XXL Nutrition

Favoriete Whey Perfection Smaak

Peiling Peiling Favoriete Smaak Whey Perfection

• Banaan Milkshake

Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

Stemmen: 24 4,1%

• Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
De allerbeste smaak in combi met de kwaliteit dan heb je een super product ;)

Shit.. jullie doen echt iets fout.. ik heb net de sample whey chocolade caramel besteld.. en dat smaakt echt.. echt lekker :) Zojuist al een pot besteld want heb toch een nieuwe nodig. Weet zeker dat deze ook lekker is als ontbijt.
Pot binnen, super! :) Ik heb echt géén spijt van deze nieuwe smaak, wordt genieten!:cool:

En zo is het!:D Whey Perfection is niet alleen onverslaanbaar in kwaliteit. Ook in smaak komt er geen product in de buurt. We hebben niet voor niets 27 smaken. Whey Perfection is op elk front onverslaanbaar:1e:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Whey Perfection, op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1!

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 19:50 ----------

Chocolate Caramel is direct al zo ongekend populair. Het zoveelste bewijs dat we niet alleen de beste kwaliteit maar ook de allerbeste smaken hebben. :)
leuk en aardig, maar ik wil juist voordeel nemen van al die keuze door verschillende 1kg pakjes te kopen en varieren tegelijk :D

Morgen mijn potje choco caramel binnen yes

had nog maar 1 schepje bitterkoekjes in de pot, dus heb er een schep banaan bijgedaan.. lekkerrrrrrrrr :p

Zo kleine review nieuwe smaken.

Klein weetje al mijn shakes worden gemaakt met water. Dus met melk kan de smaak compleet anders zijn.

Marshmallow

Bij het opendoen van de pot kwam er een heerlijke zoete geur tevoorschijn. De shake drinkt ook makkelijk weg. Ik persoonlijk zou deze gerbuiken ter afwisseling van mijn vaste smaak.

Speculaas

Een schot in de roos. Echt een top smaak met een heerlijk vleugje kaneel. Ook deze drinkt goed weg en. Anders dan de marshmallow zal deze mij persoonlijk veel minder snel gaan tegen zitten.

Chocolade Caramel

Eerlijk gezegt niet mijn persoonlijke favoriet. Hij is niet vies maar ik heb persoonlijk niet veel shakes gehad die in de smaak choco lekker waren. Hij is wel goed te drinken maar na het drinken van speculaas is deze niet te vergelijken.

Nogmaals mocht je shakes met melk maken kan het zijn dat de smaak anders is. Smaken zijn ook persoons gebonden dus kan sterk afwisselen van persoon tot persoon.

Morgen mijn potje choco caramel binnen yes

Kijk! Dat wordt weer:zuip:

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 16:38 ----------

had nog maar 1 schepje bitterkoekjes in de pot, dus heb er een schep banaan bijgedaan.. lekkerrrrrrrrr :p

ff mixen:D

---------- Post toegevoegd Fri 26 Oct 2012 om 16:39 ----------

Zo kleine review nieuwe smaken.

Klein weetje al mijn shakes worden gemaakt met water. Dus met melk kan de smaak compleet anders zijn.

Marshmallow

Bij het opendoen van de pot kwam er een heerlijke zoete geur tevoorschijn. De shake drinkt ook makkelijk weg. Ik persoonlijk zou deze gerbuiken ter afwisseling van mijn vaste smaak.

Speculaas

Een schot in de roos. Echt een top smaak met een heerlijk vleugje kaneel. Ook deze drinkt goed weg en. Anders dan de marshmallow zal deze mij persoonlijk veel minder snel gaan tegen zitten.

Chocolade Caramel

Eerlijk gezegt niet mijn persoonlijke favoriet. Hij is niet vies maar ik heb persoonlijk niet veel shakes gehad die in de smaak choco lekker waren. Hij is wel goed te drinken maar na het drinken van speculaas is deze niet te vergelijken.

Nogmaals mocht je shakes met melk maken kan het zijn dat de smaak anders is. Smaken zijn ook persoons gebonden dus kan sterk afwisselen van persoon tot persoon.

Dank voor je review! We hebben met onze nieuwe smaken voor Whey Perfection weer iets moois neergezet:)

Tropical als in taksi lijkt me wel wat.

Lijkt een smaak als Tropical jullie iets? Zit er zelf een beetje aan te denken aan de andere kant hebben we al veel " fruit" smaken:)

Geen slecht idee, haha. Zou zeggen, wees er voorzichtig mee. Een hele frisse en lekkere limonade smaak of zo is geen slecht idee. Een totaal nieuwe lekkere en frisse sensatie, moet je met een goede smaak nemen. Waarmee je de whey smaak camoufleert, want dat lijkt me lastig. Kijk eens naar de tropical van ON, die schijnt ook erg goed te zijn.

Pistache!

of choco/marsepein ;)

Tropical als in taksi lijkt me wel wat.

Lijkt mij ook best lekker namelijk:) Ga we toch eens voor kijken:)

---------- Post toegevoegd Sun 28 Oct 2012 om 07:15 ----------

Pistache!

of choco/marsepein ;)

Pistache hebben we al een paar keer aangevraagd. Leek mij ook er lekker maar in de praktijk/sampling waren we niet 100% tevreden. Misschien nog maar eens proberen, de aanhouder wint:)

Ben benieuwt welke nu op de lijst komen ;)

Gezien de populariteit van de "Whey Perfection Variety New Taste" zijn er vast meer mensen die de nieuwe smaken al getest hebben! Deel je mening met ons :thumbs:

Ralf

Verdomme gisteren om 19:47 besteld, wordt toch niet vandaag geleverd zoals ze garanderen.

Vorige 2 bestellingen verkeerde smaak gekregen, gaat aardig achteruit met de service van B&F....

Verdomme gisteren om 19:47 besteld, wordt toch niet vandaag geleverd zoals ze garanderen.

Vorige 2 bestellingen verkeerde smaak gekregen, gaat aardig achteruit met de service van B&F....

We proberen onze service altijd optimaal te hebben. Daar zetten we ons elke dag 100% voor in. Gisteren was er een storing bij Ziggo in Friesland daarom konden we urenlang geen orders verwerken. Dat komt eigenlijk nooit voor maar is/was de reden. Jou order is vanmorgen vertrokken. Dank je, voor de bestelling!:)

Laatst bewerkt:
Kan altijd gebeuren, probleem is dat ik zonder zit vandaag.. :(
En was net zeiknat geregent:fuu:

Terug
Naar boven