Fitness Seller

Favoriete Whey Delicious Smaak?

Peiling Peiling Wat is je favoriete smaak Whey Delicious?

• Totaal stemmers
    338
Heb de yoghurt framboos bested maar vind de smaak heel erg tegenvallen. Ook nog eens 2,5KG van besteld :(. Volgende keer maar gewoon weer aarbei-banaan of chocolade.
De smaak is wennen. Ik heb hem zelf ook. In het begin viel hij ook wat tegen, maar na een tijdje ging ik hem wel waarderen. In tegenstelling tot de andere smaken is hij veel minder zoet. Maar dit is daarentegen weer de enige smaak die mijn vrouw ook lekker vindt. Ze houdt niet zo van die zoete smaken, dus yoghurt-framboos is een uitkomst. Dus op haar verzoek heb ik een extra pot van 2,5 kg besteld;). Probeer hem eens met melk, dan hij is stukken beter te doen. ---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ----------
:thumbs: Yoghurt-Framboos blijft zeker maar deze komt van een andere producent (waar ook de isolaat gemaakt wordt) dan waar de andere whey delicious smaken en ook het samplepack gevuld wordt. Daar moeten we logistiek nog iets op verzinnen. Voorlopig noemen we deze limited dan heb ik mooi een excuus waarom deze niet in het sample pack zit :p De smaken speculaas en watermeloen worden nu uitverkocht en daar krijgen we als deze op zijn de smaken Vanille-Kaneel en Framboos-Kiwi voor terug.
René, Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar ik ga toch deze vraag stellen: komen er in de toekomst nog eventueel andere yoghurt-smaken (aardbei, banaan, etc)? Mijn vrouw vroeg aan mij of er meer yoghurt-smaken waren, maar daar moest ik nog even ontkennend op antwoorden...

De smaak is wennen. Ik heb hem zelf ook. In het begin viel hij ook wat tegen, maar na een tijdje ging ik hem wel waarderen. In tegenstelling tot de andere smaken is hij veel minder zoet. Maar dit is daarentegen weer de enige smaak die mijn vrouw ook lekker vindt. Ze houdt niet zo van die zoete smaken, dus yoghurt-framboos is een uitkomst. Dus op haar verzoek heb ik een extra pot van 2,5 kg besteld;). Probeer hem eens met melk, dan hij is stukken beter te doen. ---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:19 ---------- René, Ik denk dat ik het antwoord al weet, maar ik ga toch deze vraag stellen: komen er in de toekomst nog eventueel andere yoghurt-smaken (aardbei, banaan, etc)? Mijn vrouw vroeg aan mij of er meer yoghurt-smaken waren, maar daar moest ik nog even ontkennend op antwoorden...

Had je vraag over het hoofd gezien. We zijn bezig met een perzik yoghurt smaak.

De Vanille-Kaneel is ook binnen! :banana:

Nice! Van de week maar eens bestellen dan, kan ik afentoe afwisselen met pistache, is de Rice powder ook al binnen?

Die cappucino is gruwelijk lekker :)

Die cappucino is gruwelijk lekker :)

Dat kan ik zeker ook beamen.
Ik hou totaal niet van koffie, maar dit kan ik zo wegdrinken :)

:thumbs:

Nice! Van de week maar eens bestellen dan, kan ik afentoe afwisselen met pistache, is de Rice powder ook al binnen?

Pouches (zakken) voor de Perfect Whey Protein 750gram en het rijstpoeder komen rond 10 april pas binnen heb ik gehoord. Dat moeten deze nog gevuld. Ik verwacht het dus rond de 15e op voorraad komt.

Sowieso altijd choco

Pistache ook topper !

Iemand die mij mogelijk kan helpen aan een paar samples cappucino whey?
Ik heb laatst een sample geprobeerd en die was echt super :drool:
Ik ben lactose intolerant maar had in eerste instantie met 1 sample geen last. Maar voordat ik voor een pot zou gaan zou ik liever eerst nog een keer testen....
En heb geen bestellingen meer te plaatsen op korte termijn... :o

Ik ben vrijdag en zaterdag in Amsterdam, moest je ergens wonen tussen amsterdam en tessenderlo (belgië) dan zou dit wel kunnen ja, hoeveel gr zou je willen?

Ik woon helaas net wat verder naar het noorden.. :( zie Karma
Zou 2 porties achtereen willen proberen om te zien wat het doet..

Was zelf wel fan van pistache, maar die stond er niet tussen, cappuccino is mijn tweede keus XD

Hier zijn dan onze twee nieuwe smaken Whey Delicious

Framboos - Kiwi

Whey_Delicious_Raspberry_Kiwi.jpg

Vanille - Kaneel

Whey_Delicious_Vanilla_Cinnamon.jpg

Laatst bewerkt:
Samples van de vanille-kaneel zijn er al de framboos kiwi volgen

Appel heerlijk :)

Vandaag een sample gehad van raspberry kiwi. Dat is echt een heerlijke frisse smaak!

Terug
Naar boven