Jaguar Paw
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jaren lang was het banaan, maar die komen mijn oren uit..
Cookies and Cream vind ik heerlijk. Geen overdreven smaak en lekker zacht in je keel. tja klinkt ranzig als je het leest..
Ik ben ook benieuwd naar Bitterkoekjes Amaretto
Bitterkoekjes is vrij apart/specifiek. You love it or...
Cookies & cream gisteren besteld en zie dat hij al in België onderweg is naar huis. Ben erg benieuwd na de goede reacties hier.
I vote for Banana, simpelweg omdat ik de vorige malen telkens banaan heb genomen omdat ik zeker wist dat deze echt goed was.
Hoop dat c & c bevalt, anders zit ik er met die pot. Ook goed met water te drinken? lijkt me eerder eentje voor melk (wat ik praktisch nooit doe, altijd water)

Ik maak alle shakes met water alhoewel C&C ook heerlijk is met melk. Maar water is niet erg een goede shake is ook dan lekker en whey perfection is goed

Jullie Whey Perfection met Cookies & Cream smaak is gewoonweg onovertroffen, nooit een betere shake gedronken. Raad hem aan al mijn vrienden aan!
Maar... Jullie Miscellar Caseïne met bananensmaak is echt smerig, niet binnen te krijgen. Ik durf eigenlijk geen Caseïne meer te bestellen bij jullie uit vrees weer 50 euro het raam uit te smijten...

(ik hou mij altijd aan mijn afspraken dus kun je echt rustig doen)Creamy Coconut. Had hem eerder gehaald in de gym als losse shake maar gister voor het eerst een 4kg pot besteld. Heb m vanmiddag binnen gekregen. Nou noem het gerust een container had geen idee hoeveel 4kg kon zijn.
Met Whey Perfection pak je de Whey van de beste producent in Europa. En dat merk je. Constante topkwaliteit en direct oplosbaar (geen klonten). De smaak en structuur is heerlijk, zowel in water als in melk. Banaan is eigenlijk altijd de #1 smaak. Cookies en Cream is ook een topsmaak. Voor velen een favoriet!
---------- Post toegevoegd Tue 27 Nov 2012 om 19:51 ----------
Ik drink mijn shakes zelf eigenlijk altijd in water. Heerlijk..![]()
Dankje!Cookies and cream was weer binnen de dag geleverd, top!
Eerste shake gedronken. Ik vind de nasmaak wel vrij nadrukkelijk aanwezig maar slecht is hij zeker niet. Al zal ik hem toch afwisselen met de banaan. Kwestie van niet constant dezelfde smaak te drinken dagelijks.
Je hebt met Cookies en Cream en Banaan twee topsmaken. Weet zeker dat deze combinatie je niet vervelen gaat 
Klopt het dat Berry blast nu bosvruchten heet? En is de smaak nog precies hetzelfde? Wil het even zeker weten voordat ik een 4,5kg pot bestel.

Mooie avatarKrijg vandaag mijn c&c binnen. Kan echt niet wachten om thuis te komen! Eindelijk weer kunnen uitkijken naar mijn lekkere protein shake!
Note: ik heb de laatste tijd 2 jaar oude smaakloze whey gedronken die ik van een kennis had gehad.
Dan zul je vanaf nu een nieuw hoofdstuk inluiden bij Whey gebruik. Onze whey is goed oplosbaar, heerlijk van smaak en de beste volactive kwaliteit. Zit je 100% goed mee
Ben benieuwd naar je eerste ervaring!Mooie avatarDan zul je vanaf nu een nieuw hoofdstuk inluiden bij Whey gebruik. Onze whey is goed oplosbaar, heerlijk van smaak en de beste volactive kwaliteit. Zit je 100% goed mee
Ben benieuwd naar je eerste ervaring!
Ralf

vandaag voor het eerst whey perfection binnen gehad strawberry niet normaal lekker!
helaas wel een kapotte beker erbij gehad en geen samplle beetje jammer
Wel snel bezorgt !