XXL Nutrition

Favoriete Whey Perfection Smaak

Peiling Peiling Favoriete Smaak Whey Perfection

• Banaan Milkshake

Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

Stemmen: 24 4,1%

• Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .
Chocolade Caramel en Marsmellow zijn op dit moment echt mijn favorieten. Ik zal bij de nieuwe aanbiedingem deze mee bestellen, mooi voordelig dan ook speculaas testen!

Bitterkoekjes Ameretto??

What the?.. Waar kun je die kopen?

Chocolade Caramel en Marsmellow zijn op dit moment echt mijn favorieten. Ik zal bij de nieuwe aanbiedingem deze mee bestellen, mooi voordelig dan ook speculaas testen!

Chocolate Caramel is direct een favoriet. Die smaak vliegt er werkelijk uit. Marshmallow is nog iets minder populair maar ik weet zeker als mensen die eenmaal geprobeerd hebben...:zuip:

Chocolate Caramel is direct een favoriet. Die smaak vliegt er werkelijk uit. Marshmallow is nog iets minder populair maar ik weet zeker als mensen die eenmaal geprobeerd hebben...:zuip:

Ben ook helemaal verliefd op die Chocolade Caramel, maar die Marshmellow was zeker ook perfect! Echt 100% replica van echte marshmellow smaak. Super lekker, geen rare bij- of na-smaakjes

• Topic Starter Topic Starter
En de marshmallow ruikt ook heerlijk

Ben ook helemaal verliefd op die Chocolade Caramel, maar die Marshmellow was zeker ook perfect! Echt 100% replica van echte marshmellow smaak. Super lekker, geen rare bij- of na-smaakjes

Chocolate Caramel ben ik helemaal mee eens maar vind die Marshmellow niet zo geweldig. Lijkt erg veel op de Creamy Coconut die in het begin lekker was maar daarna begin je het toch wel een beetje tegen te drinken omdat het zo zoet is. Zeker niet vies maar misschien ben ik gewoon te kritisch omdat ik ben begonnen met twee van de beste smaken (Banaan en Cookies n Cream)

Gelukkig heb ik een hele pot Chocolate Caramel en was die Marshmellow slecht een sample:p

Morgen ook de speculaas te bestellen ;). Heerlijke smaak kan niet anders.

ben nu met berry blast bezig smaakt goed

Vandaag de chocolate caramel geprobeerd, was bang dat het nogal een zeer overheersende smaak zou betreffen maar het valt me alles mee. Zeer lekkere chocolade/caramel smaak die prima weg drinkt en (waarschijnlijk) niet snel tegen gaat staan.

Heb deze whey nog nooit geprobeerd, ben wel benieuwd naar de smaken??? maar ben bang dat ze gaan tegenvallen.
Ben momenteel namelijk helemaal weg van de Whey van een concurent van jullie.

Ik denk als je de whey eenmaal geprobeerd hebt dat je niet anders meer wilt. Er zitten wat smaken bij die je echt moeten liggen en smaken die bij iedereen bekend zijn.

Bedankt voor je complimentjes. Ik wist wel dat het met de nieuwe smaken zeker lukte om een de "perfection" smaken van de Whey uit te breiden!:eek:
ben nu met berry blast bezig smaakt goed
Dankjewel. Berryblast is een heerlijk frisse smaak die nooit tegen gaat staan.:zuip:
Vandaag de chocolate caramel geprobeerd, was bang dat het nogal een zeer overheersende smaak zou betreffen maar het valt me alles mee. Zeer lekkere chocolade/caramel smaak die prima weg drinkt en (waarschijnlijk) niet snel tegen gaat staan.
Bedankt voor je compliment, waardeer ik! :thumbs:
Heb deze whey nog nooit geprobeerd, ben wel benieuwd naar de smaken??? maar ben bang dat ze gaan tegenvallen.
Je kan op mijn verantwoordelijkheid eens de Variety bestellen. Hierin zitten de allerlekkerste smaken Whey Perfection (incl een aantal nieuwe). Ik weet zeker dat je dit gaat bevallen. 100% zeker! Als je niet tevreden bent, regel ik iets voor je. Geen probleem!:cool:

Chocolate Caramel ben ik helemaal mee eens maar vind die Marshmellow niet zo geweldig. Lijkt erg veel op de Creamy Coconut die in het begin lekker was maar daarna begin je het toch wel een beetje tegen te drinken omdat het zo zoet is. Zeker niet vies maar misschien ben ik gewoon te kritisch omdat ik ben begonnen met twee van de beste smaken (Banaan en Cookies n Cream)

Gelukkig heb ik een hele pot Chocolate Caramel en was die Marshmellow slecht een sample:p
En cookies en cream vind je niet zoet worden na een tijd? :D

Gewoon doen, ik ben echt een sappie betreffende whey eiwitten, ik lust nooit wat, en dronk me shakes altijd al brankend op.
Maar de shakes van Body en Fit hebben echt een hoop veranderd. Ik moet mezelf gewoon tegen houden om niet nog een shake te nemen.
Sommige smaken zijn gewoon pure delicatesse!
En nogmaals, als ik het zeg betekend het ook echt wat, want krijg normaal nooit iets door me strot.

Probeer inderdaad zo een Variety Pack, kost een tientje en heb je een hoop smaken om uit te proberen en weet je wat voor smaken je wel en niet liggen, ook voor de toekomst.
Dikke fun dus :D

Eenmaal aan de Whey Perfection, wil je nooooit meer anders! :zuip: Bedankt voor je leuke reactie. Ook niet vreemd, met de kwaliteit van Volac.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanaf morgen speculaas :D :zuip:

Vanaf morgen speculaasin huis :D :zuip:
Let eens op! Om misverstanden te voorkomen.

let_op.gif

Whey Perfection Speculaas nu leverbaar

Laatst bewerkt:
Choco-Caramel

Mooie revieuw van de speculaas zullen er ook volgen ik maak er ook 1.

Terug
Naar boven