AndroidHealthClinic

Favoriete Whey Perfection Smaak

Peiling Peiling Favoriete Smaak Whey Perfection

• Banaan Milkshake

Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

Stemmen: 24 4,1%

• Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .
Cookies en Cream is één van de top smaken. Die vind iedereen eigenlijk heel erg lekker :zuip:

Super, bedankt voor je order. Gaan we netjes voor je verwerken. Laat je ons weten wat je er van vindt? :)

Ralf

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 15:56 ----------

2+1 GRATIS op diverse producten

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Net zoals de aardbei/kiwi is ook de chocolate cookie een prima keus! Komt erg dicht bij cookies & cream maar toch een kleine variatie, bevalt goed! Geen overheersende smaak maar toch een kleine toevoeging van chocolade, erg lekker. Wat me ook opvalt is dat de structuur erg kan verschillen, zo is de aardbei/kiwi grof van structuur maar is de chocolate cookie zo fijn als zand, beide mixen echter wel prima en laten geen klonten achter. Zal hoogstwaarschijnlijk er mee te maken hebben dat het een natuurlijk product is.

Net zoals de aardbei/kiwi is ook de chocolate cookie een prima keus! Komt erg dicht bij cookies & cream maar toch een kleine variatie, bevalt goed! Geen overheersende smaak maar toch een kleine toevoeging van chocolade, erg lekker. Wat me ook opvalt is dat de structuur erg kan verschillen, zo is de aardbei/kiwi grof van structuur maar is de chocolate cookie zo fijn als zand, beide mixen echter wel prima en laten geen klonten achter. Zal hoogstwaarschijnlijk er mee te maken hebben dat het een natuurlijk product is.
Dankje! :) Whey is inderdaad een natuurlijk product en daardoor kan het per batch iets afwijken. Gelukkig zijn er strenge kwaliteitscontroles en eisen waardoor we altijd topkwaliteit Whey Perfection kunnen aanbieden. Dan zit je met ons eiwit helemaal goed:cool:

Ralf

• Topic Starter Topic Starter
Van lemon ice naar watermeloen was een fijne switch

Vind je? Ik vind watermeloen maar een karige smaak.. Naar mijn mening lijkt het meer op galiameloen en het proeft wat chemisch. Mijn chocolade coconut is nu bijna op, dan ga ik cookies & cream proberen.

Van lemon ice naar watermeloen was een fijne switch

Als je een liefhebber van fruitsmaken bent, net als ik. Ook een apart lekkere smaak is de Cherry Summerfruit :)

---------- Post toegevoegd 29 October 2013 om 07:42 ----------

Vind je? Ik vind watermeloen maar een karige smaak.. Naar mijn mening lijkt het meer op galiameloen en het proeft wat chemisch. Mijn chocolade coconut is nu bijna op, dan ga ik cookies & cream proberen.

Met Cookies zit je altijd goed, 1 van de meest verkochte smaken ook.:)

Waar blijft pistache? :(

enkele maanden geleden heeft een B&F medewerker mij verteld dat jullie er mee bezig waren :(
willen jullie mijn geld niet? :o

Waar blijft pistache? :(

enkele maanden geleden heeft een B&F medewerker mij verteld dat jullie er mee bezig waren :(
willen jullie mijn geld niet? :o

Pistache hebben we nu meermalen sampling van gehad, we vonden deze nog niet goed genoeg. We willen het alleen doen als we er 100% tevreden over zijn.:)

Pistache hebben we nu meermalen sampling van gehad, we vonden deze nog niet goed genoeg. We willen het alleen doen als we er 100% tevreden over zijn.:)

Dat begrijp ik natuurlijk wel :)
Alleen beetje spijtig

Ik weet dat een concurrent van jullie het heeft en de smaak is zeer lekker.
Maar kunnen de prijs veel beter maken denk ik want die valt wel tegen bij hen

Heb tot nu toe 4 smaken geprobeerd dus hier ff mijn korte mening erover: 5/10 is gemiddeld

Berry Blast: 7/10 Lekkere smaak. Niet te zoet.
Banaan: 8/10 lekkere smaak, redelijk zoet. één van mijn favorieten.
Cookies & Cream: 5/10 Is niet slecht. Vind hem zelf te zoet. Je moet er maar van houden.
Peach & Mango: 8,5/10 Mijn favoriete smaak tot nu toe. Heerlijk fris, neem hem nu al een maand en verveeld nog steeds niet. Vooral niet zo zoet.

Tot nu toe vind ik alle smaken wel goed te doen inclusief alle samples die ik geprobeerd heb. Sommigen zijn wel wat zoeter zoals de cookies & cream. Maar die gaat ook nog wel prima naar binnen :D Vind zelf variatie wel belangrijk en heb daarom altijd 2-3 potten van 2kg in huis. Zelfs lekkere smaken wordt je wel moe van na ze 5 maanden achterelkaar elke dag te drinken.

Aangezien ik nog nooit Whey Perfection had geproefd, wist ik ook niet wat ik van deze smaken moest verwachten.
Whey van andere aanbieders beviel me wel, maar ik wilde een keer Whey Perfection van B&F proberen.

Dus bestelde ik een Variety Box met 12 verschillende smaken.

Helaas zaten hier niet de smaken in waar ik het meest benieuwd naar was.
-White Chocolate Milkshake
-Cookies and Cream Milkshake
-Chocolate Caramel Milkshake (zodat ik de smaak kan vergelijken met de andere aanbieder)

De volgorde welke ik beschrijf was ook de volgorde welke ik als eerste geprobeerd had.
Alle smaken heb ik een klein beetje met water geprobeerd en de rest met halfvolle melk.

Watermelon: Aangenaam verrast. Dit is een hele lekkere frisse smaak, zowel met water als met melk. Maar zal het lekkerst zijn in de zomer.
Stracciatella: Met water valt het tegen, maar met melk is het lekker romig. Voor herhaling vatbaar.
Ice coffee: Lekker voor af en toe, maar de smaak zal denk ik snel tegenzitten.
Strawberry: Standaard milkshake smaak. Deze smaak zal iedereen wel bevallen, maar is niet echt apart.
Peach Mango: Hoge verwachting van, maar viel helaas erg tegen. De geur beviel me ook al niet. Net of deze niet goed was.
Banaan: Met water is er niets aan en met melk gaat het wel. Niets bijzonders, maar ik denk dat deze smaak niet snel zal vervelen/tegenzitten.
Creamy Coconut: Zeer benieuwd naar deze smaak. Met water is het maar muf en niet lekker. Met melk erin gaat het wel. Niets bijzonders en de coconutsmaak is ver te zoeken.
Raspberry: Hetzelfde als banaan: Met water is er niets aan en met melk gaat het wel. Niets bijzonders, maar ik denk dat deze smaak niet snel zal vervelen/tegenzitten.
Hazelnoot Nutella: Deze smaak kon niet tegenvallen dachten we. Maar deze valt helaas heel erg vies tegen. Enorme tegenvaller.
Chocolade: Als je van chocolademelk houd, is dit een echte aanrader. Voor mij is het lekker voor af en toe, niet voor dagelijks.

De volgende staan nog op de wachtlijst, maar zijn niet echt mijn smaken

Vanilla
Tropical

Conclusie: Voor de zomer ga ik zeker watermelon bestellen, voor nu weet ik het helaas nog niet.
Alles shakes moet ik echt met halfvolle melk drinken, behalve watermelon, die smaakt met zowel water
als melk.

Je moet speculaas en chocolat caramel proberen. Zijn in mijn ogen uitblinkers! :zuip:

Je moet speculaas en chocolat caramel proberen. Zijn in mijn ogen uitblinkers! :zuip:

Speculaas!!!

do-want-cookie-monster.jpg

ik heb vanille geprobeerd, berry blast, peach mango, ...

ik weet nu wat de allerbeste is: creamy coconut

geraak ik niet beu, is heerlijk

Stracciatella is mijn favoriet!

Terug
Naar boven