MuscleMeat

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

Wordt het niet eens tijd voor Kai om een beetje te downsizen? Die kerel is ook al dik in de 40 en compete toch niet meer. Zou zonde zijn mocht ‘ie ook vroegtijdig komen te overlijden a la Shawn en Cedric.

Wordt het niet eens tijd voor Kai om een beetje te downsizen? Die kerel is ook al dik in de 40 en compete toch niet meer. Zou zonde zijn mocht ‘ie ook vroegtijdig komen te overlijden a la Shawn en Cedric.

Blijft toch een beetje Russisch Roulette. Het ene lichaam is het andere niet, dat bewijzen dergelijke figuren maar weer, bijna de 50 aantikkend.

Hier wordt exact dezelfde vraag gesteld.
Zag er wel een ferme guest posing uit trouwens.

Als je zijn insta bekijkt... brute fysiek nog hoor.

1687431004449.png

Hier wordt exact dezelfde vraag gesteld.
Zag er wel een ferme guest posing uit trouwens.

Als je zijn insta bekijkt... brute fysiek nog hoor.

1687431004449.png

nou dat ook weer niet hoor haha :P
En hij is nog Huge maar ik denk als je hem echt naast de O deelnemers zet dat hij toch wat tegen valt ook kwa size denk ik wel dat hij niet meer zo is als dat hij was

Sonny Schmidt
IMG_0450.jpeg

Brian Buchanan The Man With the best V-Shape

IMG_0451.jpeg

Vanaf 17.30 ongeveer

Roman Fritz is al jaaaren mijn favoriete pro bodybuilder.

Shawn Ray
shawn-ray-profile.jpg

Shawn-Rey-1.png

John Jewett. Top kerel, echt de moeite waard om te volgen. Post ook over zijn PED gebruik met onderbouwing over de keuze voor zijn gear/hoeveelheden.

• Like
Waarderingen: AK
John Jewett. Top kerel, echt de moeite waard om te volgen. Post ook over zijn PED gebruik met onderbouwing over de keuze voor zijn gear/hoeveelheden.

Wel mee eens maar ik kan er echt niet meer naar kijken, alsof ik een autistische robot hoor praten.

Terug
Naar boven