XXL Nutrition

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

Beter gaan wielrennen dan.

Op 5 oktober 2018 overleed Jimmy Duquennoy, een 23-jarige profwielrenner uit Doornik, onverwacht. Duquennoy kwam uit voor WB Aqua Protect Veranclassic, een procontinentale ploeg. De jonge renner overleed aan de gevolgen van een hartstilstand die hij thuis in de zetel kreeg.

Ook na een hartstilstand, tijdens Parijs-Roubaix 2018, overleed Michael Goolaerts (23) van Veranda’s Willems-Crelan op 8 april 2018 in het ziekenhuis.

-b3f3-db4d01a18a4c_web_scale_0.1101625_0.1101625__.jpg

© Photo News
Op 18 april 2018 lag Jeroen Goeleven (25) uit Paal levenloos in zijn kamer. Uit de eerste bevindingen van de wetsgeneesheer blijkt dat hij een natuurlijke dood is gestorven.

Op 6 november 2017 werd de belofte Bjarne Vanacker (20) uit Torhout dood in zijn bed aangetroffen. De precieze oorzaak is nooit gevonden.

De meest legendarische blessure blijft de gescheurde anus van Javier Mascherano.

• Like
Waarderingen: Boca
Zijn er nog IFBB bodybuilder gespot trouwens?

Healthwise kun je denk ik beter in je jongere jaren (18-28) groot zijn.

Lichaam kan op die leeftijd aardig wat schade verdragen.
Ik hoop het, maar ik heb te vaak het tegendeel gezien. Hopelijk gebruiken de gebruikers nu met meer verantwoordelijkheidsgevoel dan in de jaren '80 en '90.
En ja,die jongens deden wedstrijden en werden ondersteunt door een arts.

CM2.jpg

Cedric McMillan en Shawn Rhoden waren in mijn optiek de Zane's van het moderne tijdperk.

Super aardige vent ook, Cedric. Heeft een keer op de SAP cup gestaan met Scitec volgens mij.

Super aardige vent ook, Cedric. Heeft een keer op de SAP cup gestaan met Scitec volgens mij.

Het jaar dat hij de Arnold won kwam ik hem tegen op de parkeerplaats tijdens Fibo. Ik vroeg of ik met hem op de foto mocht (die mijn moeder van ons maakte). Vervolgens vraagt hij: yoo man is that your momma? En toen kwam hij naar haar toe en gaf hij haar een knuffel en een zoen op haar wang :hahaha: zoiets blijft je gewoon heel je leven bij… wat een figuur.

En ja mijn moeder is best wel milf btw

Het jaar dat hij de Arnold won kwam ik hem tegen op de parkeerplaats tijdens Fibo. Ik vroeg of ik met hem op de foto mocht (die mijn moeder van ons maakte). Vervolgens vraagt hij: yoo man is that your momma? En toen kwam hij naar haar toe en gaf hij haar een knuffel en een zoen op haar wang :hahaha: zoiets blijft je gewoon heel je leven bij… wat een figuur.

En ja mijn moeder is best wel milf btw
Ja, dat klinkt wel als hem. Tijdens zijn pro carrière bleef hij trouwens militair.

Terug
Naar boven