Heb net een sample binnen van speculaas en moet zeggen die is hartstikke lekker!
Mooi compliment
Met Whey Perfection pak je de Whey van de beste producent in Europa. Het best qua kwaliteit en smaak
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb net een sample binnen van speculaas en moet zeggen die is hartstikke lekker!
Met Whey Perfection pak je de Whey van de beste producent in Europa. Het best qua kwaliteit en smaak
vrijdag bij mijn bestelling een kapotte beker gehad, vandaag nieuwe beker binnen + 3 samples
super service en nog lekker ook !!

Die heb ik inderdaad pas ook als tester mee gekregen was echt lekker.
Toch is mijn nummer 1 dagelijks vanille alleen heb deze maand isolaat perfection

Gisteren een sample van chocolade geprobeerd, smaakt echt goed!
Vandaag eens de nuttela proberen.
De nutella zal je ook goed bevallen
Ondertussen heb ik al iedere smaak geprobeerd. ook al eens een score op gegeven . behalve de nieuwe. zoals nutella , marshmellow en chocolate caramel. Die ook wel heel lekker zijn . Maar ik kan gewoon niet meer kiezen welke de lekkerste is. Teveel keuze en teveel lekkere smaken...
nuttella en chocolade caramel zijn aanraders. als je deze eens geprobeerd hebt, weet ik zeker dat je van beide graag een pot zou willen hebben. heb zelf framboos en choco coconut bounty, maar caramel gaat zeker de choco choc opvolgen en misschien voeg ik daar de perfect protein aan toe. is kwa voedingswaarden ook super!
die smaak heb ik ook al even niet gehad, inderdaad heerlijk. Maandag direct weer eens even nemen. Dat is het handige bij ons op kantoor
De Perfect Protein is zeker een mooie toevoeging aan het assortiment. De actie waarbij je de 8 smaken kunt proberen met 65% korting loopt ook ongekend hard weer.
Welke smaak word over het algemeen het lekkerst gevonden in combinatie met water?
De Whey in Whey Perfection is van zichzelf al heerlijk. De Whey van de beste producent in Europa en dat merk je gewoon