- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Heerlijk materiaal tochArnold en Dave Draper.
![]()
Kijk naar dat primitieve rack en de barbell die buigt.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk materiaal tochArnold en Dave Draper.
![]()
Kijk naar dat primitieve rack en de barbell die buigt.
Als je ziet wat er nu allemaal verkrijgbaar is, denk ik altijd aan de originele Gold's Gym. Hadden ze al die peperdure shit van tegenwoordig nodig? Nee!
Dat zal te maken hebben met de plek van injecteren. Vroeger bil of bovenbeen, toen nog nooit gehoord over in schouders etc.Valt me op dat ze in die tijd eigenlijk nooit cannonball delts hadden.
Dus ze hadden wel cannonbal glute's en quads?Dat zal te maken hebben met de plek van injecteren. Vroeger bil of bovenbeen, toen nog nooit gehoord over in schouders etc.
Ben m’n homegym aan het uitbouwen met alleen maar old school toestellen. Zelf ook altijd in een gym getraind die uitsluitend oude toestellen hadden, muv hypermoderne cardiotoestellenAls je ziet wat er nu allemaal verkrijgbaar is, denk ik altijd aan de originele Gold's Gym. Hadden ze al die peperdure shit van tegenwoordig nodig? Nee!

SEO en HGH.Valt me op dat ze in die tijd eigenlijk nooit cannonball delts hadden.
Nou, nou...Valt me op dat ze in die tijd eigenlijk nooit cannonball delts hadden.
Vergelijk het eens met een Ramy, dan zie duidelijk verschil.