experiment, ben recent gestopt met de pil en ben toch wel benieuwd wat dat doet qua spieropbouw, aangezien het volgens onderzoek niet zo gunstig is voor de gains om die te nemen. De eerste maand nadat ik stopte werd mijn buik helemaal flubberig, maar dat is nu goedgekomen. Ik bemerk wel al enige krachttoename.

Warming up: 15 min fiets 100kcals
Training: 60 min lower

Vind echt niks aan dat squatten, maar probeer het wel gewoon een tijdje te doen. Denk niet voor altijd 🤣.

Sumo squat:
12 x 20 kg
4 x 12 x 30 kg

Rdl:
10 x 20 kg
10 x 30 kg
8 x 40 kg
3 x 7 x 60 kg
8 x 60 kg

Bss:
3 x 10 x 16 kg

Adductor:
3 x 12 x 38 kg

Abductor:
3 x 15 x 38 kg

One leg extension:
15 x 27 kg
12 x 32 kg
2 x 12 x 32 kg
10 x 32 kg

Calfs leg press (smith bezet):
4 x 12 x 141 kg

Crunch mach:
4 x 15 x 27 kg

Leg raises rom. chair:
4 x 15

Woodchopper:
4 x 15 x 11 kg

Cardio: 42 min
19 min fiets: 110 kcals
23 min helling lopen afwisselend: 200

Ik probeer elke trainingsdag 100 kcals voor de training en minimaal 200 kcals na de training te verbranden met cardio tuurlijk is het wel maar een indicatie. Zo hoef ik niet op een houtje te bijten, naast dat mn longen en hart en zo het ook gewoon prettig vinden.

Ben ook bezig met een soort experiment, ben recent gestopt met de pil en ben toch wel benieuwd wat dat doet qua spieropbouw, aangezien het volgens onderzoek niet zo gunstig is voor de gains om die te nemen. De eerste maand nadat ik stopte werd mijn buik helemaal flubberig, maar dat is nu goedgekomen. Ik bemerk wel al enige krachttoename.
Squats 4 life, echt waar. Niet gesquat is niet getraind (geldt niet voor elke dag hoor en is ook met een knipoog).

Eigenlijk squat je de hele dag door, als je op een stoel zit en weer opstaat doe je al een Squat.
Als je van je bank opstaat of uit de auto stapt, zelfs als je de trap oploopt doe je een soort minisquat....

De squat is de koning van alle krachttrainingsoefeningen.

In een goede houding zorgt ie natuurlijk voor sterke gespierde benen, maar ook je core wordt er door versterkt, de spanning in je boven lichaam en het goed in en uitademen zorgt ook dat je bovenlichaam er door wordt gevormd.

Daarnaast helpt het je lichaam hormonen aan te maken die er weer voor zorgen dat spiergroei wordt aangesproken, je gaat er ook enorm goed van afvallen (vet verliezen).

Natuurlijk dient je voeding dan wel op je training te zijn aangepast maar geloof me, als je de Squat in je hart krijgt dan wil je minimaal 2 x per week squatten.

Squats4life!

Squats 4 life, echt waar. Niet gesquat is niet getraind (geldt niet voor elke dag hoor en is ook met een knipoog).

Eigenlijk squat je de hele dag door, als je op een stoel zit en weer opstaat doe je al een Squat.
Als je van je bank opstaat of uit de auto stapt, zelfs als je de trap oploopt doe je een soort minisquat....

De squat is de koning van alle krachttrainingsoefeningen.

In een goede houding zorgt ie natuurlijk voor sterke gespierde benen, maar ook je core wordt er door versterkt, de spanning in je boven lichaam en het goed in en uitademen zorgt ook dat je bovenlichaam er door wordt gevormd.

Daarnaast helpt het je lichaam hormonen aan te maken die er weer voor zorgen dat spiergroei wordt aangesproken, je gaat er ook enorm goed van afvallen (vet verliezen).

Natuurlijk dient je voeding dan wel op je training te zijn aangepast maar geloof me, als je de Squat in je hart krijgt dan wil je minimaal 2 x per week squatten.

Squats4life!
Haha de ambassadeur van de squat 😃, klopt helemaal, maar leuk is anders. Ben benieuwd of ik er toch van ga houden. Wonderen bestaan, ik haatte cardio eerst ook en cardio nu elke dag. Niet alles in het leven is leuk, maar soms wel functioneel en voordelig voor vanalles.

Haha de ambassadeur van de squat 😃, klopt helemaal, maar leuk is anders. Ben benieuwd of ik er toch van ga houden. Wonderen bestaan, ik haatte cardio eerst ook en cardio nu elke dag. Niet alles in het leven is leuk, maar soms wel functioneel en voordelig voor vanalles.

✌🏽💪🏽👍🏽

Eergisteren actieve rustdag.
Cardio: 180 min tuinieren

Gisteren:
Warming up: 10 min crosstrainer 100kcals
Training: 67 min upper

Bb bp:
10 x 20 kg
10 x 30 kg
3 x 40 kg
4 x 8 x 35 kg

T-bar row:
12 x 5 kg
4 x 8 x 17,5 kg

Lat pulldown:
12 x 14 kg
3 x 12 x 36 kg

Incl db fly:
4 x 12 x 8 kg

Shoulder press mach: bb's bezet voor ohp
12 x 9 kg
12 x 23 kg
4 x 8 x 27 kg

Db side raises:
4 x 15 x 6 kg

Tricep push down:
4 x 12 x 23 kg

Oh rope tricep ext:
4 x 12 x 14 kg

Iso db curl:
4 x 12 x 6 kg

Hammer curl:
4 x 12 x 6 kg

Blijft toch lastig me aan mijn schema te houden. Oorspronkelijk is het 6 oefeningen, maar dan dagelijks, heb toch wat toegevoegd, maar heb nu om de 2 dagen rust, dus zal niet zo n ramp zijn? Oorspronkelijk is het 2 rug 1 borst 1 schouder en 1 tricep en 1 biceps, maar vind ik net iets te weinig.

Het begint lekker te gaan, gewicht nu 62,8 kg. Mijn kcal gemiddelde deze week was 1740 door een uitspatting aan het begin en het einde van de week. Jellybeans. Wel best wat cardio gedaan, scheelt misschien. Heb niet altijd tijd om lang cardio te doen, op dagen dat ik cardio kan doen eet ik dan meer dan op de dagen dat dat minder goed lukt.

8 juni:
Warming up: 9.30m 100kcals
Training: lower 69 min

Squat:
8 x 20 kg
8 x 30 kg
4 x 8 x 40

Rdl:
12 x 20 kg
12 x 30 kg
4 x 8 x 50 kg
2 x 10 x 30 kg back off sets, aangezien mn rug geen hoger gewicht trekt. Op dbb over gelezen 🤓.

Smith reverse lunge:
12 x
12 x 20 kg

Lying leg curl
12 x 24 kg
10 x 27 kg
9 x 27 kg
10 x 27 kg

Seated calf raises:
15 x 45 kg
2 x 13 x 45 kg
12 x 45 kg