MuscleMeat

Favoriete Whey Perfection Smaak

Peiling Peiling Favoriete Smaak Whey Perfection

• Banaan Milkshake

Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

Stemmen: 24 4,1%

• Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .
Pistache? :D

Zit momenteel aan de Lemon Ice, zeker een aanrader als je voor een frisse smaak wil gaan. Ook in combinatie met oats prima te drinken.

Ja, daar testen we ook op. De smaken moeten in water al heerlijk zijn.:) De Whey in Whey Perfection is van zichzelf al heerlijk. De Whey van de beste producent in Europa en dat merk je gewoon:)

Whey Perfection, op elk front (kwaliteit-prijs-smaak) de absolute nr1!

We hebben net weer 2 nieuwe smaken bestelt..

Choco-caramel is heerlijk

Is er soms een idee van wanneer pistache zou kunnen uitkomen?

• Topic Starter Topic Starter
Ondertussen nog iemand die de nieuwste smaken al heeft geprobeerd

Is cool cassis een beetje lekker? (ivm op=op aanbieding :D)

Weet niet of de choco/caramel nieuw is maar had deze in een sample gekregen vandaag en die is ook wel erg lekker :D Alleen nog erg benieuwd naar de Nutella variant...

Cool Cassis is goed te drinken, fris en niet te zoet.

Chocolate Caramel is al een paar maandjes uit, is inderdaad lekker

Nutella zou ik overslaan...

Nutella is met melk + oats goed weg te drinken, alleen denk dat het wel snel verveeld.
Cappuchino blijft superieur :D Chocolate Caramel lijkt me ook wel intressant.

Chocolade, Aarbei, Straciatella

Lemon ice, Berry blast en af en toe 1 van de andere smaken er is er maar 1 die ik minder vind is banaan houd niet van bananen Shakes dus licht aan mij niet aan whey perfection

Morgen mijn eerste Chocolade Coconut Bounty shake, ben benieuwd. Had hiervoor banaan maar had enorm veel klonten erin geen idee of dat met de smaak te maken heeft want was de eerste x dat ik er last van had.

Sowieso banaan als ik een shake drink. Als ik een brinta pap maak, dan wint vanille.

Wordt je nou gesponsord door B&F Kelvin?

Mij lijkt de appel smaak erg lekker. Ik vind appel milkshakes bij de mac altijd megaaalekker.
Hier scoort de appel smaak echter zeer laag (0,86%). Iemand die hier wat ervaringen kan over vertellen?

Ik ben ook benieuewed naar de ice coffee. Koffie zelf vind ik niet lekker, maar een ice coffee vind ik normaal wel erg lekker. Iemand ervaringen met de ice coffee van whey perfection?

Speculaas klinkt ook verleidelijk trouwens, speculoos van lotus vind ik ook overheerlijk (maar eet ik niet meer omdat het niet echt goed in dieet past hehe)

En hier nog nieuws over? 1kg verpakking

We komen zo meteen eerst met een 1kg verpakking van Afslank Eiwit. In Whey worden 1kg verpakkingen in verhouding bijna niet verkocht (althans dat is mijn ervaring) omdat de prijs ten opzichte van 5lb in verhouding hoger is maar als er meer animo is dan kan ik dit natuurlijk zeker overwegen.:)

B&F doet niet aan sponsoringen volgens mij alleen Reus daar is ook een topic over geweest voor zover ik weet. Mensen helpen doen ze wel ;)

Ah oke.

Wel zie ik in de filmpjes van TrickyTatsu B&F veel voorkomen, eerst alleen op z'n plank maar nu benoemt ie ook het product en draagt ie B&F kleding

Ah oke.

Wel zie ik in de filmpjes van TrickyTatsu B&F veel voorkomen, eerst alleen op z'n plank maar nu benoemt ie ook het product en draagt ie B&F kleding

Dit kan dus in ruil voor hulp met betrekking tot supplementen. Sponsoring is een ruim begrip richt je je puur en alleen op de supps ja dan kun je het sponsoring noemen. Uiteraard zal elke atleet blij zijn met elke vorm van sponsoring zoals ik ook heel erg blij en dankbaar ben met B&F. Deze mensen geloofden in mij toen ik er gewoon niet uitzag en nu nog steeds en dat waardeer ik heel erg en daarom zal ik ze ook nooit laten vallen.

Nice nice

Terug
Naar boven