jesse2010
Huge Freak
- Waardering
- 395
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou en of. Kijk maar eens hier, ontzettend veel combi's!De allerbeste smaak in combi met de kwaliteit dan heb je een super product![]()
Pot binnen, super!Shit.. jullie doen echt iets fout.. ik heb net de sample whey chocolade caramel besteld.. en dat smaakt echt.. echt lekkerZojuist al een pot besteld want heb toch een nieuwe nodig. Weet zeker dat deze ook lekker is als ontbijt.
Ik heb echt géén spijt van deze nieuwe smaak, wordt genieten!
leuk en aardig, maar ik wil juist voordeel nemen van al die keuze door verschillende 1kg pakjes te kopen en varieren tegelijkEn zo is het!Whey Perfection is niet alleen onverslaanbaar in kwaliteit. Ook in smaak komt er geen product in de buurt. We hebben niet voor niets 27 smaken. Whey Perfection is op elk front onverslaanbaar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Whey Perfection, op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1!
---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 19:50 ----------
Chocolate Caramel is direct al zo ongekend populair. Het zoveelste bewijs dat we niet alleen de beste kwaliteit maar ook de allerbeste smaken hebben.![]()

had nog maar 1 schepje bitterkoekjes in de pot, dus heb er een schep banaan bijgedaan.. lekkerrrrrrrrr![]()

Zo kleine review nieuwe smaken.
Klein weetje al mijn shakes worden gemaakt met water. Dus met melk kan de smaak compleet anders zijn.
Marshmallow
Bij het opendoen van de pot kwam er een heerlijke zoete geur tevoorschijn. De shake drinkt ook makkelijk weg. Ik persoonlijk zou deze gerbuiken ter afwisseling van mijn vaste smaak.
Speculaas
Een schot in de roos. Echt een top smaak met een heerlijk vleugje kaneel. Ook deze drinkt goed weg en. Anders dan de marshmallow zal deze mij persoonlijk veel minder snel gaan tegen zitten.
Chocolade Caramel
Eerlijk gezegt niet mijn persoonlijke favoriet. Hij is niet vies maar ik heb persoonlijk niet veel shakes gehad die in de smaak choco lekker waren. Hij is wel goed te drinken maar na het drinken van speculaas is deze niet te vergelijken.
Nogmaals mocht je shakes met melk maken kan het zijn dat de smaak anders is. Smaken zijn ook persoons gebonden dus kan sterk afwisselen van persoon tot persoon.

Geen slecht idee, haha. Zou zeggen, wees er voorzichtig mee. Een hele frisse en lekkere limonade smaak of zo is geen slecht idee. Een totaal nieuwe lekkere en frisse sensatie, moet je met een goede smaak nemen. Waarmee je de whey smaak camoufleert, want dat lijkt me lastig. Kijk eens naar de tropical van ON, die schijnt ook erg goed te zijn.Lijkt een smaak als Tropical jullie iets? Zit er zelf een beetje aan te denken aan de andere kant hebben we al veel " fruit" smaken
Whey Perfection, op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1!
Ga we toch eens voor kijken

Verdomme gisteren om 19:47 besteld, wordt toch niet vandaag geleverd zoals ze garanderen.
Vorige 2 bestellingen verkeerde smaak gekregen, gaat aardig achteruit met de service van B&F....

Snap ikKan altijd gebeuren, probleem is dat ik zonder zit vandaag..
En was net zeiknat geregent
Komt net even heel slecht uit dan inderdaad...