Misk
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 33
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja, choco bounty is er, waarom zou er geen andere ''chocolade reep'' smaken zijn.![]()

B&F, wanneer komt de volgende actie van nieuwe samples?![]()

Als er een Mars-achtige (Choco/caramel combi?) en Speculaas smaak uitkomt bij deze en Caseïne, heb je er direct een groepje vaste klanten bij(Ik, en een aantal maten)
De aanvraag loopt.Heb nog niet alles geprobeerd, maar ik vond tot nu toe Berry Blast het lekkerst.

Berry blast is inderdaad lekker naast lemon lime 1 van mijn persoonlijke favorieten.

Dat zou inderdaad kunnen en dan wat smaak hetzelfde als dextrose![]()

We krijgen eerst nog sampling van andere smaken maar we zetten het op del ijst. Vindt het zelf ook wel een aardig idee inderdaad!
---------- Post toegevoegd Sat 9 Jun 2012 om 14:33 ----------
De smaak zal met Whey anders zijn maar we kunnen sampling laten komen en aan de hand daarvan eens kijken hoe het uitpakt. De smaak Orange Papaya klinkt in ieder geval goed!![]()
MCDonalds Flurry smaakjes!Vanille, stroopwafel, choco (kit-kat/m&m of i.d.) met een vleugje caramel.![]()
Ik ga het doorgeven.Peanut Butterrrrrr......... ik ga het meenemen in overleg.
peanut butter chocolate...snickersMCDonalds Flurry smaakjes!Ik ga het doorgeven.
Peanut Butterrrrrr......... ik ga het meenemen in overleg.

MCDonalds Flurry smaakjes!Ik ga het doorgeven.
Peanut Butterrrrrr......... ik ga het meenemen in overleg.