MuscleMeat

Favoriete Whey Perfection Smaak

Peiling Peiling Favoriete Smaak Whey Perfection

• Banaan Milkshake

Stemmen: 79 13,6%
  • Berry Blast Milkshake

Stemmen: 42 7,2%
  • Bitterkoekjes Ameretto

Stemmen: 11 1,9%
  • Cappuccino Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Chocolade Coconut Bounty

Stemmen: 17 2,9%
  • Chocolate Milkshake

Stemmen: 60 10,3%
  • Cookies en Cream Milkshake

Stemmen: 57 9,8%
  • Cool Cassis Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Creamy coconut Milkshake

Stemmen: 16 2,7%
  • Frambozen Milkshake

Stemmen: 15 2,6%
  • Fresh Orange Milkshake

Stemmen: 2 0,3%
  • Granny's apple pie

Stemmen: 9 1,5%
  • Ice Coffee Milkshake

Stemmen: 12 2,1%
  • Lemon Ice Milkshake

Stemmen: 4 0,7%
  • Naturel (smaakloos)

Stemmen: 14 2,4%
  • Nutella Hazelnoot

Stemmen: 31 5,3%
  • Straciatella

Stemmen: 28 4,8%
  • Strawberry Kiwi

Stemmen: 9 1,5%
  • Strawberry Milkshake

Stemmen: 44 7,6%
  • Sunny Peach Milkshake

Stemmen: 7 1,2%
  • Sweet Apple Milkshake

Stemmen: 5 0,9%
  • Vanilla Milkshake

Stemmen: 58 10,0%
  • Watermelon

Stemmen: 16 2,7%
  • White Chocolate

Stemmen: 24 4,1%

• Totaal stemmers
    582
  • Peiling gesloten .
berry blast en strawberry waren erg lekker
choclate bounty heb ik maar door de gootsteen gespoeld :s

Ik was echt heel erg benieuwd naar 'white chocolate' en 'chocolate and caramel'
Omdat ik een pot van 4,5 kilo wil halen, wil ik ook zeker weten dat ik een goede smaak heb.

Appeltaart, Nutella, witte choco en kiwi
Hoe beviel jou de witte choco?

Appeltaart, Nutella, witte choco en kiwi
Misschien heb ik een verkeerde batch te pakken, maar die Nutella smaakt echt vreselijk (je proeft wel hazelnoot en shit, maar het smaakt gewoon NIET naar Nutella!). Het ruikt lekker, maar de smaak is "oh shit, nu nog 4.4 kg :(".

Zo te zien zit half DBB aan de whey perfection:p

Misschien heb ik een verkeerde batch te pakken, maar die Nutella smaakt echt vreselijk (je proeft wel hazelnoot en shit, maar het smaakt gewoon NIET naar Nutella!). Het ruikt lekker, maar de smaak is "oh shit, nu nog 4.4 kg :(".

Haha, had precies het zelfde.

OT > Favorite: Stracciatella

Berry blast millshake of banaan.

Net een 4,5kg pot stracciatella besteld, dat smaakt vast heerlijk na net 4000 gram isolaat perfection banaan naar binnen te hebben gewerkt:D

Wilde net granny's apple pie bestellen, was die helaas op. Nu maar witte choco besteld. Heb de standaardsmaken allemaal wel gehad en die zijn precies wat je ervan verwacht. Tropical is erg lekker als je van zoet houdt, choco/cookie is ook heerlijk. Cherry summerfruit was in het begin wel lekker maar deze ging me na een tijdje wel tegenstaan. Ben nu erg benieuwd naar de witte choco!

Laat het hier even weten wat je van die witte choco vind.

Witte choco is erg lekker!

Na zeer lang nadenken heb ik eindelijk de keuze gemaakt en wil witte choco bestellen. Maar die hebben ze weer niet in 4,5 kg. Dus dan maar weer verder nadenken. Die variety box heeft mij nog niet geholpen aangezien er niet degene in zaten waar ik het meest benieuwd naar was.

Waarom zijn er bij de pouches minder smaken beschikbaar? Ik vind die zakken veel handiger en ik bestel liever 3 zakken dan 1 pot omdat ik nogal snel verveeld raak :p

Dankje! Elke shake Whey Perfection is opnieuw genieten :zuip:
Na zeer lang nadenken heb ik eindelijk de keuze gemaakt en wil witte choco bestellen. Maar die hebben ze weer niet in 4,5 kg. Dus dan maar weer verder nadenken. Die variety box heeft mij nog niet geholpen aangezien er niet degene in zaten waar ik het meest benieuwd naar was.
Goede feedback. Ik ga eens een balletje op werpen om te vragen of we andere smaken er in kunnen doen of eventueel een 2e samplebox! Alle smaken zijn enorm lekker en wil je graag eens proberen:D
Waarom zijn er bij de pouches minder smaken beschikbaar? Ik vind die zakken veel handiger en ik bestel liever 3 zakken dan 1 pot omdat ik nogal snel verveeld raak :p
De Pouches hebben we in kleinere oplage gekregen. Deze waren afhankelijk besteld om de oa Oats, Rice Powder, Dextrose Pure in een nieuwe verpakking te steken vanwege de transportgevoeligheid. We hebben daarbij ook besloten Whey Perfection in een kleine hoeveelheid in pouches te doen. Er komt op korte termijn ook geen nieuwe smaken bij.

Ralf

Berry Blast :thumbs: Vandaag mijn emmer binnen gekregen :D

Gisteren mn pot met banana smaak binnen gekregen. Vind hem echt heerlijk. Smaakt naar die snoepbanaantjes met zo'n suikerlaagje :)

Ik wil voor het eerst Whey Perfection kopen en er zijn echt zóveel smaken. Uiteindelijk gekomen op Banaan, Straciatella of Chocolate Caramel. Heb alleen een vraagje: bij de kleinste variant (26 shakes) staan zowel Banaan als CC niet. Verschillen de beschikbare smaken per week/maand/tijd of blijft dat zo?

:)

Ik wil voor het eerst Whey Perfection kopen en er zijn echt zóveel smaken. Uiteindelijk gekomen op Banaan, Straciatella of Chocolate Caramel. Heb alleen een vraagje: bij de kleinste variant (26 shakes) staan zowel Banaan als CC niet. Verschillen de beschikbare smaken per week/maand/tijd of blijft dat zo?

miss zon box met verschillende sachets kopen dat je eerst kan proberen?

Meestal zijn er minder smaken beschikbaar door het uitverkocht zijn van die bepaalde smaak. In het body&fit topic kan je vragen stellen over welke smaken precies beschikbaar zijn bij de 26 pack variant.

Ik blijf toch bij de vanille smaak, deze blijft naar mijn mening toch wel het lekkerste.

Al die "exotische" smaken hoeven van mij niet..

P.S. Bodyenfitshop; welke smaken krijg je als je een variety pack besteld?

vervolg op vorige post. 5/10 is gemiddeld

Berry Blast: 7/10 Lekkere smaak. Niet te zoet.
Banaan: 8/10 lekkere smaak, redelijk zoet. één van mijn favorieten.
Cookies & Cream: 5/10 Is niet slecht. Vind hem zelf te zoet. Je moet er maar van houden.
Peach & Mango: 8,5/10 Mijn favoriete smaak tot nu toe. Heerlijk fris en verveeld niet. vooral niet zo zoet.
Strawberry/kiwi: 6/10 Vond hem erg tegenvallen. Maar is wel goed te doen.

Volgende keer ga ik denk ik creamy coconut proberen. De sample was best wel lekker en niet te zoet.

Terug
Naar boven