MuscleMeat

Favoriete Whey Perfection Smaak

Peiling Peiling Favoriete Smaak Whey Perfection

• Banaan Milkshake

Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

Stemmen: 24 4,1%

• Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .
jup smaakt naar een bounty. kheb wel mijn sample gebruikt om een protein bar mee te maken. was ook nog ok. :)

next one will be watermelon omg ik denk steeds aan die mentos watermelon kauwgom:D

Moeilijk. Heb cookies en cream gedaan omdat ik die ooit als eerste heb gekocht van Whey Perfection en toen zo tevreden was dat ik het ben blijven kopen. Verder zijn banaan, cappucchino en bitterkoekjes ook geliefd.
Enige waar ik géén fan van ben zijn de fruitsmaken (op banaan na dus).

Moeilijk. Heb cookies en cream gedaan omdat ik die ooit als eerste heb gekocht van Whey Perfection en toen zo tevreden was dat ik het ben blijven kopen. Verder zijn banaan, cappucchino en bitterkoekjes ook geliefd.
Enige waar ik géén fan van ben zijn de fruitsmaken (op banaan na dus).

Bitterkoekjes is echt zo'n smaak die je eerst niet wil proberen maar als je eenmaal een shake gehad hebt:D Zit nu aan de Chocolate Coconut Bounty die blijft ook heerlijk!:zuip:

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jun 2012 om 16:00 ----------

next one will be watermelon omg ik denk steeds aan die mentos watermelon kauwgom:D

Lekkere frisse zomersmaak!

Heb een sample pack besteld en ondertussen behoorlijk wat smaken op. Vind zelf cappucino erg lekker maar heb ook Sunny Peach op welke wat mij betreft door kan als 1 van de standaard whey smaken. Zoals je nu bij alle merken wel vanille, banaan, aardbei en chocolade tegenkomt vind ik perzik er ook wel bij passen!

Maar er zijn ook genoeg smaken welke wat mij betreft lekker zijn voor een keer... niet voor een 2 kilo pot, zoals watermeloen, kiwi-aardbei en lemon ice.

• Topic Starter Topic Starter
Zitten smaken bij voor af en toe dat klopt sommige gaan tegen zitten maar gelukkig smaken verschillen ;)

Smaken als Vanille en cookies en cream, blijven gewoon lekker.
maar altijd met melk.
Of ik nu een 4,5 kg emmer heb of 2,3KG pot, altijd net zo snel weer leeg.

Laatst had ik iets van cocnut cream ofzo maar staat er niet bij en was zeker lekker.
tot t eind.

Sunny Peach is in mijn ogen één van de meest ondergewaardeerde smaken.
Ik vind hem echt wel fantastisch.
Misschien een idee voor in de toekomst: Mars smaak? [net een Ice Mars gegeten en genoot hier intens van :D]

• Topic Starter Topic Starter
Dat lijkt me nou echt heerlijk mars smaak

Sunny Peach is in mijn ogen één van de meest ondergewaardeerde smaken.
Ik vind hem echt wel fantastisch.
Misschien een idee voor in de toekomst: Mars smaak? [net een Ice Mars gegeten en genoot hier intens van :D]

We hebben een aanvraag lopen in die richting, nu maar eens kijken hoe dat uitpakt. Hopelijk snel meer...:)

---------- Post toegevoegd Sun 8 Jul 2012 om 11:16 ----------

woow, wat dacht je van rolo?
Mischien wat te zoet voor de shake
maar ozo lekker rolletje lol.

Is inderdaad ook lekker. We blijven constant kijken naar goede aanvullingen. De "mars" / " role" achtige smaken zijn zeker goede opties. We nemen dit allemaal mee, vragen sampling aan en wat dan heel goed past nemen we op in het assortiment. Dit topic is wat dat betreft voor ons ook heel bruikbaar om te zien wat jullie als klanten graag zouden willen:)

Zijn 24 smaken nou nog niet genoeg :)?

Zijn 24 smaken nou nog niet genoeg :)?

Zou je wel denken in theorie:D Maar we merken dat veel mensen het in de praktijk heel prettig vinden om af te wisselen. Daarnaast heeft iedereen zijn of haar eigen voorkeur en wordt Whey Perfection gewoon enorm veel verkocht.:)

Heb nu Strawberry Kiwi, heerlijk!

Zou je wel denken in theorie:D Maar we merken dat veel mensen het in de praktijk heel prettig vinden om af te wisselen. Daarnaast heeft iedereen zijn of haar eigen voorkeur en wordt Whey Perfection gewoon enorm veel verkocht.:)

Met 24 smaken heb ik toch echt wel genoeg keus om te kunnen afwisselen :cool:

Stracciatella is echt super.

Banaan is ook heerlijk, net als cookies cool cassis, en aardbei.

Wat me ook zeker heerlijk lijkt is cookies met echte stukjes koek erin, zag dat bij R. Coleman zijn whey. Nieuwe ijssmaken zijn misschien ook een idee?

Watermelon
Banaan
Aardbei
Cool Cassis
Raspberry
Cappuccino

Cijfers zijn gebasseerd op mijn bevindingen met melk.

- Banana 9 Een heerlijk, goed gebalanceerde, niet te zoete smaak die niet gauw verveeld.
- Berry Blast (raspberry) 8,5 Frisse, fruitige, niet zo zoete smaak.
- Cookies en Cream 8 Een grappig smaakje die ik na verloop van tijd meer kon waarderen, hij verveelt dus niet. De cream maakt de shake dikker en voller.
- Strawberry / Kiwi 7,5 Een relatief wat zoeter smaakje.
- Chocolate 7,5 Smaakt als gewone chocolademelk.
- Nutella 7 Smaakt redelijk als echte.
- Stracciatella 7 Smaakt redelijk als echte. Bevat stukjes chocolade.
- Vanilla 6,5 Smaakt redelijk als echte.
- Strawberry 6,5
- Cool Cassis 6,5 Best lekker, maar niet een goede combi met melk.
- Granny's Apple Pie 6 Appel, kaneel. Smaakt redelijk.
- Creamy Coconut 6 Een relatief minder zoete smaak waar de coconut niet zo aanwezig is, wat ik als positief ervaar.
- Watermelon 5,5 Geen goede combi met melk, maar wel een lekkere smaak voor een keertje.
- Chocolata Coconut Bounty 5,5 Smaakt redelijk naar de echte.
- White Chocolate 5 Beetje smakeloos.
- Lemon Ice 1 I.c.m. melk erg smerig, leek wel alsof ik iets dronk wat over datum was.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven