Zuipschuit
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 42
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bitterkoekjes Ameretto??
What the?.. Waar kun je die kopen?
Er kan er maar 1 de
zijn
Chocolade Caramel en Marsmellow zijn op dit moment echt mijn favorieten. Ik zal bij de nieuwe aanbiedingem deze mee bestellen, mooi voordelig dan ook speculaas testen!

Chocolate Caramel is direct een favoriet. Die smaak vliegt er werkelijk uit. Marshmallow is nog iets minder populair maar ik weet zeker als mensen die eenmaal geprobeerd hebben...![]()
Ben ook helemaal verliefd op die Chocolade Caramel, maar die Marshmellow was zeker ook perfect! Echt 100% replica van echte marshmellow smaak. Super lekker, geen rare bij- of na-smaakjes

Bedankt voor je complimentjes. Ik wist wel dat het met de nieuwe smaken zeker lukte om een de "perfection" smaken van de Whey uit te breiden!Ben ook helemaal verliefd op die Chocolade Caramel, maar die Marshmellow was zeker ook perfect! Echt 100% replica van echte marshmellow smaak. Super lekker, geen rare bij- of na-smaakjes

Dankjewel. Berryblast is een heerlijk frisse smaak die nooit tegen gaat staan.

Bedankt voor je compliment, waardeer ik!Vandaag de chocolate caramel geprobeerd, was bang dat het nogal een zeer overheersende smaak zou betreffen maar het valt me alles mee. Zeer lekkere chocolade/caramel smaak die prima weg drinkt en (waarschijnlijk) niet snel tegen gaat staan.
Je kan op mijn verantwoordelijkheid eens de Variety bestellen. Hierin zitten de allerlekkerste smaken Whey Perfection (incl een aantal nieuwe). Ik weet zeker dat je dit gaat bevallen. 100% zeker! Als je niet tevreden bent, regel ik iets voor je. Geen probleem!Heb deze whey nog nooit geprobeerd, ben wel benieuwd naar de smakenmaar ben bang dat ze gaan tegenvallen.
Ben momenteel namelijk helemaal weg van de Whey van een concurent van jullie.

En cookies en cream vind je niet zoet worden na een tijd?Chocolate Caramel ben ik helemaal mee eens maar vind die Marshmellow niet zo geweldig. Lijkt erg veel op de Creamy Coconut die in het begin lekker was maar daarna begin je het toch wel een beetje tegen te drinken omdat het zo zoet is. Zeker niet vies maar misschien ben ik gewoon te kritisch omdat ik ben begonnen met twee van de beste smaken (Banaan en Cookies n Cream)
Gelukkig heb ik een hele pot Chocolate Caramel en was die Marshmellow slecht een sample![]()

Gewoon doen, ik ben echt een sappie betreffende whey eiwitten, ik lust nooit wat, en dronk me shakes altijd al brankend op.Heb deze whey nog nooit geprobeerd, ben wel benieuwd naar de smakenmaar ben bang dat ze gaan tegenvallen.
Ben momenteel namelijk helemaal weg van de Whey van een concurent van jullie.

Let eens op! Om misverstanden te voorkomen.