MuscleMeat

Sticky Favoriete foto's van Bodybuilders

Wel mee eens maar ik kan er echt niet meer naar kijken, alsof ik een autistische robot hoor praten.

Toen ik hem eens hoorde zeggen dat hij in de keuken rondjes loopt terwijl hij zijn meal aan het microwaven is om aan zijn daily steps te komen haakte ik af lol

Dat soort mensen horen in een inrichting en niet op een bb stage

Toen ik hem eens hoorde zeggen dat hij in de keuken rondjes loopt terwijl hij zijn meal aan het microwaven is om aan zijn daily steps te komen haakte ik af lol

Heb je toevallig een link van dat filmpje? :roflol:

Wesley vissers die adviseert nog om tussen de werksets van je training te gaan lopen. Heb het geprobeerd aangezien ik zijn fysiek wel wil, maar vreemd genoeg werkte het niet voor mij 🫠

Wesley vissers die adviseert nog om tussen de werksets van je training te gaan lopen. Heb het geprobeerd aangezien ik zijn fysiek wel wil, maar vreemd genoeg werkte het niet voor mij 🫠

Dat werkt alleen als je ook zo'n overdreven nep Engels accent erbij opzet :dunno:

• Heart
Waarderingen: AK
Hij heeft tegenwoordig ook stug schaamhaar op zijn hoofd, zodat hij langer is dan 1m90.

• Haha
Waarderingen: Vonk
Zijn haren zijn wel sterk verbeterd afgelopen jaar. Hij heeft ook een vlog gemaakt hoe/wat ie daarvoor gedaan heeft met voor/na fotos.
Maar ff serieus, hij zit daardoor nu ook permanent in een andere lengte categorie zodat hij meer mag wegen.

• Like
Waarderingen: AK
4F802667-1CD5-41B0-8250-1B0B261ADB06.png

Wat een transformatie, 2019 O en 2022.
DDFF6326-8AF8-44B7-8833-DB1C2922CFB6.jpeg

Ik loop meestal van de bank naar de koelkast en weer terug voor mijn daily steps.

Terug
Naar boven