MuscleMeat

Favoriete Whey Delicious Smaak?

Peiling Peiling Wat is je favoriete smaak Whey Delicious?

• Totaal stemmers
    338
We hebben de smaak van de Yoghurt Framboos iets sterker gemaakt (iets meer framboos). Zelf vind ik het nu nog lekkerder :zuip:

Ik ben benieuwd! Ik vind hem zoals ik hem nu heb juist perfect, ik ben niet zo van de te zoete/sterke smaken. Een lekkere frisse neutrale smaak is voor mij ideaal.

Ik ben benieuwd! Ik vind hem zoals ik hem nu heb juist perfect, ik ben niet zo van de te zoete/sterke smaken. Een lekkere frisse neutrale smaak is voor mij ideaal.

Nee deze is zeker niet te zoet geworden wat zeker omdat het een Yoghurt smaak is moet deze ook wat zurig smaken.

Cheery!!! Lekker net D'r Pepper :p

chocolade blijf ik heel lekker vinden :D

choco

Tot nu toe de smaken chocolade, c&c, speculaas, aardbei/banaan, appeltaart en perzik/mango gehad. Geen enkele smaak die me tegenviel. Om zo te drinken vond ik speculaas en appeltaart de lekkerste. Om te mengen met oats vind ik de chocolade en c&c erg lekker. :D

Vooral choco en vanille, de basissmaken maar ook aardbei/banaan en chocolade/caramel vind ik lekker. Wel spijtig dat in de sample pack de smaak yoghurt framboos niet in zit. Denk dat het een smaak is die echt heerlijk kan zijn maar ook kan tegenvallen. Heb gisteren 4 potten whey delicious (1 choco, 2 choc/caramel en 1 aardbei/banaan) besteld maar dierf de yoghurt-framboos niet bestellen :p
Er stond ook bij 'limited edition', wil dit zeggen dat deze nog maar een beperkte tijd beschikbaar blijft? Of zal deze er nog zijn als mijn 4 potten op zijn? :)

Tot nu toe de smaken chocolade, c&c, speculaas, aardbei/banaan, appeltaart en perzik/mango gehad. Geen enkele smaak die me tegenviel. Om zo te drinken vond ik speculaas en appeltaart de lekkerste. Om te mengen met oats vind ik de chocolade en c&c erg lekker. :D

:thumbs:

Vooral choco en vanille, de basissmaken maar ook aardbei/banaan en chocolade/caramel vind ik lekker. Wel spijtig dat in de sample pack de smaak yoghurt framboos niet in zit. Denk dat het een smaak is die echt heerlijk kan zijn maar ook kan tegenvallen. Heb gisteren 4 potten whey delicious (1 choco, 2 choc/caramel en 1 aardbei/banaan) besteld maar dierf de yoghurt-framboos niet bestellen :p
Er stond ook bij 'limited edition', wil dit zeggen dat deze nog maar een beperkte tijd beschikbaar blijft? Of zal deze er nog zijn als mijn 4 potten op zijn? :)

Yoghurt-Framboos blijft zeker maar deze komt van een andere producent (waar ook de isolaat gemaakt wordt) dan waar de andere whey delicious smaken en ook het samplepack gevuld wordt. Daar moeten we logistiek nog iets op verzinnen. Voorlopig noemen we deze limited dan heb ik mooi een excuus waarom deze niet in het sample pack zit :p

De smaken speculaas en watermeloen worden nu uitverkocht en daar krijgen we als deze op zijn de smaken Vanille-Kaneel en Framboos-Kiwi voor terug.

Binnen nu en twee weken verwacht ik de twee nieuwe smaken: Vanille-Kaneel en Framboos-Kiwi :zuip:

Vanille kaneel ga ik zeker proberen, ben gek op kaneel!

Dat klinkt goed, Vanille kaneel! lijkt me goed te gebruiken door de havermout als ontbijt.

Pistachio vind ik echt helemaal te gek. Lekkere volle smaak heeft de shake dan.

Speculaas was ook lekker, jammer dat die er dus uitgaat.

Pistache idd

Heb de yoghurt framboos bested maar vind de smaak heel erg tegenvallen. Ook nog eens 2,5KG van besteld :(. Volgende keer maar gewoon weer aarbei-banaan of chocolade.

Pistache :P
Zou wel graag Appeltaart willen proberen next time.

Terug
Naar boven