- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smaak blijft natuurlijk altijd persoonlijk. Je zou hem kunnen verdunnen met wat extra water. Je kan bijvoorbeeld 400ml pakken. Daar word de smaak vaak een stuk minder sterk van. Waardoor je ook een andere smaakbeleving krijgtIk heb op het moment vanilla, is ook de eerste die ik ooit geproeft heb, maar krijgt het haast niet weg. Moet het echt met tegenzin wegdrinken. Ik denk dat ik volgende keer die variety pack koop. en dan zien wat het beste is.

Whey Perfection blijft altijd genietenFrambozen is ook erg lekker, die pot krijg ik wel makkelijk op![]()
Framboos is zeker ook één van mijn favorieten!Dank je!

Watermeloen is een heerlijke frisse smaak. Zeker met het oog op de zomer, een heerlijke smaak!

Beste B&F-Shop, welke smaken zitten er in een variety pack?Dank je!
Watermeloen is een heerlijke frisse smaak. Zeker met het oog op de zomer, een heerlijke smaak!![]()
He Togilech, de volgende twaalf heerlijke smaken vind zich in onze Variety Box:Beste B&F-Shop, welke smaken zitten er in een variety pack?

Klinkt verleidelijkHe Togilech, de volgende twaalf heerlijke smaken vind zich in onze Variety Box:
- Stracciatella
- Vanilla
- Cookies en Cream
- Creamy Coconut
- Lemon Ice
- Tropical
- Banaan
- Peach Mango
- Strawberry
- Watermelon
- Cherry Summerfruit
- Framboos (Raspberry)
, toch maar eens bestellen..Graag gedaanKlinkt verleidelijk, toch maar eens bestellen..
Thanks voor de informatie!
Je ervaring met Whey Perfection zal ongetwijfeld positief zijn. Een heerlijke shake
Je kan de variety gerust op mijn verantwoordelijkheid bestellen!Tot nu toe vond ik de vanille smaak altijd al een traktatie.. ben benieuwd naar de andere smaken!Graag gedaanJe ervaring met Whey Perfection zal ongetwijfeld positief zijn. Een heerlijke shake
Je kan de variety gerust op mijn verantwoordelijkheid bestellen!
Ralf

Bedankt voor je complimenten. Berry Blast past eigenlijk overal bijmijn voorkeur gaat nu uit naar berry blast! wat een heerlijke smoothies en shakes kun je daarmee maken!
gevolgd door de chocolate caramel.

Witte Chocolade blijft een smaaksensatie!Ik vind white chocolate heerlijl, en ook een smaak due niet snel verveeld
Cherry Summerfruit, de zomer kan nu echt komen. Whey Perfection blijft genietenCherry summerfruit vonden wij de lekkerste uit de variety pack.