Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jup smaakt naar een bounty. kheb wel mijn sample gebruikt om een protein bar mee te maken. was ook nog ok.![]()

Moeilijk. Heb cookies en cream gedaan omdat ik die ooit als eerste heb gekocht van Whey Perfection en toen zo tevreden was dat ik het ben blijven kopen. Verder zijn banaan, cappucchino en bitterkoekjes ook geliefd.
Enige waar ik géén fan van ben zijn de fruitsmaken (op banaan na dus).
Zit nu aan de Chocolate Coconut Bounty die blijft ook heerlijk!
next one will be watermelon omg ik denk steeds aan die mentos watermelon kauwgom![]()
Sunny Peach is in mijn ogen één van de meest ondergewaardeerde smaken.
Ik vind hem echt wel fantastisch.
Misschien een idee voor in de toekomst: Mars smaak? [net een Ice Mars gegeten en genoot hier intens van]

woow, wat dacht je van rolo?
Mischien wat te zoet voor de shake
maar ozo lekker rolletje lol.

Maar we merken dat veel mensen het in de praktijk heel prettig vinden om af te wisselen. Daarnaast heeft iedereen zijn of haar eigen voorkeur en wordt Whey Perfection gewoon enorm veel verkocht.
Zou je wel denken in theorieMaar we merken dat veel mensen het in de praktijk heel prettig vinden om af te wisselen. Daarnaast heeft iedereen zijn of haar eigen voorkeur en wordt Whey Perfection gewoon enorm veel verkocht.
![]()

Met 24 smaken heb ik toch echt wel genoeg keus om te kunnen afwisselen![]()