Aangezien ik nog nooit Whey Perfection had geproefd, wist ik ook niet wat ik van deze smaken moest verwachten.
Whey van andere aanbieders beviel me wel, maar ik wilde een keer Whey Perfection van B&F proberen.
Dus bestelde ik een Variety Box met 12 verschillende smaken.
Helaas zaten hier niet de smaken in waar ik het meest benieuwd naar was.
-White Chocolate Milkshake
-Cookies and Cream Milkshake
-Chocolate Caramel Milkshake (zodat ik de smaak kan vergelijken met de andere aanbieder)
De volgorde welke ik beschrijf was ook de volgorde welke ik als eerste geprobeerd had.
Alle smaken heb ik een klein beetje met water geprobeerd en de rest met halfvolle melk.
Watermelon: Aangenaam verrast. Dit is een hele lekkere frisse smaak, zowel met water als met melk. Maar zal het lekkerst zijn in de zomer.
Stracciatella: Met water valt het tegen, maar met melk is het lekker romig. Voor herhaling vatbaar.
Ice coffee: Lekker voor af en toe, maar de smaak zal denk ik snel tegenzitten.
Strawberry: Standaard milkshake smaak. Deze smaak zal iedereen wel bevallen, maar is niet echt apart.
Peach Mango: Hoge verwachting van, maar viel helaas erg tegen. De geur beviel me ook al niet. Net of deze niet goed was.
Banaan: Met water is er niets aan en met melk gaat het wel. Niets bijzonders, maar ik denk dat deze smaak niet snel zal vervelen/tegenzitten.
Creamy Coconut: Zeer benieuwd naar deze smaak. Met water is het maar muf en niet lekker. Met melk erin gaat het wel. Niets bijzonders en de coconutsmaak is ver te zoeken.
Raspberry: Hetzelfde als banaan: Met water is er niets aan en met melk gaat het wel. Niets bijzonders, maar ik denk dat deze smaak niet snel zal vervelen/tegenzitten.
Hazelnoot Nutella: Deze smaak kon niet tegenvallen dachten we. Maar deze valt helaas heel erg vies tegen. Enorme tegenvaller.
Chocolade: Als je van chocolademelk houd, is dit een echte aanrader. Voor mij is het lekker voor af en toe, niet voor dagelijks.
De volgende staan nog op de wachtlijst, maar zijn niet echt mijn smaken
Vanilla
Tropical
Conclusie: Voor de zomer ga ik zeker watermelon bestellen, voor nu weet ik het helaas nog niet.
Alles shakes moet ik echt met halfvolle melk drinken, behalve watermelon, die smaakt met zowel water
als melk.