Gosha
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe beviel jou de witte choco?
Misschien heb ik een verkeerde batch te pakken, maar die Nutella smaakt echt vreselijk (je proeft wel hazelnoot en shit, maar het smaakt gewoon NIET naar Nutella!). Het ruikt lekker, maar de smaak is "oh shit, nu nog 4.4 kg
".Misschien heb ik een verkeerde batch te pakken, maar die Nutella smaakt echt vreselijk (je proeft wel hazelnoot en shit, maar het smaakt gewoon NIET naar Nutella!). Het ruikt lekker, maar de smaak is "oh shit, nu nog 4.4 kg".
Dankje! Elke shake Whey Perfection is opnieuw genieten

Goede feedback. Ik ga eens een balletje op werpen om te vragen of we andere smaken er in kunnen doen of eventueel een 2e samplebox! Alle smaken zijn enorm lekker en wil je graag eens proberenNa zeer lang nadenken heb ik eindelijk de keuze gemaakt en wil witte choco bestellen. Maar die hebben ze weer niet in 4,5 kg. Dus dan maar weer verder nadenken. Die variety box heeft mij nog niet geholpen aangezien er niet degene in zaten waar ik het meest benieuwd naar was.

De Pouches hebben we in kleinere oplage gekregen. Deze waren afhankelijk besteld om de oa Oats, Rice Powder, Dextrose Pure in een nieuwe verpakking te steken vanwege de transportgevoeligheid. We hebben daarbij ook besloten Whey Perfection in een kleine hoeveelheid in pouches te doen. Er komt op korte termijn ook geen nieuwe smaken bij.Waarom zijn er bij de pouches minder smaken beschikbaar? Ik vind die zakken veel handiger en ik bestel liever 3 zakken dan 1 pot omdat ik nogal snel verveeld raak![]()
Na zeer lang nadenken heb ik eindelijk de keuze gemaakt en wil witte choco bestellen. Maar die hebben ze weer niet in 4,5 kg. Dus dan maar weer verder nadenken. Die variety box heeft mij nog niet geholpen aangezien er niet degene in zaten waar ik het meest benieuwd naar was.

Ik wil voor het eerst Whey Perfection kopen en er zijn echt zóveel smaken. Uiteindelijk gekomen op Banaan, Straciatella of Chocolate Caramel. Heb alleen een vraagje: bij de kleinste variant (26 shakes) staan zowel Banaan als CC niet. Verschillen de beschikbare smaken per week/maand/tijd of blijft dat zo?
![]()
Ik wil voor het eerst Whey Perfection kopen en er zijn echt zóveel smaken. Uiteindelijk gekomen op Banaan, Straciatella of Chocolate Caramel. Heb alleen een vraagje: bij de kleinste variant (26 shakes) staan zowel Banaan als CC niet. Verschillen de beschikbare smaken per week/maand/tijd of blijft dat zo?
![]()