Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+ iets van 30kg meer aan massa, is niet te vergelijken.Vergelijk het eens met een Ramy, dan zie duidelijk verschil.
![]()
Dat zijn net bowlingballen.
Ik begon ook niet met de vergelijking.+ iets van 30kg meer aan massa, is niet te vergelijken.

Damn, das een goede foto/shape van Zane, nog nooit gezien. Hij heeft hier de beste combi van massa en definitie die ik ooit gezien heb bij hem.
Tegenwoordig hebben de individuele spieren ook veel minder vorm en definitie dan vroeger. Moderne bodybuilders in het off seizoen zien er als vetz*kken uit, terwijl een vrij vette Arnold nog atletisch overkwam. Dit is gekomen na het tijdperk Levone-Wheeler-Martinez, die grotere spieren hadden dan Arnold maar er nog atletischer uitzagen.Ik begon ook niet met de vergelijking.
Statement was dat schouders vroeger relatief kleiner oogden tov de rest. Alsof die met de huidige gear extra groei krijg, meer dan bvb chest of rug. Arnold z'n chest zou vandaag de dag ook heel goed scoren, maar in zijn tijd liepen er weinig rond met schouders die vandaag de dag mee zouden komen.
Die heb ik wel eens ontmoet toen hij er minder uitzag, in 1982 of zo. Hij was ook veel korter dan ik verwacht had.
ik weet het niet hoe het zit over vroeger maar ik las in het verleden hier en daar dat in zijn tijd je makkelijk gear kon halen in de apotheek en dat het ook veel krachtiger was dan de gear die nu momenteel op de markt staat.Ik denk dat heel het schouder verhaal te verklaren is door steroids. Om de een of andere reden reageren schouders altijd heel goed en snel op gear. Ik merk het aan mezelf ook. Tijdens een low dose cruise zijn me delts als eerste plat en na een paar weken blast zijn ze weer rond en full as f**k.
Arnold en shit gebruikten minder gear als dat men nu gebruikt. Van een paar honderd mg test en een beetje dbol of winstrol ga je niet dezelfde shoulder pop hebben als op 100mg tren ace en mast prop ED en 50mg winstrol ernaast.
Niet zoveel lezen.ik weet het niet hoe het zit over vroeger maar ik las in het verleden hier en daar dat in zijn tijd je makkelijk gear kon halen in de apotheek en dat het ook veel krachtiger was dan de gear die nu momenteel op de markt staat.

Lekker Deca op 50-100mg/ml niet gek dat je dan 6ml zet 😉ik weet het niet hoe het zit over vroeger maar ik las in het verleden hier en daar dat in zijn tijd je makkelijk gear kon halen in de apotheek en dat het ook veel krachtiger was dan de gear die nu momenteel op de markt staat.
Niet GH, Insuline en aanverwanten?Ik denk dat heel het schouder verhaal te verklaren is door steroids.
Een aantal prutsers met matchstick armen op dit forum hebben betere schouders en lats dan de helden uit de golden era...