Fitness Seller

Favoriete Whey Perfection Smaak

Peiling Peiling Favoriete Smaak Whey Perfection

• Banaan Milkshake

Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

Stemmen: 24 4,1%

• Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .
Ik neem aan dat niemand hier Cool Cassis heeft geprobeerd. Zat in mijn variety pack ( helaas geen cappucino en ice coffee, waar ik op hoopte ), maar deze smaak was tot nu toe de beste!

Ik neem aan dat niemand hier Cool Cassis heeft geprobeerd. Zat in mijn variety pack ( helaas geen cappucino en ice coffee, waar ik op hoopte ), maar deze smaak was tot nu toe de beste!

COol cassis is ook zeker goed te drinken. Heb al 3 variety packets op :P.

Ik heb de witte chocolade dan maar besteld. Benieuwd of hij vandaag nog weg gaat... 21.55 besteld. ;)

Graag een extra whey sample ipv een 2e kado. Heb het ook bij de opmerkingen gevraagd... Was de vorige keer niet gelukt.

• Topic Starter Topic Starter
Zal denk ik wel goedkome aangezien ze dit topic veel lezen zet het anders ook in hun topic met referentienummer.

Ik heb de witte chocolade dan maar besteld. Benieuwd of hij vandaag nog weg gaat... 21.55 besteld. ;)

Graag een extra whey sample ipv een 2e kado. Heb het ook bij de opmerkingen gevraagd... Was de vorige keer niet gelukt.
Met de Witte Chocolade zit je eigenlijk niet mis! Heerlijke witte chocolade smaak. Heb je gekozen voor de Superactie?

Ralf

Te snel op heb ik inderdaad met de Whey perfection nog wel eens last van heb ook nog whey staan die ik op de fibo heb gekocht en raad is wat staat er nog

ik kom op mijn beslissing terug. ik vind toch de white chocolate lekkerder, hij is niet zo overdreven maar ontzettend lekker. denk dat ik die ga gebruiken voor door mijn ijsmachine :D

Nee, want dan is het weer te snel op. :D Het is de 4540gram geworden.

Dank je:)

---------- Post toegevoegd Wed 13 Jun 2012 om 15:09 ----------

Te snel op heb ik inderdaad met de Whey perfection nog wel eens last van heb ook nog whey staan die ik op de fibo heb gekocht en raad is wat staat er nog

als je eenmaal Whey Perfection hebt dan laat je al het andere staan:D

ik kom op mijn beslissing terug. ik vind toch de white chocolate lekkerder, hij is niet zo overdreven maar ontzettend lekker. denk dat ik die ga gebruiken voor door mijn ijsmachine :D

IJsmachine?! Klinkt lekkerrr:)

Dank je:)

als je eenmaal Whey Perfection hebt dan laat je al het andere staan:D

IJsmachine?! Klinkt lekkerrr:)

Yup! ik heb thuis een ijsmachine, ik gooi daar melk kwark eieren en een klein beetje slagroom in en daar doe ik dan 3 tot 4 scheppen whey doorheen. ik denk dat die white chocolate daar erg goed voor is. ik zal wel een foto van mn ijs posten zodra het af is kunnen jullie meegenieten, alleen niet mee proeven. echte B&F ijs :D

Klinkt ontzettend lekker inderdaad

Heb bitterkoekjes amaretto, in het begin was het net een milkshake zo lekker.
Maar nu ga ik bijna over mijn nek, de shake is veel te dik en drinkt niet lekker weg, volgende keer straciatella denk ik :)

Yup! ik heb thuis een ijsmachine, ik gooi daar melk kwark eieren en een klein beetje slagroom in en daar doe ik dan 3 tot 4 scheppen whey doorheen. ik denk dat die white chocolate daar erg goed voor is. ik zal wel een foto van mn ijs posten zodra het af is kunnen jullie meegenieten, alleen niet mee proeven. echte B&F ijs :D

Lijkt mij heeeel lekker! Denk ook dat de white Choco dan erg goed uitkomt. :)Doen!:) Voor je het weer haal ik zelf ook zo'n ijsmachine!!!:D

---------- Post toegevoegd Thu 14 Jun 2012 om 12:53 ----------

Heb bitterkoekjes amaretto, in het begin was het net een milkshake zo lekker.
Maar nu ga ik bijna over mijn nek, de shake is veel te dik en drinkt niet lekker weg, volgende keer straciatella denk ik :)

Straciatella is de favoriet voor velen!:)

Net eerste shakie white chocolate gedronken. Jummieee!

1. cookies en cream
2. Banaan
3. Chocolade

berry blast volgt nog

Heb altijd frambozen smaak gehad, lekker. Nu fresh orange... Nog maar 4kg ben ik er vanaf ;)

Bezig aan m'n derde shake Choco vandaag, in de cut (keto) zonder zoete zooi is het echt genieten kan ik je vertellen :)

Terug
Naar boven